GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Serie - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Serie - GTA IV: Het gaat door!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 15:07     #76 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 28 January 2010 - 14:54 :

Undercover agenten werken altijd samen met de politie, behalve als ze corrupt zijn. Misschien het scenario iets aanpassen naar dat idee?

Misschien bedoelde hij wel privé agenten, zoals je ook privé detectives hebt. Denk maar aan beveiligingsfirma's (zoals in GTA) Gruppe 6.

Geplaatst op 28 januari 2010 - 15:16     #77 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
  • Registratie: 13-januari 07

Undercover agenten werken altijd samen met de politie, behalve als ze corrupt zijn. Misschien het scenario iets aanpassen naar dat idee?

Ik bedoel gewoon, undercover agenten, maar die haat aan politie hebben.
Dus ze gaan met Niko samenwerken!

Maar niko vertrouwd dit niet, dus blaast hij ze op!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 17:07     #78 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 January 2010 - 15:16 :

Ik bedoel gewoon, undercover agenten, maar die haat aan politie hebben.
Dus ze gaan met Niko samenwerken!

Maar niko vertrouwd dit niet, dus blaast hij ze op!

Is mijn oplossing niet de beste? Ok, dus de rastabar huurt undercoveragenten beveiligingsfirma's of wat dan ook (nep-politie) :puh: in als bescherming tegen de echte politie. Niko was woest op de echte politie, omdat zijn vrienden gewond waren. Om het met de juiste woorden te zeggen: Niko blaast de echte officier van de echte politie letterlijk op met die autobom.
Is dat niet beter? :Y

Geplaatst op 28 januari 2010 - 17:21     #79 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Zeg dan wel Prive Detectives ipv undercover agenten :7

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 28 januari 2010 - 17:40     #80 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenCuban Gangster zei op 28 January 2010 - 17:21 :

Zeg dan wel Prive Detectives ipv undercover agenten :7

Dat van die detectives was een voorbeeld. Het zijn dus Privé bewakers oftewel simpelweg bodyguards

BTW, wil jij meespelen CubanGangster?

JVJ :D

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 17:41

Geplaatst op 28 januari 2010 - 17:48     #81 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!
Aflevering 2

De Rasta's zijn nog niet allemaal uit de tent verjaagt, en de politie wil het vuile werk niet zelf opknappen.
Daarom spreekt Commisaris Francis McReary met Niko af dat er het een en ander moet gebeuren.
Niko doet natuurlijk alles voor geld, maar dan hoort hij van de Rasta's wat er gebeurt is.
LJ en Badman liggen in het hospitaal. LJ ligt in het hospitaal. Badman is op bezoek in het hospitaal
Niko bezoekt ze en zweert wraak te nemen op die éne lastige agent de politie, die de opdracht gaf om zijn vrienden neerhaalde.
Locaties: Snapmap

•Ziekenhuis

•Pier 45

•Rastabar

Personages:
•Little Jacob

•Badman

•Francis McReary

•Niko Bellic

Scène
Niko Bellic ontmoet Francis McReary tijdens een zonsondergang op pier 69. Francis zegt geeft Niko de opdracht dat er 'doelwitten moeten worden verwijdert'. Niko krijgt de locatie en de volgende dag gaat hij op pad. Hij komt binnen in het Homebrew Café (rastabar). Niko is hier eerder geweest, dus begint hij niet direct iedereen neer te halen. Hij begint met de barman te praten en die zegt datLJ in het hospitaal ligt. Niko schrikt, en gaat ze onmiddelijk bezoeken. Jacob op een ziekenbed (ragdoll). LJ ligt in het hospitaal. Badman is ook op bezoek en begint Niko de situatie uit te leggen. Niko gaat nu uiteraard de Rastabar niet uitmoorden, maar wil een valstrik voor de LCPD opstellen.
Ideeën mogelijke valstrikken:
-terroristisch alarm?
-agent gijzelen?
-...

Deze is toch de beste!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:08     #82 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
Aflevering 2

De Rasta's zijn nog niet allemaal uit de tent verjaagt, en de politie wil het vuile werk niet zelf opknappen.
Daarom spreekt Commisaris Francis McReary met Niko af dat er het een en ander moet gebeuren.
Niko doet natuurlijk alles voor geld, maar dan hoort hij van de Rasta's wat er gebeurt is.
LJ en Badman liggen in het hospitaal. LJ ligt in het hospitaal. Badman is op bezoek in het hospitaal
Niko bezoekt ze en zweert wraak te nemen op die éne lastige agent de politie, die de opdracht gaf om zijn vrienden neerhaalde.
  • Ziekenhuis
  • Pier 45
  • Rastabar

Personages:
  • Little Jacob
  • Badman
  • Francis McReary
  • Niko Bellic

Scène
Niko Bellic ontmoet Francis McReary tijdens een zonsondergang op pier 69. Francis zegt geeft Niko de opdracht dat er 'doelwitten moeten worden verwijdert'. Niko krijgt de locatie en de volgende dag gaat hij op pad. Hij komt binnen in het Homebrew Café (rastabar). Niko is hier eerder geweest, dus begint hij niet direct iedereen neer te halen. Hij begint met de barman te praten en die zegt dat LJ in het hospitaal ligt. Niko schrikt, en gaat ze onmiddellijk bezoeken. Jacob op een ziekenbed (ragdoll). LJ ligt in het hospitaal. Badman is ook op bezoek en begint Niko de situatie uit te leggen. Niko gaat nu uiteraard de Rastabar niet uitmoorden, maar wil een valstrik voor de LCPD opstellen: hij gaat een bom plaatsen onder de wagen van de hoofdcommissaris! (niet Francis McReary)
Om te voorkomen dat de Rastabar nog door de politie wordt lastiggevallen, huren ze een privé bewakingsfirma in (die worden met een procentje van de wietopbrengst betaalt).

Dit is het idee waar ik naarote wou dus. :) Is dat niet goed?

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 18:09

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:28     #83 Dit lid is offline   vice infernusX 

• TU
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 18-juni 08
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 januari 2010 - 17:48 :

Aflevering 2

•Ziekenhuis

•Pier 45

•Rastabar

Personages:
•Little Jacob

•Badman

•Francis McReary

•Niko Bellic

Scène
Niko Bellic ontmoet Francis McReary tijdens een zonsondergang op pier 69. Francis zegt geeft Niko de opdracht dat er 'doelwitten moeten worden verwijdert'. Niko krijgt de locatie en de volgende dag gaat hij op pad. Hij komt binnen in het Homebrew Café (rastabar). Niko is hier eerder geweest, dus begint hij niet direct iedereen neer te halen. Hij begint met de barman te praten en die zegt datLJ in het hospitaal ligt. Niko schrikt, en gaat ze onmiddelijk bezoeken. Jacob op een ziekenbed (ragdoll). LJ ligt in het hospitaal. Badman is ook op bezoek en begint Niko de situatie uit te leggen. Niko gaat nu uiteraard de Rastabar niet uitmoorden, maar wil een valstrik voor de LCPD opstellen.
Ideeën mogelijke valstrikken:
-terroristisch alarm?
-agent gijzelen?
-...

Deze is toch de beste!

wat vind je van deze.

Niko achtervolgt samen met wat gangsters van Badman de man die de leiding heeft over
de afrekening met de Dealers van de Rastabar en bedreigt hem
de man zegt dat hij sal stoppen.

later blijkt dat hij heeft een gelogen en opnieuw een aanval doet op de rastabar
als Niko er achter komt gaat hij naar zijn auto die niet ver van het politiebureau staat geparkeerd
en plant een autobom. Als de man ( met heel wat FIB bewaking) vertrekt
laat Niko de autobom afgaan. De auto ontploft en de FiB Buffallo vliegt in Brand
Niko gaat er snel vandoor om geen aandacht te trekken

dat is alles wat ik kon bedenken hopelijk hebben jullie dr wat aan

Posted Image

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:37     #84 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenvice infernusX zei op 28 January 2010 - 18:28 :

Ik vind dat het verdacht veel op mijn plan lijkt. Het enige verschil is dat er bij jou nog een tweede aanval op de Rastabar komt.
Ik denk dat mijn vorige post duidelijk genoeg is waar ik naartoe wil. :cya:
Alleen heb jij dat laatste stuk wat uitgeschreven

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 18:38

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:46     #85 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 28 January 2010 - 18:37 :

Bericht weergevenvice infernusX zei op 28 January 2010 - 18:28 :

Ik vind dat het verdacht veel op mijn plan lijkt. Het enige verschil is dat er bij jou nog een tweede aanval op de Rastabar komt.
Ik denk dat mijn vorige post duidelijk genoeg is waar ik naartoe wil. :cya:
Alleen heb jij dat laatste stuk wat uitgeschreven

Goed goed!

Nare mededeling: Mijn computer is kapot en mijn vaders computer (deze) kan GTA IV niet aan.

De serie komt een week of 2/3 (misschien wel) stil te liggen!

IDEEËN INZENDEN KAN NOG!
ALLEEN HET OPNEMEN KOMT STIL TE LIGGEN!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:55     #86 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 January 2010 - 18:46 :

Goed goed!

Nare mededeling: Mijn computer is kapot en mijn vaders computer (deze) kan GTA IV niet aan.

IDEEËN INZENDEN KAN NOG!

:-( Da's pech. Hoe komt het dat ie kapot is en waar ergens is ie kapot?

Over de serie: ik stel voor dat aflevering 2 dus vastligt. In aflevering 3 kunnen we een compleet nieuw verhaal opgaan.
Want: -de rastabar is nu veilig beschermt
-en Niko heeft wraak genomen op de politie.
Als je dus post, gelieve rekening te houden dat aflevering 2 NIET meer gewijzigd word, maar dat je alleen ideeën kan geven voor aflevering 3 of verder.

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 18:55

Geplaatst op 28 januari 2010 - 21:25     #87 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenjvj zei op 28 January 2010 - 18:55 :

Goed goed!

IDEEËN INZENDEN KAN NOG!

Over de serie: ik stel voor dat aflevering 2 dus vastligt. In aflevering 3 kunnen we een compleet nieuw verhaal opgaan.
Als je dus post, gelieve rekening te houden dat aflevering 2 NIET meer gewijzigd word, maar dat je alleen ideeën kan geven voor aflevering 3 of verder.

Start niet meer op: Geeft alleen maar de fout; fout bij laden van besturingssysteem OF Schijflees fout!

Geplaatst op 28 januari 2010 - 22:16     #88 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 January 2010 - 21:25 :

Start niet meer op: Geeft alleen maar de fout; fout bij laden van besturingssysteem OF Schijflees fout!

Dan kan je proberen om het besturingssysteem te laden via de dvd van windows (de boot-cd). Dit moet wel lukken hoor

Dit bericht is aangepast door jvj: 28 januari 2010 - 22:16

Geplaatst op 29 januari 2010 - 07:02     #89 Dit lid is offline   Th3_DeaTH_9 

• Rover
  • Registratie: 20-januari 10

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 januari 2010 - 21:25 :

Goed goed!

IDEEËN INZENDEN KAN NOG!

Als je opstart wat gebeurt er dan?
krijg je dan een soort menutje waar je dan iets kan kiezen bijv: windows normaal opstaren-veilig modus enz?

Geplaatste afbeelding
I am Little Jacob

Geplaatst op 29 januari 2010 - 15:30     #90 Dit lid is offline   Twister24 

• Opgepakt!

Bericht weergevenTh3_DeaTH_9 zei op 29 January 2010 - 07:02 :

Bericht weergevenTwister24 zei op 28 januari 2010 - 21:25 :

Goed goed!

IDEEËN INZENDEN KAN NOG!

Als je opstart wat gebeurt er dan?
krijg je dan een soort menutje waar je dan iets kan kiezen bijv: windows normaal opstaren-veilig modus enz?

nee, je ziet gewoon dat knipperende streepje linksboven en alles voorderest zwart, dan krijg je die foutmelding

GTAGames.nl advertentie
  • (29 pagina's)
  • +
  • « eerste
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten