GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Serious Problem... - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (6 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Serious Problem... - Mijn moeder

Geplaatst op 24 december 2009 - 10:38 Berichticoon  #1 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 13-januari 07
Beste GTAForum leden,

Ik heb hulp nodig.
Mijn moeder is op oorlogspad en dit is geen grap. Vanmorgen bijvoorbeeld: Ik ging met mijn kleine broertje van 6 naar mijn kamer (boven de kamer van mijn ouders) om wat aan hem te laten zien op de computer. Hij pakte een kruk en zette die neer, die per ongeluk omviel. Omdat mijn kamer boven de kamer van mijn ouders is, bonkt dit door. Mijn moeder schreeuwde eerst kijhard dat het zachter moest, waarna ik naar beneden ging omdat ik het zat was. Blijkbaar stampte ik te hard en kwam ze al vloekend en tierend op me af rennen om mij vervolgends kort en klein te meppen. Daarna beveelde zij mijn broertje mijn kamer uit te gaan en mij om mijn bed af te halen. Toen ik wilde opstaan gaf ze mij nog een ram en trok ze aan mijn haren en zei ze: 'Doe nou eens normaal! Stomme debiel!'. Ik kreeg geen kans om op te staan en kreeg nog een ram. Toen ik zei dat ik normaal wilde opstaan, trok ze mij aan mijn haren omhoog en smeet ze mij op mijn bed. Toen verliet ze mijn kamer eindelijk. Als ik met mijn moeder probeer te praten, begint ze alleen te schreeuwen dat ik normaal moet doen en dat ik een "debiel" ben. Dit is normaal 2x keer in de week bij ons en ik hoop dat ik wat steun/hulp kan krijgen. Voor de duidelijkheid, mijn broertje is 6 jaar oud.

Groet,
Twister24

Dit bericht is aangepast door Twister24: 24 december 2009 - 10:48

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 24 december 2009 - 10:45     #2 Dit lid is offline   Bierbuikje 

• Biertapper
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-oktober 07
  • Corporation:Beat Down
Dat ouders kinderen zo behandelen is niet normaal in een gezin. Hier moet je met iemand over praten. Zijn je ouders gescheiden? Zoja, dan zou ik bij je vader intrekken.

Ook kan je hier terecht: Kindertelefoon = 0800 - 0432

Het is een moeilijke stap om dat te doen, maar ga voor het beste uit van je zelf.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 24 december 2009 - 10:46     #3 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenBierbuikje zei op 24 December 2009 - 10:45 :

Dat ouders kinderen zo behandelen is niet normaal in een gezin. Hier moet je met iemand over praten. Zijn je ouders gescheiden? Zoja, dan zou ik bij je vader intrekken.

Ook kan je hier terecht: Kindertelefoon = 0800 - 0432

Het is een moeilijke stap om dat te doen, maar ga voor het beste uit van je zelf.

Nee, mijn ouders zijn niet gescheiden.
En bedankt. :)
Ik zal erover nadenken!

Geplaatst op 24 december 2009 - 11:08     #4 Dit lid is offline   Dutchy3010 

• Female SCM coder!
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 19-januari 06
Tsja, dit is best heftig. Is het vaker gebeurd? Dan moet je echt actie ondernemen, want dit is gewoon kindermishandeling. Misschien is het moeilijk om gelijk de Kindertelefoon te bellen, dat is toch best direct. Misschien kan je beter eerst met een vertrouwenspersoon praten: de coördinator op school, je mentor of je huisarts. Sterkte ermee.

Geplaatste afbeelding
Inschrijven t/m 14 januari!

Geplaatst op 24 december 2009 - 11:33     #5 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
Dank jullie allemaal...

Ik ga denk ik toch wel contact opnemen met een persoon van de Kindertelefoon of een vertrouwenspersoon.

Geplaatst op 24 december 2009 - 12:36     #6 Dit lid is offline   ZaroX 

• Warenhuis overvaller
  • PipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 07-december 08
:o Alle vormen van mishandeling zijn strafbaar, waarschijnlijk wil je je moeder dat niet aan doen.
Maar ik vermeld het toch maar even.

http://nl.wikipedia....ki/Mishandeling
Daar staat een tabel met straffen, in jou geval zou je moeder 3 jaar cel kunnen krijgen.

Ik denk eigenlijk dat je je moeder niet graag in de cel ziet, dus zoals hierboven vermeld staat, praat met je mentor/mentrix of een leerlingbegeleider op school.

Succes!

0100010101100101011101000010000001101010011001010010000001100010011011110111001001100100001000000110110001100101011001010110011100100001

Geplaatst op 24 december 2009 - 12:49     #7 Dit lid is offline   PowerPats 

• Pow! Right in the kisser.
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 11-november 06
  • Corporation:Beat Down
kom op zelfs al slaat je moeder jou, je zou toch echt niet willen dat ze voor 3 jaar in de cel verdwijnt. Jullie kunnen het beter uitpraten. Of dat zij een oplossing gaat zoeken.

Ik ben vroeger geslagen met een mattenklopper en opgesloten in een donkere kamer door mijn moeder. Maar ze was gestopt toen mijn vader een keer vroeg thuiskwam. en zag hoe ik werd geslagen door haar. Ik hou heel veel van mijn moeder. En ik kan wel begrijpen waarom ze dat deed. In die tijd was mijn kleine zusje geboren en de zorg voor 2 kleine kinderen kan nog wel eens voor frustaties zorgen. En ik was nou niet de makkelijkste kind. Je kan beter ook eerst bij jezelf gaan kijken. Ik bedoel, boos naar beneden lopen lost ook niet zoveel op toch ?

Geplaatste afbeelding

Look guys I wrote a song.

Geplaatst op 24 december 2009 - 12:53     #8 Dit lid is offline   Royboow 

• My mind is running empty
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-juni 08
  • Gang:Hustlers United

Bericht weergevenPowerPats zei op 24 december 2009 - 12:49 :

kom op zelfs al slaat je moeder jou, je zou toch echt niet willen dat ze voor 3 jaar in de cel verdwijnt. Jullie kunnen het beter uitpraten. Of dat zij een oplossing gaat zoeken.

Ik ben vroeger geslagen met een mattenklopper en opgesloten in een donkere kamer door mijn moeder. Maar ze was gestopt toen mijn vader een keer vroeg thuiskwam. en zag hoe ik werd geslagen door haar. Ik hou heel veel van mijn moeder. En ik kan wel begrijpen waarom ze dat deed. In die tijd was mijn kleine zusje geboren en de zorg voor 2 kleine kinderen kan nog wel eens voor frustaties zorgen. En ik was nou niet de makkelijkste kind. Je kan beter ook eerst bij jezelf gaan kijken. Ik bedoel, boos naar beneden lopen lost ook niet zoveel op toch ?

ik zie nergens staan dat hij boos naar beneden liep, alleen dat hij naar beneden liep omdat hij het computeren zat was.

Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, het is echt verschrikkelijk Sh*t, alleen zijn mijn ouders gescheiden. en dat is de reden waarom ze zo doet. sindsdien woon ik bij mijn vader, sta ik al 2 jaar onder toezicht van jeugdzorg, omdat de situatie bij mij moeder zo erg was, dat ik zelfmoordacties deed. En ik heb geen contact met haat. Het beste is gewoon om het goed te maken, met iemand erbij, zoals je mentor, of een vertrouwens persoon, werkt dit niet. ga je over op de kindertelefoon.
Verder nog veel succes.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 24 december 2009 - 13:57     #9 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenSnowleopard zei op 24 December 2009 - 12:53 :

Bericht weergevenPowerPats zei op 24 december 2009 - 12:49 :

ik zie nergens staan dat hij boos naar beneden liep, alleen dat hij naar beneden liep omdat hij het computeren zat was.

Ik heb ook zo'n tijd meegemaakt, het is echt verschrikkelijk Sh*t, alleen zijn mijn ouders gescheiden. en dat is de reden waarom ze zo doet. sindsdien woon ik bij mijn vader, sta ik al 2 jaar onder toezicht van jeugdzorg, omdat de situatie bij mij moeder zo erg was, dat ik zelfmoordacties deed. En ik heb geen contact met haat. Het beste is gewoon om het goed te maken, met iemand erbij, zoals je mentor, of een vertrouwens persoon, werkt dit niet. ga je over op de kindertelefoon.
Verder nog veel succes.

Ik ging naar beneden, omdat ik geen zin had om geslagen te worden omdat me broertje zoveel herrie maakte, want beneden hoor je het minder.

Maarja, ik ga er nogsteeds iets aan doen.

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:06     #10 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground
Hoe zit het dan met je vader? Hoe denkt hij over de dingen die je moeder doen? Steun hij jullie, je moeder of houdt hij zich gewoon weg van de dingen die er gebeuren... Ik heb dat ook meegemaakt, 6 jaar lang en dan moet je toch wat steun hebben van de andere ouder. Bij dergelijk voorval is het mogelijk maar misschien niet zo nodig om de politie te bellen, klinkt ernstig maar zo is het allemaal bij ons opgelost geraakt, mijn vader woont nu ergens anders... ik herken je verhaal dus wel. In ieder geval zou je bij dergelijke toch iemand van buitenaf die er toch bij betrokken is bij halen, meestal zorgt dit voor het kalmeren van de persoon en ook het niet meer fysiek aanvallen van zijn medemensen. Ik zeg niet dat je direct de politie erbij zou moeten halen, maar als het echt niet anders kan...

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:21     #11 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenHearv94 zei op 24 December 2009 - 14:06 :

Hoe zit het dan met je vader? Hoe denkt hij over de dingen die je moeder doen? Steun hij jullie, je moeder of houdt hij zich gewoon weg van de dingen die er gebeuren... Ik heb dat ook meegemaakt, 6 jaar lang en dan moet je toch wat steun hebben van de andere ouder. Bij dergelijk voorval is het mogelijk maar misschien niet zo nodig om de politie te bellen, klinkt ernstig maar zo is het allemaal bij ons opgelost geraakt, mijn vader woont nu ergens anders... ik herken je verhaal dus wel. In ieder geval zou je bij dergelijke toch iemand van buitenaf die er toch bij betrokken is bij halen, meestal zorgt dit voor het kalmeren van de persoon en ook het niet meer fysiek aanvallen van zijn medemensen. Ik zeg niet dat je direct de politie erbij zou moeten halen, maar als het echt niet anders kan...

Mijn vader heeft het er nooit over, maar als we erover gaan praten met z'n alle, en ik zeg dat mijn moeder mij geslagen heeft, dan begint mijn moeder meteen te zeggen dat ik begon, en dat ik het deed, en dat ze het uit zelfverdediging deed. Mijn vader heeft er dan genoeg van en houdt erover op.

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:25     #12 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenTwister24 zei op 24 december 2009 - 14:21 :

Mijn vader heeft het er nooit over, maar als we erover gaan praten met z'n alle, en ik zeg dat mijn moeder mij geslagen heeft, dan begint mijn moeder meteen te zeggen dat ik begon, en dat ik het deed, en dat ze het uit zelfverdediging deed. Mijn vader heeft er dan genoeg van en houdt erover op.

Kan je er dan nooit over praten wanneer je moeder er niet bij is? Want het is logisch dat met je moeder erbij zoiets een nogal moeilijke discussie oplevert. Maar je zal je oplossing hoogstwaarschijnlijk niet bij je vader kunnen zoeken, alsdat wel zo was zou het probleem al opgelost kunnen zijn.

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:27     #13 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenHearv94 zei op 24 December 2009 - 14:25 :

Bericht weergevenTwister24 zei op 24 december 2009 - 14:21 :

Kan je er dan nooit over praten wanneer je moeder er niet bij is? Want het is logisch dat met je moeder erbij zoiets een nogal moeilijke discussie oplevert. Maar je zal je oplossing hoogstwaarschijnlijk niet bij je vader kunnen zoeken, alsdat wel zo was zou het probleem al opgelost kunnen zijn.

Met mijn moeder erbij wordt moeilijk. Laatst ook, toen was opeens 5 euro uit haar portomonnee (of hoe je het ook schrijft/typed) en ik had net CoD 6 gekocht, dus krijg ik meteen de schuld. Toen hebben we erover gepraat en toen begon ze alleen maar te schreeuwen. Ik kan het wel proberen met alleen mijn vader, en als dat niet lukt, dan ga ik wel drastische maatregelen nemen.

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:27     #14 Dit lid is offline   Dieko 

• PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-mei 08
Ga naar je moeder toe en vraag of ze met je wilt praten. Zeg dat je oud genoeg bent en niet meer geslagen wilt worden en dat jullie het op een volwassen manier moeten uitpraten

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson

Geplaatst op 24 december 2009 - 14:32     #15 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenTwister24 zei op 24 december 2009 - 14:27 :

Met mijn moeder erbij wordt moeilijk. Laatst ook, toen was opeens 5 euro uit haar portomonnee (of hoe je het ook schrijft/typed) en ik had net CoD 6 gekocht, dus krijg ik meteen de schuld. Toen hebben we erover gepraat en toen begon ze alleen maar te schreeuwen. Ik kan het wel proberen met alleen mijn vader, en als dat niet lukt, dan ga ik wel drastische maatregelen nemen.

Heeft je moeder een verslavingsprobleem? Alcoholproblemen zijn vaak de oorzaak van het vertroebelen van de hersenen met de jaren, mensen gaan niet meer helder denken en ook niet meer emotionele waarden ervaren of respecteren, zo zullen ze ook minder kunnen verdragen, als dit hetgene is zou je echt wel contact moeten opnemen voor een psycholoog voor je moeder, maar dat kan alleen met toestemming van je moeder zelf of heel de familie. Dergelijke gezinsproblemen wegen zwaar op een mens dus wens ik je succes :) .

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
  • (6 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen