GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Serie - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Serie - GTA IV: Het gaat door!

Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:30     #181 Dit lid is offline   AeroCool 

• The Scientists baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 08-juni 05
doen jullie wel mijn idee in de aflevering 3?

dennis313 is nu aerocool

Geplaatste afbeelding

oude Clan SwS Recruitment.... Clan talk

Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:36     #182 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevendennis313 zei op 4 March 2010 - 19:30 :

doen jullie wel mijn idee in de aflevering 3?

Van die bankoverval, he? Staat op pagina 10. Ik zou zeggen: werk het idee nog wat uit, ook wat er gefilmd moet worden, locaties, personages... Dan kan ik achteraf bekijken welke elementen het best zijn.

Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:51     #183 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Ik ben alles even aan het herbekijken, dan weet ik wat voor elementen in het verhaal zelf moeten. Ik heb al een klein ideetje... :P

EDIT: Hier is het, gedeeltelijk, ongeveer.

Niko gaat langs met Roman bij Jacob in The Homebrew, echter, ze zien alleen Badman. Niko stapt op Badman af en vraagt waar Jacob is: 'Jacob is in di hospital and thing'. Niko vraagt gelijk hoe het komt dat LJ in het ziekenhuis ligt, en vertelt dat hij en Jacob nog niet zo lang geleden een achtervolging hadden met een undercover agent. Niko springt uit z'n vel en Roman bedaard hem. Ze gaan langs bij Jacob. Hij kan niet praten, aangezien hij aan het slapen is. Badman heeft niet stilgezeten in de tussentijd en wil maar wat graag de LCPD terugpakken. Niko steunt hem en bied zijn assistentie aan. Niko heeft een plan. Terwijl hij de politie wegtrekt van de politiebureau's, kan de East Side Posse een inval doen in de bureau's, en ze uitmoorden, en tegelijkertijd veel ingenomen drugs jatten. Dat vind Badman een goed idee. Ze praten over hoe Niko dat wil doen, en hij heeft wel een oplossing...

Het beeld springt over naar Niko die in een wagen Dwayne Forge ophaald: 'Hey Dwayne'. Niko begint te vertellen over LJ en het East Side Posse. Dwayne wil maar wat graag helpen aangezien de North Holland Hustlers en de East Side Posse al jaren hele goede zaken doen. Dwayne weet wel hoe Niko de politie moet afleiden. De North Holland Hustlers en Niko zullen overal in Liberty City, op dezelfde tijd, een aantal aanslagen plegen.

Verder dan dit ben ik nog niet gekomen... :7

En wat vinden jullie tot nu toe? Het gooit wel heel Episode 2 omver, maar daar gaat het mij nu even niet om :P.

Dit bericht is aangepast door Cuban Gangster: 4 maart 2010 - 20:25

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 4 maart 2010 - 22:41     #184 Dit lid is offline   AeroCool 

• The Scientists baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 08-juni 05

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 4 maart 2010 - 19:51 :

Ik ben alles even aan het herbekijken, dan weet ik wat voor elementen in het verhaal zelf moeten. Ik heb al een klein ideetje... :P

Niko gaat langs met Roman bij Jacob in The Homebrew, echter, ze zien alleen Badman. Niko stapt op Badman af en vraagt waar Jacob is: 'Jacob is in di hospital and thing'. Niko vraagt gelijk hoe het komt dat LJ in het ziekenhuis ligt, en vertelt dat hij en Jacob nog niet zo lang geleden een achtervolging hadden met een undercover agent. Niko springt uit z'n vel en Roman bedaard hem. Ze gaan langs bij Jacob. Hij kan niet praten, aangezien hij aan het slapen is. Badman heeft niet stilgezeten in de tussentijd en wil maar wat graag de LCPD terugpakken. Niko steunt hem en bied zijn assistentie aan. Niko heeft een plan. Terwijl hij de politie wegtrekt van de politiebureau's, kan de East Side Posse een inval doen in de bureau's, en ze uitmoorden, en tegelijkertijd veel ingenomen drugs jatten. Dat vind Badman een goed idee. Ze praten over hoe Niko dat wil doen, en hij heeft wel een oplossing...

Het beeld springt over naar Niko die in een wagen Dwayne Forge ophaald: 'Hey Dwayne'. Niko begint te vertellen over LJ en het East Side Posse. Dwayne wil maar wat graag helpen aangezien de North Holland Hustlers en de East Side Posse al jaren hele goede zaken doen. Dwayne weet wel hoe Niko de politie moet afleiden. De North Holland Hustlers en Niko zullen overal in Liberty City, op dezelfde tijd, een aantal aanslagen plegen.

En wat vinden jullie tot nu toe? Het gooit wel heel Episode 2 omver, maar daar gaat het mij nu even niet om :P.

ik vind dit al een erg goede verhaal :)
ik zit ook te denken
dat tijdens de overval er een getuigen is (ik denk aan patrick (pakie))
en in deze aflevering of volgende aflevering de drugs samen met zun broer's
Derrick McReary Gerald McReary te stellen van niko en de rest

en de rest moet ik nog bedenken wat vinden jullie van dit?

Dit bericht is aangepast door dennis313: 4 maart 2010 - 22:42

dennis313 is nu aerocool

Geplaatste afbeelding

oude Clan SwS Recruitment.... Clan talk

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 5 maart 2010 - 16:35     #185 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Registratie: 13-januari 07

Bericht weergevendennis313 zei op 4 March 2010 - 22:41 :

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 4 maart 2010 - 19:51 :

ik vind dit al een erg goede verhaal :)
ik zit ook te denken
dat tijdens de overval er een getuigen is (ik denk aan patrick (pakie))
en in deze aflevering of volgende aflevering de drugs samen met zun broer's
Derrick McReary Gerald McReary te stellen van niko en de rest

en de rest moet ik nog bedenken wat vinden jullie van dit?

Goed verhaal, ik zal het nog een paar keer doorlezen, bespreken en aanpassen totdat het perfect is!

Geplaatst op 5 maart 2010 - 17:03     #186 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
Aangezien het mijn stijl is, zou ik bij die besprekingen aanwezig kunnen zijn?? :7

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:18     #187 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 4 March 2010 - 19:51 :

Ik wil je niet afbreken of zo, maar aflevering 2 is achter de rug! Daarin komt al het vervolg dat Niko ontdekt dat LJ in het hospitaal ligt, en Niko heeft al wraak genomen op de LCPD. Het is de bedoeling dat je een beetje aandachtig de vorige scripts doorleest.

En wat dat plan met Dwayne betreft kan ik niet volledig volgen. Ze gaan aanslagen plegen? Waarom?

Dit bericht is aangepast door jvj: 5 maart 2010 - 18:19

Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:23     #188 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
Ah, aflevering 2 is toch al gedaan? Dat kon ik niet uit het topic halen :7. Als je me het script ervan per PB even stuurt, kan ik een vervolg schrijven :P.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:27     #189 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 5 March 2010 - 18:23 :

Ah, aflevering 2 is toch al gedaan? Dat kon ik niet uit het topic halen :7. Als je me het script ervan per PB even stuurt, kan ik een vervolg schrijven :P.

Het staat in de eerste post :duh: En het is de bedoeling dat de eerste 2 afleveringen bij elkaar horen, zodat ze samen een episode vormen. 2 afleveringen= 1 episode.

Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:33     #190 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
Rustig aan zeg, ik probeer jullie een beetje te helpen :ch: . Ik ga dan op dat stukje een vervolg schrijven. Moet het bij elkaar passen of bekijken jullie het verhaal nu vanuit een ander punt?

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:34     #191 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 5 March 2010 - 18:33 :

Rustig aan zeg, ik probeer jullie een beetje te helpen :ch: . Ik ga dan op dat stukje een vervolg schrijven. Moet het bij elkaar passen of bekijken jullie het verhaal nu vanuit een ander punt?

Het mag iets nieuw zijn 0_0 Ik bedoel alleen maar van daarnet dat al het belangrijke in de hoofdpost staat.

Geplaatst op 5 maart 2010 - 19:02     #192 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Registratie: 13-januari 07
Even over het monteren, ik ga het hele weekend (alle vrije tijd dan) besteden aan monteren en hopelijk komt hij dan af.
Ik was deze week druk met huiswerk (echt wel veel) en nu wil ik voordat uri geller (:P) begint, eventjes modern warfare 2 spelen om af te reageren :P

Geplaatst op 5 maart 2010 - 19:03     #193 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
Is dat wel zo'n goed idee? Meestal maak je een film serie om het verhaal te weten te komen?

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 5 maart 2010 - 20:34     #194 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 5 March 2010 - 19:03 :

Is dat wel zo'n goed idee? Meestal maak je een film serie om het verhaal te weten te komen?

Wel, jij mag zo'n idee wel uitwerken, als je wil. Als het goed is stoppen we het erin.

Geplaatst op 5 maart 2010 - 22:09     #195 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
Daar ga ik dan dit weekend aanzitten :P.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 11
  • 12
  • 13