Mijn verhaal?
Je speelt Simon Paratelli, een Italiaan wonende in El Tello, één van de steden in Los Vatagos(ik heb de naam opgezocht en vertaald later, blijkt het: 'Het Vermogen' te nomen, mooie naam voor een staat die onder fraude, mafia en gangs lijd niet?

), er is iets misgelopen in een deal tussen de 9 grote corpleiders,waardoor ze op het eigen terrein een volgende deal moeten houden, echter wordt er een aanslag gepleegt en steekt de ene corp het op een andere, waardoor 4 fronten worden gevormt, de stad gaat er onder leiden, Simon is verantwoordelijk om samen met zijn vriend een deal te sluiten Juan S. en zijn medegezel op de Forston Bridge, een vervallen brug tussen El Tello en Las Nergo, de ene gecontroleerd door de Bouvier Angels(jouw gang) en de andere door de Bellars(vijanden), de deal mislukt en Simon wordt in zijn schouder en net boven de long geraakt, zijn beste vriend Carlo kan hem in spoed naar het ziekenhuis brengen... maar het verhaal wordt in cutscenes in meerdere perspectieven verteld waardoor sommige zaken duidelijker worden...
Simon wordt ongeveer 6 maanden later uit het hospital ontslagen, mar ondertussen is er veel verandert in Los Vatagos, de eenheid is verandert in chaos, gangs controleren de straten en strijden continu om de macht, allemaal veroorzaakt door de mislukte deal tussen de corpleiders, Simon mag van Carlo niet in El Tello blijven, het is er te gevaarlijk voor hem en hij zal naar een ganglid in het epicentrum van zijn gang worden gebracht in Los Nandos, de hoofdstad van Los Vatagos, een stad 5 keer zo groot als El Tello en waar de problemen ook al zovele keren groter zijn, Simon zal door heel LV worden gesleurd om Tayl Poronia, zijn corpleider te kunnen redden en beschermen en uiteindelijk zal hij de oorzaak en schuldige achter de aansagen en mislukte deals kunnen vinden...
Mooi verhaal al niet?

Zelf vind ik het wel ged, nu R* bellen en ze ervoor laten betalen

.
Voor voertuigen heb ik zelfs een bestand van even kijken 17 kB en er zijn geen bewerkingen, dus dat is enkel aan tekst

.
Als ik ooit eens zn heb load ik het wel op, dat ga ik hier echt niet neertikken

.
Grappige is dat ik al voor R* al maar met het idee van TBoGT kwam, ik een auto 'Serrano' heb genoemt, heb dat overlaatst teruggevonden, toch altijd wel grappig, net als dat ik de naam voor een missie van LV had verzonnen, ik die ineens rechtsvanonder in het laadscherm van IV zag staan, ik heb dat wel meer in GTA, R* is watching me

.