GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: GTA IV: de storyline - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

GTA IV: de storyline - De PC savegames

Geplaatst op 6 januari 2010 - 00:15     #1 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Leden
  • Registratie: 27-november 06
Bijgevoegd bestand  GTA4PCSgBanner.jpg (148,49 KB)
Aantal downloads: 11
In navolging van SummerBase en Dutchy3010, met de savegames voor de PS3, presenteren Hanneswasco en ik het PC savegame topic. In dit topic staan alle savegames van alle missies van de storyline (verhaallijn) van GTA IV, behaalt op de PC. Deze savegames zijn met veel plezier door ons beider gemaakt en wij hopen dat jullie er net zoveel plezier mee zullen beleven. Alle vragen en opmerkingen over deze downloads kunnen in dit topic geplaatst worden, dus niet via PB of in een ander topic.

XLiveLess
Alle savegames zijn behaald m.b.v. xlive.dll, een bestand wat ervoor zorgt dat de savegames niet worden gekoppeld aan een Geplaatste afbeelding Games for Windows-LIVE account, als een savegame is gekoppeld aan een Geplaatste afbeelding GfWL-account is deze namelijk niet zomaar uitwisselbaar en speelbaar door iedereen. Om de savegames in dit topic te kunnen gebruiken dient men zelf het bestand xlive.dll aan de installatiemap van GTA IV toe te voegen. Het bestand xlive.dll (XLiveLess) is >hier< te downloaden op gtaforums.com, daar kan je er ook meer informatie over vinden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de werking van xlive.dll (XLiveLess), maar zullen zo nodig hierbij proberen te helpen; indien mogelijk. Tip: maak een snelkoppeling op je bureaublad om GTA IV te starten met LaunchGTAIV.exe.

Installatie
Elke savegame (SGTA400) is samen met een Lees mij.txt (tekst-bestand) ingepakt in een .rar bestand, men dient deze dus eerst uit te pakken met een compressieprogramma zoals WinRar, WinZip of een vergelijkbaar compressieprogramma. Zo nodig kan men >hier< gratis compressieprogramma's downloaden. Nadat de download is uitgepakt plaats je de savegame (SGTA400) in de map:
  • Windows 7: %GEBRUIKER%\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames\
  • Windows Vista: %GEBRUIKER%\Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\
  • Windows XP: %GEBRUIKER%\Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\
Indien de map 'savegames' nog niet bestaat dien je deze eerst zelf aan te maken, dit is niet dezelfde map die eerder gemaakte savegames bevat die gemaakt zijn met een Geplaatste afbeelding ;]GfWL-account en dus zonder xlive.dll.
Eventueel kunnen de laatste twee cijfers in de bestandsnaam van de savegame (SGTA400) worden aangepast om de savegame op een andere saveslot te zetten. Merk hierbij op dat de laatste twee cijfers in de bestandsnaam +1 correspondeert met het nummer van het saveslot. Bij deze savegames correspondeert '00' met saveslot 1 en als de bestandsnaam van de savegame bijvoorbeeld op '10' eindigt zal dit corresponderen met saveslot 11.

Informatie
Voor zover mogelijk begint Niko Bellic, de hoofdpersoon, met een onbeschadigd kogelvrij vest en een compleet arsenaal aan wapens met ruim voldoende munitie; deze munitie is echter wel beperkt tot een vast bepaald maximum. Gebouwen, locaties en/of gelegenheden die aangegeven zouden kunnen zijn op radar en plattegrond zijn, voor zover mogelijk, zichtbaar gemaakt door betreffende mapiconen te activeren. Zoals daar zijn: wasstraten, uitgaans- en eetgelegenheden, stripclubs, comedy/cabaret clubs en internetcafés. De Pay 'n' Spray is nooit door ons gebruikt, dit betekent dat de eerste keer dat deze gebruikt gaat worden gratis zal zijn.

Alleen onderdelen van het spel die betrekking hebben op de verhaallijn zijn gespeeld t/m de missie waar de download betrekking op heeft. Er zijn geen afspraken gemaakt met vrienden en/of vriendinnen die geen betrekking hebben op de verhaallijn. Indien betreffende vriend(in) zelf telefonisch contact heeft opgenomen met Niko Bellic voor een afspraak is deze afspraak in eerste instantie aangenomen om deze vervolgens weer te annuleren; dit alles om de relatie tussen Niko en zijn vrienden en vriendinnen zo min mogelijk negatief te beïnvloeden.

Op bepaalde momenten in het spel moet er door de speler keuzes worden gemaakt m.b.t. het liquideren van bepaalde personages. Bij die keuzes die verschillende gevolgen kunnen hebben zijn we uitgegaan van de aanbevolen acties zoals beschreven op wikigta.org.

SaveGames
De volgorde van de missies zoals ze staan in onderstaande tabel is ook de volgorde waarin ze zijn gespeeld. Sommige missies die uit twee delen bestaan zijn ook hieronder in twee delen weergegeven en te downloaden; behalve als het eerste deel niets anders is dan een cutscene (kort filmpje), in die gevallen zijn zowel het eerste als het tweede deel in één savegame te downloaden. Vanaf de missie Buoys Ahoy zal Bryce's Infernus beschikbaar zijn, deze 'missie' kan niet gefaald worden en daarom hebben wij besloten om die Infernus niet op te halen. Op die manier blijft deze Infernus behouden, zal deze geen parkeerplaats in beslag nemen en is het de keuze aan de speler wanneer deze Infernus gebruikt gaat worden.

#Missie behaaltOpdrachtgeverSaveGameOpmerkingen
1The Cousins BellicRoman BellicDownloadKnife, combat pistol, combat shotgun, SMG, carbine rifle en grenades (geen sniper rifle en RPG). Alle munitie op maximaal, dit geldt voor bijna alle savegames.
2It's your CallRoman BellicDownload
3Three's a CrowdRoman BellicDownload
4Bleed OutRoman BellicDownload
5First DateMichelleDownload
6Easy FareRoman BellicDownload
7Jamaican HeatRoman BellicDownload
8Bull in a China ShopVladimir GlebovDownload
9Hung Out to DryVladimir GlebovDownload
10Clean GetawayVladimir GlebovDownload
11Ivan the Not So TerribleVladimir GlebovDownloadIvan is niet geliquideerd.
12Uncle VladRoman BellicDownload
13Crime and PunishmentRoman BellicDownloadMost Wanted en Vigilante beschikbaar.
14Do You Have Protection?Mikhail FaustinDownload
15Final DestinationMikhail FaustinDownload
16Loggin OnRoman BellicDownloadExotic Exports beschikbaar.
17No Love LostMikhail FaustinDownload
18Rigged to BlowMikhail FaustinDownload
19Concrete JungleLittle JacobDownload
20ShadowLittle JacobDownloadDrug Delivery beschikbaar.
21The Master and the MolotovDimitri RascalovDownload
22Russian RevolutionDimitri RascalovDownload
23Roman's SorrowRoman BellicDownloadEerste safe house in Broker onbruikbaar. Nieuw safe house in Bohan.
24Search and DeleteBrucie KibbutzDownload
25Easy as Can BeBrucie KibbutzDownload
26aOut of the Closet...Brucie KibbutzDownload
26b...Out of the ClosetBrucie KibbutzDownload
27No. 1Brucie KibbutzDownloadRaces beschikbaar.
28Escuela of the StreetsManny EscuelaDownload
29Street SweeperManny EscuelaDownload
30Luck of the IrishElizabeta TorresDownloadArsenaal uitgebreid met een sniper rifle.
31Blow your CoverElizabeta TorresDownloadAlgonquin (2de eiland) bereikbaar, arsenaal uitgebreid met een RPG. Zowel de sniper rifle als de RPG vanaf nu ook met maximale munitie.
32The Puerto Rican ConnectionManny EscuelaDownload
33The Snow StormElizabeta TorresDownload
34Have a HeartElizabeta TorresDownload
35Deconstruction for BeginnersPlayboy XDownload
36Ruff RiderDwayne ForgeDownloadCherise is niet geliquideerd.
37Undress to KillDwayne ForgeDownload
38Photo ShootPlayboy XDownloadSniper rifle ingewisseld voor een combat sniper.
39The Holland PlayPlayboy XDownloadPlayboy X is geliquideerd. Nieuw safe house in Algonquin, inclusief GTA III outfit.
40Hostile NegotiationMallorieDownloadNieuw safe house in Algonquin.
41Call and CollectFrancis McRearyDownload
42aFinal Interview...Francis McRearyDownload
42b...Final InterviewFrancis McRearyDownload
43Holland NightsFrancis McRearyDownloadClarence is niet geliquideerd.
44LureFrancis McRearyDownload
45Harboring a GrudgePatrick McRearyDownload
46Waste Not Want KnotsPatrick McRearyDownload
47Three Leaf CloverPatrick McRearyDownloadAlderney (3de eiland) bereikbaar. Bivakmuts beschikbaar.
48Wrong is RightUnited Liberty PaperDownload
49Portrait of a KillerUnited Liberty PaperDownload
50Dust OffUnited Liberty PaperDownload
51Paper TrailUnited Liberty PaperDownload
52Actions Speak Louder than WordsGerald McRearyDownload
53I Need your Clothes, your Boots, and your MotorcycleGerald McRearyDownloadAlbanian outfit beschikbaar.
54SmackdownDerrick McRearyDownloadStevie's Car Theft beschikbaar.
55A Long Way to FallRay BoccinoDownloadNieuw safe house in Alderney.
56BabysittingDerrick McRearyDownload
57Taking in the TrashRay BoccinoDownloadTrash suit beschikbaar.
58MeltdownRay BoccinoDownload
59Museum PieceRay BoccinoDownload
60No Way on the SubwayRay BoccinoDownload
61Late CheckoutRay BoccinoDownload
62Weekend at Florian'sNiko BellicDownload
63Hating the HatersBernie CraneDownload
64Union DriveBernie CraneDownload
65Buoys AhoyBernie CraneDownloadBryce's Infernus beschikbaar.
66Tunnel of DeathDerrick McRearyDownload
67Blood BrothersFrancis McRearyDownloadDerrick is geliquideerd.
68Truck HustlePhil BellDownloadAssassinations beschikbaar.
69Pegorino's PrideJames PegorinoDownload
70PaybackJames PegorinoDownload
71UndertakerPatrick McRearyDownload
72aI'll Take Her...Gerald McRearyDownload
72b...I'll Take HerGerald McRearyDownload
73RansomPatrick McRearyDownloadNaam v/d savegame is onveranderd: nog steeds "...I'll Take Her".
74She's a KeeperGerald McRearyDownload
75Diamonds are a Girl's Best FriendGerald McRearyDownload
76Catch the WavePhil BellDownload
77TrespassPhil BellDownload
78To Live and Die in AlderneyPhil BellDownload
79FlatlineJames PegorinoDownloadMedic outfit beschikbaar.
80Pest ControlJames PegorinoDownload
81EntourageJon GravelliDownload
82Dining OutJon GravelliDownload
83Liquidize the AssetsJon GravelliDownload
84That Special SomeoneNiko BellicDownload
85One Last Thing...James PegorinoDownloadHierna kan men kiezen tussen Deal en Revenge.
86DIf the Price is RightJames PegorinoDownloadDeze is onderdeel van de keuze Deal.
87DMr. & Mrs. BellicRoman BellicDownloadDeze is onderdeel van de keuze Deal.
88DA Revenger's TragedyNiko BellicDownloadDeze is onderdeel van de keuze Deal. Einde verhaallijn.
86RA Dish Served ColdNiko BellicDownloadDeze is onderdeel van de keuze Revenge.
87RMr. & Mrs. BellicRoman BellicDownloadDeze is onderdeel van de keuze Revenge.
88ROut of CommissionNiko BellicDownloadDeze is onderdeel van de keuze Revenge. Einde verhaallijn.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 8 januari 2010 - 01:53     #2 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• OWN Redactielid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-maart 07
  • Corporation:The Covesight Community
Erg mooie lijst!
Is het misschien geen idee om ook save-games toe te voegen die ook de side missies hebben gehaald?
Voor de rest een erg mooie lijst zoals ik al zij plus verdient. :tu:

Geplaatst op 8 januari 2010 - 16:31     #3 Dit lid is online   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07

Bericht weergevenKenny-Petrovic zei op 8 januari 2010 - 01:53 :

Erg mooie lijst!
Is het misschien geen idee om ook save-games toe te voegen die ook de side missies hebben gehaald?
Voor de rest een erg mooie lijst zoals ik al zij plus verdient. :tu:

Wat is daar het nut van? Het nut van deze savegames is om een bepaalde missie te kunnen (her)spelen, en niet om na een missie te kunnen spelen, snap je? Dus de zijmissies zijn gewoon beschikbaar na een bepaalde missie (zie daarvoor de laatste kolom in de tabel) en dus hoeven we daarvoor geen aparte savegames te maken.

Geplaatste afbeelding
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 8 januari 2010 - 19:08     #4 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Galerij weergeven
Als ik zo vrij mag zijn om Hanneswasco aan te vullen: anders hadden we net zo goed een 100% savegame kunnen maken, was dus 1 savegame voldoende geweest en was dit topic er niet geweest. Een topic over 1 download was niet de moeite waard geweest. :cab:

Wat niet wil zeggen dat we geen 100% savegame gaan maken, maar dat zal geen onderdeel worden van dit topic.

Geplaatst op 14 februari 2010 - 16:23     #5 Dit lid is offline   llllllllll 

• Gang killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 27-januari 08

Bericht weergeven_KoE_Mzungu zei op 8 januari 2010 - 19:08 :

Als ik zo vrij mag zijn om Hanneswasco aan te vullen: anders hadden we net zo goed een 100% savegame kunnen maken, was dus 1 savegame voldoende geweest en was dit topic er niet geweest. Een topic over 1 download was niet de moeite waard geweest. :cab:

Wat niet wil zeggen dat we geen 100% savegame gaan maken, maar dat zal geen onderdeel worden van dit topic.

k heb alles gedaan maar ik krijg hem niet in het slot te zien

HOI!

Geplaatst op 14 februari 2010 - 17:45     #6 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Galerij weergeven
Wat heeft dat met post #4 te maken? Ik snap jouw reactie niet m.b.t. die post. :cab:
En als je 'm niet ziet doe je toch wat verkeerd, heb je de beginpost goed gelezen? Heb je XliveLess gebruikt en daarmee ook het spel met het correcte bestandje gestart? Zeg niet dat je alles gedaan hebt, maar vertel wat je gedaan hebt. Anders is het lastig te bepalen welke stap je hebt overgeslagen. :cab:

Geplaatst op 23 maart 2010 - 20:25     #7 Dit lid is offline   Liberty4Life 

• Inbreker
  • Registratie: 22-maart 10
Ik heb dus een savegame gedownload en in de juiste map gezet maar nu krijg ik deze errror als ik de savegame wil laden:
load failed please check your hard drive and try again

Weet iemand een oplossing?

Geplaatst op 27 maart 2010 - 18:36     #8 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Galerij weergeven
Staat de savegame wel in de lijst met savegames in het spel? Komt de naam van de savegame, die je hebt gedownload, overeen met de savegame-naam zoals dat in de tabel staat aangegeven? Gebruik je XLiveLess (xlive.dll)?

Probeer in het vervolg zoveel mogelijk info te geven als je maar kan, voor zover betrekking op het onderwerp. Je kan beter teveel informatie geven dan te weinig. En als je te weinig informatie geeft duurt het weer langer voordat je geholpen kan worden. :7 En ik denk dat je graag snel geholpen wilt worden.

Geplaatst op 27 maart 2010 - 18:38     #9 Dit lid is offline   Fezz 

• So awesum /)^ɛ^(\
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-februari 09
Ik gebruik geen XLiveless en ik kan deze savegames toch gebruiken :bonk:

Geplaatst op 2 april 2010 - 15:22     #10 Dit lid is offline   marienusje 

• Vandaal
  • Registratie: 05-september 08
Halleu:D

ik wil die XLiveless downloaden, maar ik snap er helemaal nix van.. kun je ook als je gta 4 helemaal op nieuw installeer xLiveless doen in plaats van Games For Windows Life account dinges?
greetz

Dit bericht is aangepast door marienusje: 2 april 2010 - 15:35

Geplaatst op 2 april 2010 - 15:32     #11 Dit lid is offline   Smithie 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 11-januari 09

Bericht weergevenmarienusje zei op 2 april 2010 - 16:22 :

ik wil wel zon bestandje downloaden.. maar bij mij in de map Documents\Rockstar Games\GTA IV staat nergens Savegames. er staat alleen user music en videos..
Hoe kan dit? heb ik het spel verkeert geistalleerd ofsoo?

Groetjees..

Als je het begin van de topic ( de info ) had gelezen , dan had je gezien dat indien er geen savegame - map is , je er zelf 1 moet maken.
Lees eerst de info voordat je met zo'n problemen afkomt....

Geplaatst op 2 april 2010 - 15:33     #12 Dit lid is offline   wesley123 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 12-februari 08

Citaat

Indien de map 'savegames' nog niet bestaat dien je deze eerst zelf aan te maken, dit is niet dezelfde map die eerder gemaakte savegames bevat die gemaakt zijn met een ;]GfWL-account en dus zonder xlive.dll.

Geplaatst op 14 april 2010 - 12:20     #13 Dit lid is offline   Jasper1 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 03-mei 06

Bericht weergevenmarienusje zei op 2 April 2010 - 16:22 :

ik wil die XLiveless downloaden, maar ik snap er helemaal nix van.. kun je ook als je gta 4 helemaal op nieuw installeer xLiveless doen in plaats van Games For Windows Life account dinges?
greetz

Ik snap ook helemaal niks van dat xliveless gedoe. Op dat forum staat wel wat het doet enzo maar niet hoe je het moet installeren(waar plaatsen) etc.
Kan iemand ff helpen?

grtz

Geplaatst op 14 april 2010 - 14:07     #14 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Galerij weergeven
:{ Lees aub de beginpost goed door Jasper1.

Geplaatst op 14 april 2010 - 14:38     #15 Dit lid is offline   Jasper1 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 03-mei 06

Bericht weergeven_KoE_Mzungu zei op 14 April 2010 - 15:07 :

:{ Lees aub de beginpost goed door Jasper1.

done, heb nu xlive.dll in installatiemap gezet en de savegame in de pas aangemaakte savegames map bij mijndocumenten/ROckstargames/GTA4
en de savegame heet SGTA400.

Ik open het spel met LaunchGTA4.exe en ik heb een offline account gecreeerd. En dan speel ik het spel en zit ik nog steeds bij die klote eerste missie...

Ik heb namelijk gespeeld tot iets na de overval missie en toen crashte men pc, alles opnieuw moeten installeren en geen zin om alles opnieuw te spelen.
Kan het misshcien zijn dat mijn savegame nog op mijn live accoutn staat ofzo?

grtz

GTAGames.nl advertentie
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden