Hearv94 zei op 18 December 2009 - 21:40 :
vdv_axel zei op 18 december 2009 - 21:37 :
Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.
Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten
Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten
Langs twee kanten? Je kiest gewoon één richting in welk je het verdiep zal rondgaan, eerts zal je beter je omstaanders doorzeven en daarna die richting kiezen, daarop knal je gewoon iedereen om, oefening baart kunst hoor
Deconstruction, je neme je Assaults en je begint op iedere tegenstander te schieten, ik heb die missie in één keer gehaalt, schuilen, schieten, verder schuifen, weer schuilen, schieten en zo door, ik vond het een héél simpele missie trouwens...
Maar ik zat achter een muur om te schieten, en toen kwam er plots een politieman de trap op en die heeft me gedood --"
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren