GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: actions speak louder than words - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

actions speak louder than words

Geplaatst op 3 januari 2010 - 16:43     #1 Dit lid is offline   bert.b 

• Auto dief
  • Pip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 07-augustus 08
hoi

ik zit met een probleem bij de missie "actions speak louder than words".moet je een bom onder een auto leggen en achtervolgen dat lukt maar dan parkeert die auto op een terrein wat moet ik dan doen? :?

alvast bedankt

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 3 januari 2010 - 16:57     #2 Dit lid is offline   PorZ19 

• People killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 20-februari 06

Bericht weergevenbert.b zei op 3 januari 2010 - 16:43 :

hoi

ik zit met een probleem bij de missie "actions speak louder than words".moet je een bom onder een auto leggen en achtervolgen dat lukt maar dan parkeert die auto op een terrein wat moet ik dan doen? :?

alvast bedankt

als je daar bent ga je naar de overkant van het terrein, dan pak je telefoon en ga naar Gerry of Gerald(ligt er aan wat er staat bij jou weet het niet uit me hoofd) die in je telefoonlijst staat dan selecteer je Detonate en dan ontploft de auto daarna schiet je iedereen dood die nog over is

Dit bericht is aangepast door PorZ19: 3 januari 2010 - 17:01

Porsche. There is no substitute :D

Geplaatst op 3 januari 2010 - 17:06     #3 Dit lid is offline   bert.b 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 07-augustus 08

Bericht weergevenPorZ19 zei op 3 January 2010 - 16:57 :

Bericht weergevenbert.b zei op 3 januari 2010 - 16:43 :

hoi

alvast bedankt

als je daar bent ga je naar de overkant van het terrein, dan pak je telefoon en ga naar Gerry of Gerald(ligt er aan wat er staat bij jou weet het niet uit me hoofd) die in je telefoonlijst staat dan selecteer je Detonate en dan ontploft de auto daarna schiet je iedereen dood die nog over is

wat is Detonate?

Geplaatst op 3 januari 2010 - 17:09     #4 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• OWN Redactielid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-maart 07
  • Corporation:The Covesight Community
Detonate is tot ontploffing brengen :bier:

Geplaatst op 3 januari 2010 - 17:10     #5 Dit lid is offline   Kryziek 

• Linkin Park! What else?
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-september 08
Klik
Kenny was me voor xD

Dit bericht is aangepast door Kryziek: 3 januari 2010 - 17:10

Nickname does not reflect reality
Geplaatste afbeeldingEn zo is het!
| Dell Studio 17 CPU: Intel i5-450m GPU: ATI Radeon Mobility 5650 1GB RAM: 4GB HDD: 1 TB Scherm: 17.3 Inch | Tas: Targus Campus XL | Randapparatuur: Logitech G500 Gaming Mouse |

Geplaatst op 3 januari 2010 - 18:30     #6 Dit lid is offline   GrandTheftTwano 

• Bada Bing!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-januari 07
Wel zo makkelijk om hem even uit te leggen hoe je dat precies doet.. Als ze de auto op het terrein hebben geparkeerd ga jij op een veilige plek staan en druk vervolgens op het pijltje naar onder zowel op de PS3 als op de Xbox 360. Nu krijg je een cutscene te zien waarin de heleboel explodeert. Uiteindelijk blijven er nog wat Ancelotti goons over en die moet je nog neerschieten. Raak de politie kwijt en je bent klaar.

Geplaatst op 3 januari 2010 - 21:06     #7 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenGrandTheftTwano zei op 3 januari 2010 - 18:30 :

druk vervolgens op het pijltje naar onder

Begin jij de Sticky Bombs niet te erwarren met dit? Je moet toch gewoon 'pijltje omhoog', 'Phone Numbers', 'Gerald', 'Detonate' dan zie je de explosie en volgt hetgene dat jij zegt...
Ik had nog gelijk ook :puh:

Dit bericht is aangepast door Hearv94: 3 januari 2010 - 22:34

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 3 januari 2010 - 22:33     #8 Dit lid is offline   GrandTheftTwano 

• Bada Bing!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-januari 07

Bericht weergevenHearv94 zei op 3 januari 2010 - 21:06 :

Bericht weergevenGrandTheftTwano zei op 3 januari 2010 - 18:30 :

druk vervolgens op het pijltje naar onder

Begin jij de Sticky Bombs niet te erwarren met dit? Je moet toch gewoon 'pijltje omhoog', 'Phone Numbers', 'Gerald', 'Detonate' dan zie je de explosie en volgt hetgene dat jij zegt...

Owja, ik was idd even in de war met de Sticky Bombs (C4) uit TBOGT. Je moet de bom idd laten exploderen via je mobiel > Gerald > Detonate.

Geplaatst op 25 januari 2010 - 17:31     #9 Dit lid is offline   RDRLOVER 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 24-december 09
:duh: whahah ik zat bij deze missie ook al te zoeken maar ik was ook in de war:p

>>> Door Hanneswasco: Nutteloze bump, gelieve enkel nuttige dingen in een topic te posten, en altijd op de datum letten van het laatst geplaatste bericht.<<<

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden