Serie - GTA IV: Het gaat door!
Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:30
Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:36
Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:51
EDIT: Hier is het, gedeeltelijk, ongeveer.
Niko gaat langs met Roman bij Jacob in The Homebrew, echter, ze zien alleen Badman. Niko stapt op Badman af en vraagt waar Jacob is: 'Jacob is in di hospital and thing'. Niko vraagt gelijk hoe het komt dat LJ in het ziekenhuis ligt, en vertelt dat hij en Jacob nog niet zo lang geleden een achtervolging hadden met een undercover agent. Niko springt uit z'n vel en Roman bedaard hem. Ze gaan langs bij Jacob. Hij kan niet praten, aangezien hij aan het slapen is. Badman heeft niet stilgezeten in de tussentijd en wil maar wat graag de LCPD terugpakken. Niko steunt hem en bied zijn assistentie aan. Niko heeft een plan. Terwijl hij de politie wegtrekt van de politiebureau's, kan de East Side Posse een inval doen in de bureau's, en ze uitmoorden, en tegelijkertijd veel ingenomen drugs jatten. Dat vind Badman een goed idee. Ze praten over hoe Niko dat wil doen, en hij heeft wel een oplossing...
Het beeld springt over naar Niko die in een wagen Dwayne Forge ophaald: 'Hey Dwayne'. Niko begint te vertellen over LJ en het East Side Posse. Dwayne wil maar wat graag helpen aangezien de North Holland Hustlers en de East Side Posse al jaren hele goede zaken doen. Dwayne weet wel hoe Niko de politie moet afleiden. De North Holland Hustlers en Niko zullen overal in Liberty City, op dezelfde tijd, een aantal aanslagen plegen.
Verder dan dit ben ik nog niet gekomen...
En wat vinden jullie tot nu toe? Het gooit wel heel Episode 2 omver, maar daar gaat het mij nu even niet om
Dit bericht is aangepast door Cuban Gangster: 4 maart 2010 - 20:25

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 4 maart 2010 - 22:41
Cuban Gangster zei op 4 maart 2010 - 19:51 :
Niko gaat langs met Roman bij Jacob in The Homebrew, echter, ze zien alleen Badman. Niko stapt op Badman af en vraagt waar Jacob is: 'Jacob is in di hospital and thing'. Niko vraagt gelijk hoe het komt dat LJ in het ziekenhuis ligt, en vertelt dat hij en Jacob nog niet zo lang geleden een achtervolging hadden met een undercover agent. Niko springt uit z'n vel en Roman bedaard hem. Ze gaan langs bij Jacob. Hij kan niet praten, aangezien hij aan het slapen is. Badman heeft niet stilgezeten in de tussentijd en wil maar wat graag de LCPD terugpakken. Niko steunt hem en bied zijn assistentie aan. Niko heeft een plan. Terwijl hij de politie wegtrekt van de politiebureau's, kan de East Side Posse een inval doen in de bureau's, en ze uitmoorden, en tegelijkertijd veel ingenomen drugs jatten. Dat vind Badman een goed idee. Ze praten over hoe Niko dat wil doen, en hij heeft wel een oplossing...
Het beeld springt over naar Niko die in een wagen Dwayne Forge ophaald: 'Hey Dwayne'. Niko begint te vertellen over LJ en het East Side Posse. Dwayne wil maar wat graag helpen aangezien de North Holland Hustlers en de East Side Posse al jaren hele goede zaken doen. Dwayne weet wel hoe Niko de politie moet afleiden. De North Holland Hustlers en Niko zullen overal in Liberty City, op dezelfde tijd, een aantal aanslagen plegen.
En wat vinden jullie tot nu toe? Het gooit wel heel Episode 2 omver, maar daar gaat het mij nu even niet om
ik vind dit al een erg goede verhaal
ik zit ook te denken
dat tijdens de overval er een getuigen is (ik denk aan patrick (pakie))
en in deze aflevering of volgende aflevering de drugs samen met zun broer's
Derrick McReary Gerald McReary te stellen van niko en de rest
en de rest moet ik nog bedenken wat vinden jullie van dit?
Dit bericht is aangepast door dennis313: 4 maart 2010 - 22:42
Geplaatst op 5 maart 2010 - 16:35
dennis313 zei op 4 March 2010 - 22:41 :
Cuban Gangster zei op 4 maart 2010 - 19:51 :
ik vind dit al een erg goede verhaal
ik zit ook te denken
dat tijdens de overval er een getuigen is (ik denk aan patrick (pakie))
en in deze aflevering of volgende aflevering de drugs samen met zun broer's
Derrick McReary Gerald McReary te stellen van niko en de rest
en de rest moet ik nog bedenken wat vinden jullie van dit?
Goed verhaal, ik zal het nog een paar keer doorlezen, bespreken en aanpassen totdat het perfect is!
Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:18
Cuban Gangster zei op 4 March 2010 - 19:51 :
Ik wil je niet afbreken of zo, maar aflevering 2 is achter de rug! Daarin komt al het vervolg dat Niko ontdekt dat LJ in het hospitaal ligt, en Niko heeft al wraak genomen op de LCPD. Het is de bedoeling dat je een beetje aandachtig de vorige scripts doorleest.
En wat dat plan met Dwayne betreft kan ik niet volledig volgen. Ze gaan aanslagen plegen? Waarom?
Dit bericht is aangepast door jvj: 5 maart 2010 - 18:19
Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:27
Cuban Gangster zei op 5 March 2010 - 18:23 :
Het staat in de eerste post
Geplaatst op 5 maart 2010 - 18:34
Cuban Gangster zei op 5 March 2010 - 18:33 :
Het mag iets nieuw zijn
Geplaatst op 5 maart 2010 - 19:02
Ik was deze week druk met huiswerk (echt wel veel) en nu wil ik voordat uri geller (
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten

Citeren