GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Serie - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Serie - GTA IV: Het gaat door!

Geplaatst op 17 januari 2010 - 17:38     #31 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09
De eerste aflevering is nou toch anders uitgedraaid dan normaal verwacht werd.
Feiten eerste aflevering:
De undercover agent (hij had toch wel zijn uniform aan :puh: ) is komen kijken of er wiet verhandelt werd.
Hij bestelde wiet bij de barman.
Daarna ging hij even bij Badman en Little Jacob praten.
De 2 raasta's kregen door dat de agent undercover is.
Ze vluchten naar de vluchtwagen, en de agent gaat ze achterna.
Er is een achtervolging en uiteindelijk stopt de wagen bij Perestrojka, de bekende Russische entertainement-tent.
Badman wordt afgeknalt, terwijl LJ naar binnen vlucht, in Perestrojka.
Jacob gaat langs een achterdeur naar buiten en beland uiteindelijk op het dak van deze tent, LJ zijn kogel zijn bijna op.
Jacob valt van de tent af, terwijl hij beschoten wordt.
Gelukkig wordt zijn val (meerdere malen) gebroken, en is hij net niet dood.

De volgende aflevering:
De Rasta's zijn nog niet allemaal uit de tent verjaagt, en de politie wil het vuile werk niet zelf opknappen.
Daarom spreekt Commisaris Francis McReary met Niko af dat er het een en ander moet gebeuren.
Niko doet natuurlijk alles voor geld, maar dan hoort hij van de Rasta's wat er gebeurt is.
LJ en Badman liggen in het hospitaal.
Niko bezoekt ze en zweert wraak te nemen op die éne lastige agent, die zijn vrienden neerhaalde.

Dit bericht is aangepast door jvj: 17 januari 2010 - 17:41

Geplaatst op 17 januari 2010 - 17:46     #32 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Registratie: 13-januari 07

Bericht weergevenjvj zei op 17 January 2010 - 17:38 :

De undercover agent (hij had toch wel zijn uniform aan :puh: ) is komen kijken of er wiet verhandelt werd.
Er is een achtervolging en uiteindelijk stopt de wagen bij Perestrojka, de bekende Russische entertainement-tent.
Badman wordt afgeknalt, terwijl LJ naar binnen vlucht, in Perestrojka.
Jacob gaat langs een achterdeur naar buiten en beland uiteindelijk op het dak van deze tent, LJ zijn kogel zijn bijna op.

De volgende aflevering:
De Rasta's zijn nog niet allemaal uit de tent verjaagt, en de politie wil het vuile werk niet zelf opknappen.
Daarom spreekt Commisaris Francis McReary met Niko af dat er het een en ander moet gebeuren.
Niko doet natuurlijk alles voor geld, maar dan hoort hij van de Rasta's wat er gebeurt is.
LJ en Badman liggen in het hospitaal.
Niko bezoekt ze en zweert wraak te nemen op die éne lastige agent, die zijn vrienden neerhaalde.

Een wijziging:

De undercover agent (hij had toch wel zijn uniform aan ) is komen kijken of er wiet verhandelt werd.
Badman wordt afgeknalt, maar niet helemaal dood, terwijl LJ naar binnen vlucht, in Perestrojka.
Badman is weer opgestaan met moeite en is nu ook naar het dak gekomen.
Terwijl de agent kijkt of Jacob echt dood is, wordt de agent van achter neergeschoten dood Badman!

Geplaatst op 17 januari 2010 - 18:56     #33 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
Ik vond de vorige foto nogal donker, en slecht zichtbaar. Ik heb hem dus even gefotoshopt.
Zie het verschil!
Oude
Geplaatste afbeelding

Nieuwe

Bijgevoegde bestanden

Dit bericht is aangepast door jvj: 17 januari 2010 - 18:58

Geplaatst op 17 januari 2010 - 18:58     #34 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
Oke, ik vervang hem op de voorpagina!

Hij staat bijna op youtube, nog een half uur en de premiére kan van start!

Dit bericht is aangepast door Twister24: 17 januari 2010 - 19:04

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 17 januari 2010 - 20:07     #35 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
Wow, fantastisch gedaan! Jij hebt ook flink wat filmtalent!
Even een aantal kritische puntjes:
  • Op 0:33 is de overgang een beetje fout tussen de scenes. Badman en Jacob rennen alebei naar buiten met de agent achter hen aan, en dan zie je de onderbreking in het cafee. er was normaal afgesproken dat vanaf mijn poppetje iets zei (in dit geval 'one love'), er start was. En het moest eigenlijk van buiten uit gefilmd worden.
  • Op 3:33 is Badman dood en begint de scène weer opnieuw. Of heb ik de indruk dat hij 'zijn leven voorbij zag flitsen'? Dan had je misschien beter een kleurenfilter gebruikt.

Voor de rest: :tu: TOPPIE! :tu:

Wie net te laat was om dit filmpje te bekijken en toch zoals ik razend benieuwd, is klik dan hier

Dit bericht is aangepast door jvj: 17 januari 2010 - 20:10

Geplaatst op 17 januari 2010 - 20:11     #36 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 17 January 2010 - 20:07 :

• Op 0:33 is de overgang een beetje fout tussen de scenes. Badman en Jacob rennen alebei naar buiten met de agent achter hen aan, en dan zie je de onderbreking in het cafee. er was normaal afgesproken dat vanaf mijn poppetje iets zei (in dit geval 'one love'), er start was. En het moest eigenlijk van buiten uit gefilmd worden.
  • Op 3:33 is Badman dood en begint de scène weer opnieuw. Of heb ik de indruk dat hij 'zijn leven voorbij zag flitsen'? Dan had je misschien beter een kleurenfilter gebruikt.

Wie net te laat was om dit filmpje te bekijken en toch zoals ik razend benieuwd, is klik dan hier

Ik weet het, hij is nu ook offline, ik ga het nu edited en dan ga ik hem uploaden en meteen in HD!

Geplaatst op 17 januari 2010 - 20:15     #37 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 17 January 2010 - 20:11 :

Ik weet het, hij is nu ook offline, ik ga het nu edited en dan ga ik hem uploaden en meteen in HD!

Je kent nu de foutjes. Voor de rest was alles prachtig. Probeer ook mogelijk kleurenfilters te gebruiken (maar ook niet te veel)
5:22 wekte vooral mijn lachspieren, Little Jacob loopt in een rondje, knip dat er maar uit :$
Knip van 5:39 tot 5:48 er ook uit, want de agent zit op jacob te schieten en die geeft geen kick

Dit bericht is aangepast door jvj: 17 januari 2010 - 20:17

Geplaatst op 17 januari 2010 - 20:43     #38 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 17 January 2010 - 20:15 :

Bericht weergevenTwister24 zei op 17 January 2010 - 20:11 :

Je kent nu de foutjes. Voor de rest was alles prachtig. Probeer ook mogelijk kleurenfilters te gebruiken (maar ook niet te veel)
5:22 wekte vooral mijn lachspieren, Little Jacob loopt in een rondje, knip dat er maar uit :$
Knip van 5:39 tot 5:48 er ook uit, want de agent zit op jacob te schieten en die geeft geen kick

Het kan erg laat worden, dus ik denk niet dat hij er vandaag nog opstaat, het wordt morgen

Ik ga hem namelijk ik HD uploaden!

Op 5:22 bij het trappetje bedoel je?

Ik ga hem nu uploaden in HD

Dit bericht is aangepast door Twister24: 17 januari 2010 - 20:57

Geplaatst op 17 januari 2010 - 20:58     #39 Dit lid is offline   MidnightMayhem 

• three little birds
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 21-juni 09
Mooi mooi :)

Maar toen ik de agent neerschoot, viel hij bij mij niet naar beneden :o

Dit bericht is aangepast door MidnightMayhem: 17 januari 2010 - 21:00

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 17 januari 2010 - 21:05     #40 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenMidnightMayhem zei op 17 January 2010 - 20:58 :

Mooi mooi :)

Maar toen ik de agent neerschoot, viel hij bij mij niet naar beneden :o

Oke, raar, maar hij is nu aan eht uploaden.\

Wachten helpt niks, hij is minimaal, ik herhaal: MINIMAAL over 2 uur klaar met het saven op mijn computer zodat ik hem kan uploaden op Youtube.
Dat gaat ook nog eens een uur ofzo duren, dus alles bij elkaar duurt het zo'n 3 en een half uur (met alle crashes en fouten erbij).

Grrr.... Hij crashde, morge weer 3 uur uploaden! ECHT LEUK!

Dit bericht is aangepast door Twister24: 17 januari 2010 - 22:09

Geplaatst op 18 januari 2010 - 11:46     #41 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
Ik stel voor dat het filmpje meer spraak moet bevatten, ondertiteling, en een intro. Stuur je HD filmpje aub naar mij door en ik zal eraan werken :dans:
Het is dus niet de bedoeling om de opname opnieuw te doen, maar ik ga er (de juiste) stemmen op plakken, zodat het verhaal goed te volgen is.
Deze stemmen, zijn de echte, ze zijn te vinden met behulp van SparkIV>PC>audio>Sfx>speech.rpf Als je nog iets wil voorstellen of wijzigen zeg maar.

Edit: ik heb al een intro gemaakt

Dit bericht is aangepast door jvj: 18 januari 2010 - 14:55

Geplaatst op 18 januari 2010 - 15:41     #42 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 18 January 2010 - 11:46 :

Ik stel voor dat het filmpje meer spraak moet bevatten, ondertiteling, en een intro. Stuur je HD filmpje aub naar mij door en ik zal eraan werken :dans:
Het is dus niet de bedoeling om de opname opnieuw te doen, maar ik ga er (de juiste) stemmen op plakken, zodat het verhaal goed te volgen is.
Deze stemmen, zijn de echte, ze zijn te vinden met behulp van SparkIV>PC>audio>Sfx>speech.rpf Als je nog iets wil voorstellen of wijzigen zeg maar.

Edit: ik heb al een intro gemaakt

Oke, maar dat stukje van Part 1 is all about tha weed! weglaten? Want daar had ik al iets gedaan!

En ik ben hem nu naar youtube aan het uploaden, dus zullen we eerst 1 of 2 dagen wachten en kijken wat de leden ervan vinden?

We kunnen het later altijd nog bewerken!

Geplaatst op 18 januari 2010 - 15:56     #43 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 18 January 2010 - 15:41 :

Oke, maar dat stukje van Part 1 is all about tha weed! weglaten? Want daar had ik al iets gedaan!

En ik ben hem nu naar youtube aan het uploaden, dus zullen we eerst 1 of 2 dagen wachten en kijken wat de leden ervan vinden?

Dus de intro is goed? Achter 'part 1' moet er een titel van de aflevering komen. Dit was maar een voorstel, als je een beter idee hebt zeg maar.
Kan je het HD filmpje uploaden (naar rapidshare.com ofzo, niet youtube) dan kan ik er de stemmen aan toevoegen en voor ondertitels zorgen.
Ik stel voor om op het einde credits te laten verschijnen, maar dan heel kort.

Geplaatst op 18 januari 2010 - 15:59     #44 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 18 January 2010 - 15:56 :

Bericht weergevenTwister24 zei op 18 January 2010 - 15:41 :

Dus de intro is goed? Achter 'part 1' moet er een titel van de aflevering komen. Dit was maar een voorstel, als je een beter idee hebt zeg maar.
Kan je het HD filmpje uploaden (naar rapidshare.com ofzo, niet youtube) dan kan ik er de stemmen aan toevoegen en voor ondertitels zorgen.
Ik stel voor om op het einde credits te laten verschijnen, maar dan heel kort.

Oke, wacht heel eventjes, dan zoek ik eventjes eentje die een bestand van *KUCHKUCH 521 MB *kuchkuch* aankan!
Het gaat meer dan 3 uur duren! Dan wacht je maar een half uurtje voordat hij op youtube staat hoor! Ik ga niet 3 1/2 uur uploaden!

Dit bericht is aangepast door Twister24: 18 januari 2010 - 16:01

Geplaatst op 18 januari 2010 - 17:54     #45 Dit lid is offline   MidnightMayhem 

• three little birds
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 21-juni 09
Jullie organiseren precies alles, en ik acteer enkel :P
Neenee, komt gewoon omdat ik niet handig ben met Photoshop enzo, maar ik kan wel goed video editor gebruiken :Y

Anyway, draaien we aflevering 2 op vrijdag?

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten