Jump to content

GTA IV: de storyline


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Ten eerste: Mijn complimenten, het ziet er zeer goed en verzorgd uit, en het is een fantastische openingspost!

Ik ben heel erg blij dat jullie dit gedaan hebben! Ik had namelijk eens GTA IV verwijderd, en toen was ik mijn savegame kwijt, waarmee ik al ver was. Gelukkig kon ik er hier een downloaden. Hartelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Om te beginnen: Dank je wel! lol Ik reboot me computer namelijk vaak, en elke keer vergeet ik dan me savegame te (saven) zeg maar.

En dan kom ik hier, en download ik gewoon de savegame van waar ik was. Echt thanks, geweldige lijst, top!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Heyy , ik heb alles gedaan wat jullie zeiden maar gta leest de savegame maar niet hij staat wel in het slot ma kan het niet openen ?:s

Je moet de savegame ook uitpakken (met een programma als WinRAR), doe je dat ook?

jaa dat doe ik , ik doe echt alles goed maar geen resultaat

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hallo,

Ik zit met een probleempje, ik ben ruim een uur bezig om de savegame 'Out of commision' in het spel te zetten maar tevergeefs lukt dit mij niet.. :cry:

Wat ik al gedaan heb:

- de file xlive.dll gedownload en die in de 'savegames' map geplaatst

- een map aangemaakt in mijn documenten genaamd 'savegames' geplaatst

Doe ik iets verkeerd? Ik heb niet veel verstand van files plaatsen vandaar dat ik al een uur aan het prutsen ben achter de computer, dus ik zou de hulp/ondersteuning zeer op prijsstellen, bedankt!

Met vriendelijke groetjes, Joost

:*D

Link to comment
Delen op andere websites

xlive.dll moet je in de map van GTA IV zetten (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), zoals jij precies gedaan hebt (al vind ik het vreemd dat het gemengd met San Andreas is :7). Je savegame moet je echter in een andere map zetten, ga hiervoor naar Mijn Documenten -> Rockstar Games -> GTA IV, en maak daar de map "savegames" aan. Stop hier je savegame in, en alles zou moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

xlive.dll moet je in de map van GTA IV zetten (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), zoals jij precies gedaan hebt (al vind ik het vreemd dat het gemengd met San Andreas is :7). Je savegame moet je echter in een andere map zetten, ga hiervoor naar Mijn Documenten -> Rockstar Games -> GTA IV, en maak daar de map "savegames" aan. Stop hier je savegame in, en alles zou moeten werken.

Ik heb pressies gedaan wat jij zei maar helaas laad het spel de The Cousins Bellic missie inplaats van de savegame die ik erin wou hebben. :?

Bewerkt: door slytherin78
Link to comment
Delen op andere websites

xlive.dll moet je in de map van GTA IV zetten (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV), zoals jij precies gedaan hebt (al vind ik het vreemd dat het gemengd met San Andreas is :7). Je savegame moet je echter in een andere map zetten, ga hiervoor naar Mijn Documenten -> Rockstar Games -> GTA IV, en maak daar de map "savegames" aan. Stop hier je savegame in, en alles zou moeten werken.

Ik heb pressies gedaan wat jij zei maar helaas laad het spel de The Cousins Bellic missie inplaats van de savegame die ik erin wou hebben. :?

Dus je hebt de savegame verplaatst sinds ik mijn vorige post heb geplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...