Ik heb hulp nodig.
Mijn moeder is op oorlogspad en dit is geen grap. Vanmorgen bijvoorbeeld: Ik ging met mijn kleine broertje van 6 naar mijn kamer (boven de kamer van mijn ouders) om wat aan hem te laten zien op de computer. Hij pakte een kruk en zette die neer, die per ongeluk omviel. Omdat mijn kamer boven de kamer van mijn ouders is, bonkt dit door. Mijn moeder schreeuwde eerst kijhard dat het zachter moest, waarna ik naar beneden ging omdat ik het zat was. Blijkbaar stampte ik te hard en kwam ze al vloekend en tierend op me af rennen om mij vervolgends kort en klein te meppen. Daarna beveelde zij mijn broertje mijn kamer uit te gaan en mij om mijn bed af te halen. Toen ik wilde opstaan gaf ze mij nog een ram en trok ze aan mijn haren en zei ze: 'Doe nou eens normaal! Stomme debiel!'. Ik kreeg geen kans om op te staan en kreeg nog een ram. Toen ik zei dat ik normaal wilde opstaan, trok ze mij aan mijn haren omhoog en smeet ze mij op mijn bed. Toen verliet ze mijn kamer eindelijk. Als ik met mijn moeder probeer te praten, begint ze alleen te schreeuwen dat ik normaal moet doen en dat ik een "debiel" ben. Dit is normaal 2x keer in de week bij ons en ik hoop dat ik wat steun/hulp kan krijgen. Voor de duidelijkheid, mijn broertje is 6 jaar oud.
Groet,
Twister24
Dit bericht is aangepast door Twister24: 24 december 2009 - 10:48
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren