GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Chinatown Wars eindelijk te koop voor iPhone!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp

#31 Doesthematter

Doesthematter
  • Validerend
  • PipPip

Winkel overvaller

Geplaatst: 24 januari 2010 - 21:08

Bericht weergeven.Corneria. zei op 24 januari 2010 - 19:53 :

Ziet er wel leuk uit.De graphics zijn geslaagd maar de besturing lijkt moeilijk. :Y
Missies waar je binnen een bepaalde tijd zoveel auto´s moet jatten en dat soort missies vind ik drie keer niks, het schieten en auto´s open breken molotov cocktails maken en al dat soort dingen zijn geweldig. En de humor in de filmpjes ook, vooral bij Uncle Kenny. En race missies zijn ook zo kut, maar vrij rond rijden in een auto lukt prima.

Bewerkt door doesthematter, 26 januari 2010 - 20:06 .

Posted Image

#32 .Senne

.Senne
  • Megaleden
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

Pew Pew Pew

Geplaatst: 24 januari 2010 - 21:25

De besturing is net als elk ander iPod-spel puur wennen, maar hier was ging het al vrij vlot na een uurtje. De auto's lijnen zich automatisch aan de weg zodat je recht rijdt, en sturen voor de rest erg goed, net als te voet en schieten. Ik snap dus niet wat jij er zo slecht aan vindt, doesthematter.
"You see a mousetrap, I see free cheese and a fucking challenge."
_____________________________________________________________________________ Scroobius Pip _____________________________ _

#33 Dvt

Dvt
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Death Incorporated member

Geplaatst: 26 januari 2010 - 14:23

Tja zal wel een gevalletje te weinig geduld zijn.

Toegevoegde afbeelding
Toegevoegde afbeelding

#34 Doesthematter

Doesthematter
  • Validerend
  • PipPip

Winkel overvaller

Geplaatst: 26 januari 2010 - 20:04

Missies waar je binnen een bepaalde tijd zoveel auto´s moet jatten en dat soort missies vind ik drie keer niks, het schieten en auto´s open breken molotov cocktails maken en al dat soort dingen zijn geweldig. En de humor in de filmpjes ook, vooral bij Uncle Kenny. En race missies zijn ook zo kut, maar vrij rond rijden in een auto lukt prima. Had ik er even bij moeten schrijven... 0_0
Posted Image

#35 Ferre

Ferre
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

The Godfather

Geplaatst: 12 februari 2010 - 20:22

Chinatown Wars is nu tijdelijk €5,49 op iTunes!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten en 0 anonieme leden