Jump to content

[2009] De Uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

Allereerst gefeliciteerd Kai-Shockwave met het winnen van de badge-ontwerpwedstrijdsdinges, Behulpzaamste Lid en je promotie naar Megalid! 't Moest er toch ooit van komen. :)

Bierbuikje, proficiat met Beste Lid! Je verdient 't! Net zoals het Superlidmaatschap!

.Senne, proficiat met Beste Superlid! Je hebt 't zeker verdient! Helaas kun je het nu niet meer worden met je welverdiende Megalidmaatschap.

Beagle, proficiat met Beste Megalid, ik had niet anders verwacht. :puh: Ook congrats met Moderatorschap!

Jowx, altijd lachen, proficiat met Beste Moderator. Ahum.. ja, en proficiat met Grappigste Lid, Beste Sfeermaker, Beste Debater en Beste Veteraan. :ch: Als er een Meest Gelikte Crewlid-award was, was deze vast ook voor jou geweest!

Flitskikker, proficiat met Beste Computerkenner, ook hier had ik weer niet anders verwacht..

Sandra, proficiat met Beste Multiplayer, ik wou dat ik meer kon zeggen.

Puma, proficiat met Beste Modder, ook hier had ik graag meer geroepen!

Visser23, proficiat met Beste Gameskenner, had niet anders gekund dan dat jij ook terug naar Demi wordt gestuurd met minstens een award, en oprecht verdiend! :)

VWO-er, proficiat met je ABN-award. Ik heb verder niet veel te zeggen, helaas.

-Matthijs-, proficiat met Beste Savegamer, ik heb geen idee wat ik verder moet zeggen, ben niet van de Savegames. :puh:

Jon-Asses Jon-asses, proficiat met Beste Graphicus én Beste Signature, ook hier weinig eraan toe te voegen! :)

Svenie, proficiat met Beste Trilogy kenner en Beste CW kenner! Ik heb ook hier weer niet zo'n verstand en ook geen verder oordeel.

ASPHALT ook nog in de prijzen gevallen! Beste Stories kenner, oprecht proficiat!

Hanneswasco, hoe kon het ook anders! Proficiat met Beste IV kenner!

Djmaddox, ook hier had ik helemaal niet anders verwacht! Proficiat met Beste Nieuwkomer!

Jorge_F, het enige waar ik iets minder tevreden mee ben, proficiat met Beste Comeback.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over de gevallen prijswinnaars! Ik heb toch wel weer genoeg gelikt voor vandaag, dus ik ben weer uit dit topic :)

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

ps: wat is er toch gebeurd met die mooie badge van eerst! :cab:

De galerij kan nog steeds niet goed met png overweg. Excuses, ik zal de badges opnieuw uploaden.

>>> Door .Levi.: Ik zie het. Haast je Lantyz! :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen van harte gefeliciteerd met hun gewonnen award(s)! En daarnaast wil ik natuurlijk ook de crew nog even bedanken, die het hele project ook dit jaar weer keurig georganiseerd hebben. Top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, Beagle moderator in de Modding fora! Zeker een van de beste beslissingen op het forum gemaakt laatste tijd :puh:!

En lol, ik heb ook een award gewonnen. Bedankt allemaal, en mijn speciale dank gaat uit naar Wienish ;).

Link to comment
Delen op andere websites



Prijzen

Bierbuikje > Promotie naar Superlid.

.Senne > Promotie naar Megalid.

Beagle > Promotie naar Moderator.

Kai-Shockwave > Promotie naar Megalid.

Flitskikker > Moderator van Computer Talk.

Jon-asses > Pinned topic in Graphics Forum.

Puma > Reclame voor zijn mod(s) op WikiGTA.

DYOM > Reclame op WikiGTA

IV Open Tournaments > Reclame op Frontpage.

Alle anderen krijgen extra inboxruimte.

Mazzelaars :puh: :puh: :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit net het stemlokaal te bekijken, maar bij veel scheelt het echt maar 1 stem. Spannende rondes. ^^

Ieder geval Jowx gefeliciteerd met je 6 awards! En iedereen bedankt voor het stemmen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...