En toch snap ik niet waarom ze niet voor Wiki GTA dit mogen maken.
The Underground Informatietopic - SnapMaps, OTO, Guide en Easter Egg informatie verzameld in één!
Geplaatst op 13 februari 2010 - 16:51
Hearv94 zei op 12 februari 2010 - 22:23 :
Dat was de bedoeling... daarom dat het zo'n drie weken heeft geduurt om het er wat degelijk te laten uitzien
.
De medewerkers hebben bijna geen tijd en jij en de andere wel en ik ook.
Dan was er nu veel nieuwe dingen op Wikigta

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson
Geplaatst op 13 februari 2010 - 16:53
Ik snap wel wat je bedoelt, maar mt deze dingen helpen we ze ook, het is copy-paste werk
. Met wat lay-out maar toch. Er zullen wel meerdere leden zijn die willn helpen hoor... maar het is momenteel gewoon niet aan ons...
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 20 februari 2010 - 02:28
Het is niet aan ons, maar het neemt niet weg dat in principe, deze info gewoon op Wiki gezet kan worden, aangezien we met het project zijn omgesprongen alsof het voor Wiki zelf was. Alles is driedubbel gechecked en nagekeken, you get my point...

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 20 februari 2010 - 15:11
Het is gemaakt voor Wiki CG
. Dat is het hem net, dit topic ging nog geplakt worden in de handige topics ipv de al verouderde OTO... Dit moet bij voertuigenlocaties CG:
[b]Diabolus:[/b] [url=http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV_SW&title=&set=250,50]Click here to view the SnapMap[/url] (4)
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 1 maart 2010 - 09:42
sorry dat ik hier post
maar wil even zeggen dat het super is gemaakt en het is super handig
maar wil even zeggen dat het super is gemaakt en het is super handig
Geplaatst op 20 april 2010 - 20:18
Alexxxxxxxxxx zei op 20 april 2010 - 20:13 :
Staat dit allemaal op WikiGTA?
Nee, aangezien de WikiGTA-medewerkers liever alles uit eigen ervaring en weten noteren...
Ze schakelen liever geen hulp van derden in, dit topic is dus voor de leden
Maar gebruik in het vervolg liever het Reactietopic
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Inloggen
Registreren
Helpdesk