Jump to content

handige trucs gezocht


Eliass

Recommended Posts

Je mag wel wat concreter zijn, in tegenstelling tot je titel "handige trucs gezocht" en een nog minder zeggend bericht als "....". Als je even een kijkje neemt op WikiGTA en in het Glitches & Bugs-topic, ben je al een heel eind verder. Als je dan je antwoord nog niet hebt gevonden, mag je je topictitel en bericht aanpassen. Zo kunnen we je niet helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad heel onduidelijk wat je nu precies wilt, maar ik zal je een truc uitleggen die altijd wel van pas komt. Ik weet niet of deze glitch ook op WikiGTA uitgelegd wordt, maar voor de duidelijkheid doe ik het wel.

De glitch is handig om veel geld te krijgen zonder te cheaten, waarmee je je Criminal Rating omlaag haalt. De glitch is het best te doen op de Playstation 2. Hij werkt ook wel op de PC of de XBox, maar minder goed. De enige vereiste missie die je gedaan moet hebben is "Rider", waarna het betreden van intrieuren mogelijk wordt. Je kunt de glitch het beste in het begin van het spel doen, want na de glitch zul je extra armor krijgen. Het gaat als volgt:

Pik een politievoertuig, bij voorkeur een HPV1000, en rijdt naar een intrieur met een Enex voor de ingang. Laten we zeggen, de Burger Shot. Start de Vigilante Missie en stap van je voertuig af. Loop door de Enex. Als je binnen bent moet je je radar in de gaten houden. Normaal gesproken zou je achter de criminelen aan moeten gaan en ze uitschakelen, maar door deze glitch te gebruiken, worden de criminelen vanzelf uitgeschakeld. Wacht binnen tot de blips van de map verdwijnen en er in beeld komt te staan dat je het Vigilante Level gehaald hebt. Je zult een geldbeloning krijgen, deze loopt op naarmate je in een hoger Vigilante Level zit. Loop naar buiten en stap weer op je voertuig. Pas wel op dat je niet te lang van je voertuig bent, want dat is de Vigilante Missie over. Je hebt 60 seconden om na het afstappen weer terug in je voertuig te gaan. Herhaal dit 12 keer en de Vigilante Missies zijn behaald! Je zult vanaf nu 150 Armor hebben in plaats van 100. Je hoeft niet bij Level 12 te stoppen, hoe verder je gaat hoe hoger de geldbeloningen worden. Verder is het een veilige glitch, want je hebt er later geen hinder van.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, anders heb ik alles voor niks gedaan...

Wees volgende keer wel duidelijker met wat je precies wilt weten.

- Dead Lemon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...