GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Jaarcijfers Take-Two Interactive van 2009 - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Jaarcijfers Take-Two Interactive van 2009

Geplaatst op 22 december 2009 - 14:52     #16 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• ¤ IV photo contest II ¤
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 06-maart 07
Het is en was niet mijn bedoeling om een fanboy oorlog te ontketenen ik zeg alleen dat er grote kans is dat de xbox omzet hoger is dan de ps3 omzet vanwege de episodes dat is gewoon een feit

dankzij de episodes hebben waarschijnlijk ook heel wat mensen gta IV gekocht + xbox blablabla dat levert dus omzet op

Geplaatst op 22 december 2009 - 20:31     #17 Dit lid is offline   Jeroen52 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 17-juni 07

Bericht weergevenKenny-Petrovic zei op 21 December 2009 - 22:04 :

Bericht weergevenJoriz zei op 21 december 2009 - 14:44 :

Bericht weergevenDjmaddox zei op 21 december 2009 - 14:42 :

Haha, goed afgewerkt product? Er zijn zoveel bugs en problemen met dat spel. Als je met "goed afgemaakt product" een goede verhaallijn en graphics bedoelt, ja, dan is het een goed afgewerkt product. Maar er zijn echt zo veel technische problemen met dat spel.

Goed punt. Heb het even aangepast.

Dit was tog alleen op de pc?

& verder is het logisch dat ze dit jaar niet veel geld verdient hebben aan de playstation 3 want de episodes zijn er niet opgeweest :bier:

Ja, heel erg jammer, want ik heb een PS3.

Geplaatst op 24 december 2009 - 16:13     #18 Dit lid is offline   Tomeken 

• Staatsbank overvaller
  • PipPipPip
  • Registratie: 26-november 06
Mooi gedaan van R* :sigaar:
Meestal vind ik het maar normaal dat die gameontwikkelaars veel netto-opbrengsten hebben als je ziet wat zo een spel kost.
Maar bij R* is het echt zijn geld waard vind ik. En van bugs enzo kan men van GTA toch niet klagen vind ik (PS) in tegenstelling tot de laatste call of duty :7
En ik denk dat het normaal is dat R* meer opbrengsten heeft van de Xbox als je weet dat de Xbox van de vs komt.

Geplaatste afbeelding

Yipi ya ye Libertykillerz

Geplaatst op 29 december 2009 - 19:33     #19 Dit lid is offline   tycoonboy 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 17-augustus 09
Wat jullie ook nog vergeten ten opzichte van de omzet van de pc is dat omzet (ff economie vooral M&O) afzet maal consumentenprijs is. ik weet natuurlijk niet of take2 iets moet betalen aan microsoft en/of sony maar het is een feit dat de pc versie 10 euro goedkoper was (en volgens mij nog steeds is) en dat de consoles een collectors edition hadden die ook weer 10 of meer euro's kostte. Wat ook een fout was is dat veel pc-gamers zich verlaatte voelde omdat de pc versie zowat een half jaar later kwam. Dit alles lijkt me een meer waarschijnlijke reden waarom GTA IV het wat slechter deed op de pc ipv alles op piraterij te schuiven.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 29 december 2009 - 20:30     #20 Dit lid is offline   Galiorix 

• Turn back
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 24-september 05

Bericht weergevenTomeken zei op 24 December 2009 - 16:13 :

Mooi gedaan van R* :sigaar:
Meestal vind ik het maar normaal dat die gameontwikkelaars veel netto-opbrengsten hebben als je ziet wat zo een spel kost.
Maar bij R* is het echt zijn geld waard vind ik. En van bugs enzo kan men van GTA toch niet klagen vind ik (PS) in tegenstelling tot de laatste call of duty :7
En ik denk dat het normaal is dat R* meer opbrengsten heeft van de Xbox als je weet dat de Xbox van de vs komt.

Vergeet niet dat dit alleen omzet cijfers zijn en geen winst hè...

Geplaatste afbeelding
“This is a Renault Espace, probably the best of the people carriers. Not that that’s much to shout about. That’s like saying ‘Oh good, I’ve got syphilis, the best of the sexually transmitted diseases!’”

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden