GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Serie - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Serie - GTA IV: Het gaat door!

Geplaatst op 25 januari 2010 - 22:08     #61 Dit lid is offline   MidnightMayhem 

• three little birds
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 21-juni 09
Wat als we nu eens doen dat na de verhaallijn z'n familie is uitgemoord door vrienden van Dimitri en hij daardoor in de bovenste suite van the Majestic Hotel woont. Maar hij weet niet dat hij in Ierland gezocht wordt omdat ze daar geloven dat HIJ z'n familie heeft vermoord. Een scéne op het balkon waar een LCPD helikopter naar boven komt en er iemand begint te schieten, vlucht hij naar beneden naar de gangen [daar kunnen we met Airbreak geraken] waarin hij in een spetterend vuurgevecht met de NOOSE terechtkomt, waarin hij uiteindelijk naar beneden loopt [met Airbreak] en daar een sportwagen steelt. Een wilde achtervolging door de straten van Algonquin heerst. In de volgende scéne zie je Badman rijden, waartegen Packie crasht. uiteindelijk zijn ze allebei zwaargewond. Maar zijn ze allebei dood? Betekent dit het einde van de rastabar?
Dit kunnen we allemaal zien in nog een aflevering =D

En als ik eerlijk mag zijn, vond ik de achtervolging nogal saai uitgewerkt in afl. 1. Je kan de camera een 'Handheld' effect geven en iets betere camera standpunten gebruiken dan de aan-de-auto-vastehangen standpunten.

Dit bericht is aangepast door MidnightMayhem: 25 januari 2010 - 22:12

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 25 januari 2010 - 22:14     #62 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevenTwister24 zei op 25 January 2010 - 19:56 :

Nog andere goede ideeén?

Iets met geloofsstrijd... Er zijn verschillende godsdiensten die je kan gebruiken: Joden (er zijn 2 jood-modellen onder de naam Hasid), rastafari's (sluit min of meer aan bij het jodendom), of van die predikanten die je op straat vind, die hele toespraken houden :) Een soort van heilige oorlog voeren ofzo?
Uiteraard moet onze 2de aflevering er nog komen, en dit moet mooi aansluiten. Dat is mogelijk door de rasta's(vb. heilige oorlog) die in de afleidingsactie van Niko Bellic meedoen. Het is maar een IDEE. Het staat nog niet op punt.
Greetings 8)

Edit: het bovenstaande idee van midnightmayhem vind ik al goed :tu: maar met die hij bedoel je dat het over Packie gaat? Is dit voor een derde aflevering die de eerste 2 afleveringen op het einde kruist? Niko moet ook nog aan de beurt komen, niet? Alhoewel het nog niet vast staat, maar de afleveringen moeten mooi in elkaar overvloeien

Dit bericht is aangepast door jvj: 25 januari 2010 - 22:29

Geplaatst op 26 januari 2010 - 08:53     #63 Dit lid is offline   vice infernusX 

• TU
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 18-juni 08
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenMidnightMayhem zei op 25 januari 2010 - 22:08 :

Wat als we nu eens doen dat na de verhaallijn z'n familie is uitgemoord door vrienden van Dimitri en hij daardoor in de bovenste suite van the Majestic Hotel woont. Maar hij weet niet dat hij in Ierland gezocht wordt omdat ze daar geloven dat HIJ z'n familie heeft vermoord. Een scéne op het balkon waar een LCPD helikopter naar boven komt en er iemand begint te schieten, vlucht hij naar beneden naar de gangen [daar kunnen we met Airbreak geraken] waarin hij in een spetterend vuurgevecht met de NOOSE terechtkomt, waarin hij uiteindelijk naar beneden loopt [met Airbreak] en daar een sportwagen steelt. Een wilde achtervolging door de straten van Algonquin heerst. In de volgende scéne zie je Badman rijden, waartegen Packie crasht. uiteindelijk zijn ze allebei zwaargewond. Maar zijn ze allebei dood? Betekent dit het einde van de rastabar?
Dit kunnen we allemaal zien in nog een aflevering =D

En als ik eerlijk mag zijn, vond ik de achtervolging nogal saai uitgewerkt in afl. 1. Je kan de camera een 'Handheld' effect geven en iets betere camera standpunten gebruiken dan de aan-de-auto-vastehangen standpunten.

wat cool zou zijn is als hij van plan is naar beneden te gaan maar wordt tegengehouden door heel wat wiseguys dus is de enige uitweg naar de helikopter springen en volgt een hevig gevecht in de helikopter uiteindelijk weet weet hij de
tegenstander achetrover uit de helikopter te gooien maar valt zelf ook maar kan zich net aan de spijlen vasthouden
de andere man slaat nu op je vingers je trekt je aan hem omhoog geeft hem je vuist en hij valt er aande andere kant uit de helikopter. je pakt de pistol en gooit de piloot eruit met een parachute
nu neem je zelf de controle over de Heli

Bericht weergevenjvj zei op 22 januari 2010 - 18:49 :

Ik weet niet of we het in de serie kunnen zetten. Maar het idee zat al een tijdje in mijn hoofd: op dat ene eiland waar veel highways zijn, is er een rugby of American voetbal terrein aanwezig. Misschien dat we met een aantal mensen eens een potje rugby kunnen spelen, maar dan wel met bakstenen te smijten naar elkaar, of granaten. Als er nog een betere suggestie is om met iets te smijten zeg je het maar. Dit lijkt me wel een leuk idee.

Groetjes J. V. J.

Edit: Als we op dit terrein nou eens honkballen? Geen volledig spel, maar gewoon een granaat smijten en iemand die die wegklopt met de honkbalknuppel!

Edit: Ik heb het getest en het werkt niet echt

welk eiland bedoel je? Broker

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Posted Image

Geplaatst op 26 januari 2010 - 13:28     #64 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Registratie: 13-januari 07

Bericht weergevenvice infernusX zei op 26 January 2010 - 09:07 :

Bericht weergevenjvj zei op 22 januari 2010 - 18:49 :

Ik weet niet of we het in de serie kunnen zetten. Maar het idee zat al een tijdje in mijn hoofd: op dat ene eiland waar veel highways zijn, is er een rugby of American voetbal terrein aanwezig. Misschien dat we met een aantal mensen eens een potje rugby kunnen spelen, maar dan wel met bakstenen te smijten naar elkaar, of granaten. Als er nog een betere suggestie is om met iets te smijten zeg je het maar. Dit lijkt me wel een leuk idee.

Groetjes J. V. J.

Edit: Als we op dit terrein nou eens honkballen? Geen volledig spel, maar gewoon een granaat smijten en iemand die die wegklopt met de honkbalknuppel!

Edit: Ik heb het getest en het werkt niet echt

Graag niet dubbel posten... :tu:
En als je mee wilt doen, dan kun je het aanvragen. :tu:

En wat MM al zei, dat is wel een goed idee!
Nog beetje uitwerken en dan zijn we er klaar voor!
Deze week wordt niks, moet Frans leren! ( :-( )
Maar we kunnen het wel in het weekend doen.
Dan heb ik waarschijnlijk niks!

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 26 januari 2010 - 18:36     #65 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenvice infernusX zei op 26 January 2010 - 08:53 :

Ik bedoelde Charge Island, dat eiland dat de verbinding tussen Dukes, Broker en Algonquin maakt. (Als je de missie van Hangmans NOOSE al hebt gespeelt: de eindbestemming ;) )
Maar ik heb al een attacking ped met granaten gespawned, en dan met m'n baseball bat tegen die vliegende granaten geklopt, en ze vliegen in het beste geval naar achter, en ze komen nog niet boven Niko's hoofd :bonk: en helemaal niet ver.

@ de serie: wat moet er nou in aflevering 2 komen? Ik stel voor dat:

-Er moet een bewijs komen dat Little Jacob nog leeft. (ziekenhuis)
-Er moet nog steeds een conflict tussen de rasta's en de politie zijn. (politie kan ook een andere partij verzoeken om het vuile werk op te knappen)

Ook nog mogelijk, maar niet noodzakelijk:
-Packie's verhaal, dat eindigt met een accident met Badman -> op het einde zowel Badman als LJ in ziekenhuis te zien
-...

Dit bericht is aangepast door jvj: 26 januari 2010 - 18:36

Geplaatst op 26 januari 2010 - 20:08     #66 Dit lid is offline   MidnightMayhem 

• three little birds
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 21-juni 09
Wat als je er eens van denkt dat we iedereen langzaamaan laten sterven, zodat Niko niemand meer heeft en uiteindelijk terug naar Servië vliegt? Dit in zoveel afleveringen als we willen, want dit gebeurt pas op het uiterste einde :)

Ook kunnen we BVB. laten doen dat Badman in een taxi van Roman zat, en dat Roman weer is beginnen gokken en uiteindelijk zijn 'cab depot' moet verkopen.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 januari 2010 - 20:10     #67 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenMidnightMayhem zei op 26 January 2010 - 20:08 :

Wat als je er eens van denkt dat we iedereen langzaamaan laten sterven, zodat Niko niemand meer heeft en uiteindelijk terug naar Servië vliegt? Dit in zoveel afleveringen als we willen, want dit gebeurt pas op het uiterste einde :)

Ook kunnen we BVB. laten doen dat Badman in een taxi van Roman zat, en dat Roman weer is beginnen gokken en uiteindelijk zijn 'cab depot' moet verkopen.

Goed idee, maar ik denk toch dat dat idee van JVJ meer aanslaat!

We kunnen ook gaan combineren!

Geplaatst op 26 januari 2010 - 20:13     #68 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 26 January 2010 - 20:10 :

Goed idee, maar ik denk toch dat dat idee van JVJ meer aanslaat!

We kunnen ook gaan combineren!

Dank je, maar dit moet wel concreet uitgewerkt worden. Waar willen we naartoe? Wat gebeurt er in aflevering 2? Buitenstaanders die niet aan de serie meedoen mogen ook suggesties geven!

Geplaatst op 26 januari 2010 - 22:30     #69 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
The Commission gaat zich bemoeien met de Rastafaris, vanwege hun hoge winsten in de drugs- en wapenhandel. Ze sluiten uiteindelijk een deal (kies zelf een plaats) maar deze word door de NOOSE "geambushed" (doordat de Rastafaris onder surveillance van de LCPD stonden. Nu hebben ze niet alleen de politie op hun dak, maar ook nog de 4 maffiafamilies! (Inderdaad, 4, want de Ancelotti familie is na afloop van de IV verhaallijn in puin, iedereen is dood behalve de Don, dochter van de Don en een Made Man.)

Zal het Hillside Posse overleven?

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 27 januari 2010 - 18:15     #70 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 26 January 2010 - 22:30 :

The Commission gaat zich bemoeien met de Rastafaris, vanwege hun hoge winsten in de drugs- en wapenhandel. Ze sluiten uiteindelijk een deal (kies zelf een plaats) maar deze word door de NOOSE "geambushed" (doordat de Rastafaris onder surveillance van de LCPD stonden. Nu hebben ze niet alleen de politie op hun dak, maar ook nog de 4 maffiafamilies! (Inderdaad, 4, want de Ancelotti familie is na afloop van de IV verhaallijn in puin, iedereen is dood behalve de Don, dochter van de Don en een Made Man.)

Zal het Hillside Posse overleven?

Da's ook een heel mooi scenario. Nu moeten we nog altijd weten wat er in aflevering 2 gebeurt

Geplaatst op 27 januari 2010 - 19:23     #71 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 19 January 2010 - 19:01 :

Aflevering 2

De Rasta's zijn nog niet allemaal uit de tent verjaagt, en de politie wil het vuile werk niet zelf opknappen.
Daarom spreekt Commisaris Francis McReary met Niko af dat er het een en ander moet gebeuren.
Niko doet natuurlijk alles voor geld, maar dan hoort hij van de Rasta's wat er gebeurt is.
LJ en Badman liggen in het hospitaal. LJ ligt in het hospitaal. Badman is op bezoek in het hospitaal
Niko bezoekt ze en zweert wraak te nemen op die éne lastige agent de politie, die de opdracht gaf om zijn vrienden neerhaalde.
Locaties: Snapmap
  • Ziekenhuis
  • Pier 45
  • Rastabar

Personages:
  • Little Jacob
  • Badman
  • Francis McReary
  • Niko Bellic

Scène
Niko Bellic ontmoet Francis McReary tijdens een zonsondergang op pier 69. Francis zegt geeft Niko de opdracht dat er 'doelwitten moeten worden verwijdert'. Niko krijgt de locatie en de volgende dag gaat hij op pad. Hij komt binnen in het Homebrew Café (rastabar). Niko is hier eerder geweest, dus begint hij niet direct iedereen neer te halen. Hij begint met de barman te praten en die zegt datLJ in het hospitaal ligt. Niko schrikt, en gaat ze onmiddelijk bezoeken. Jacob op een ziekenbed (ragdoll). LJ ligt in het hospitaal. Badman is ook op bezoek en begint Niko de situatie uit te leggen. Niko gaat nu uiteraard de Rastabar niet uitmoorden, maar wil een valstrik voor de LCPD opstellen.
Ideeën mogelijke valstrikken:
-terroristisch alarm?
-agent gijzelen?
-...

Toch nog het best!

Geplaatst op 27 januari 2010 - 19:35     #72 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 27 January 2010 - 19:23 :

Toch nog het best!

Dank je 0_0 ik geloof dat we beter de mooie verhaallijn volgen en achteraf kunnen we nog elementen toevoegen. Heb je al even nagedacht wat er op het eind van deze 2de aflevering kan komen? Die zogenaamde valsstrik. (Niko wil gewoon een revenge op de LCPD nemen)

Ideetje voor rastabar: ze geven een procentje van hun winst (verkochte wiet) aan een Maffia familie, die hen Rastabar dan tegen de politie beschermd. Zo is dit hoofdstuk van de Rasta's afgesloten en kunnen we verder met de Maffia.

Dit bericht is aangepast door jvj: 27 januari 2010 - 19:41

Geplaatst op 27 januari 2010 - 21:03     #73 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 27 January 2010 - 19:35 :

Bericht weergevenTwister24 zei op 27 January 2010 - 19:23 :

Toch nog het best!

Dank je 0_0 ik geloof dat we beter de mooie verhaallijn volgen en achteraf kunnen we nog elementen toevoegen. Heb je al even nagedacht wat er op het eind van deze 2de aflevering kan komen? Die zogenaamde valsstrik. (Niko wil gewoon een revenge op de LCPD nemen)

Ideetje voor rastabar: ze geven een procentje van hun winst (verkochte wiet) aan een Maffia familie, die hen Rastabar dan tegen de politie beschermd. Zo is dit hoofdstuk van de Rasta's afgesloten en kunnen we verder met de Maffia.

True, True...

Maar in plaats van maffia, kunnen we ook "undercover agenten" doen. En die zijn dan zegmaar niet trouw aan de politie, dus gaan ze met de vijand (niko) samenwerken!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 10:17     #74 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 27 January 2010 - 21:03 :

True, True...

Maar in plaats van maffia, kunnen we ook "undercover agenten" doen. En die zijn dan zegmaar niet trouw aan de politie, dus gaan ze met de vijand (niko) samenwerken!

Dat kan ook ja :klap: Is dit idee dan definitief?
Niko gaat op het eind van de aflevering een bom onder de wagen van de LCPD hoofdofficier installeren. We nemen dus een mooie flikkenbak, en kunnen met simple native trainer er een bom onder zetten (en laten ontploffen). Als je het écht wil zien dat Niko ze plaatst, neem je even een stukje alleen op in single player, en kan je de special ability van ik geloof Packie vragen (car bomb). En dan film je dat Niko de bom installeert op de flikkenbak. :tu: In de flikkenbak (zou ook limousine Stretch mogen zijn) rijden er 'bodyguard agenten' met de officier mee.

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 10:24

Geplaatst op 28 januari 2010 - 14:54     #75 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
Undercover agenten werken altijd samen met de politie, behalve als ze corrupt zijn. Misschien het scenario iets aanpassen naar dat idee?

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 3
  • 4
  • 5