hallo,
ik kijk op gtamissions.com en daar haal ik mijn stunt jumps vandaan maar stunt jump nr 12 kan ik maar niet halen weten jullie misschien hoe dat komt?
Pagina 1 van 1
stunt jump nr 12
Geplaatst op 16 januari 2010 - 14:18
Geplaatst op 16 januari 2010 - 15:56
De info van WikiGTA is natuurlijk erg handig maar een filmpje van gta4.net kan ook geen kwaad. Hier zie je hoe je deze jump perfect kunt uitvoeren.
Tips: Probeer zo recht mogelijk te blijven en rij op de juiste snelheid zoals in het filmpje. Probeer ook op tijd te remmen zodat je niet van het dak afrijd. Deze jump kun je het beste uitvoeren met een sportwagen, zo kun je snel optrekken en heb je geen lange haal nodig. Veel succes verder!
Tips: Probeer zo recht mogelijk te blijven en rij op de juiste snelheid zoals in het filmpje. Probeer ook op tijd te remmen zodat je niet van het dak afrijd. Deze jump kun je het beste uitvoeren met een sportwagen, zo kun je snel optrekken en heb je geen lange haal nodig. Veel succes verder!
Geplaatst op 16 januari 2010 - 16:04
GrandTheftTwano zei op 16 januari 2010 - 15:56 :
... een filmpje van gta4.net kan ook geen kwaad. Hier zie je hoe je deze jump perfect kunt uitvoeren.
*filmpje*
*filmpje*
Het probleem van verschillende walkthroughs en filmpjes is dat vaak zelf een volgorde is bepaald, WikiGTA houdt zich aan de volgorde zoals ze in de spel-data gevonden zijn.
Geplaatst op 16 januari 2010 - 16:13
Mijn excuses voor het misverstand.
Je hebt natuurlijk zelf de keuze welke jump je als eerst doet en uiteraard als laatst. Verdere info kun je vinden op WikiGTA, de link die _KoE_Mzungu heeft gegeven bied je veel hulp aan.
Geplaatst op 18 januari 2010 - 22:35
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren