GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Stevies Car Theft ?! - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Stevies Car Theft ?!

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:23     #1 Dit lid is offline   little-willy 

• Rover
  • Groep: Leden
  • Registratie: 27-december 07
Ik heb de storyline nu uitgespeelt. ( + Assasinations en Drug Delivery ) Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb
op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

Moet je Brucie's Exotic Exports daar eerst voor volbracht hebben?

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:26     #2 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground
Je moet Brucie's Exotic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown hebben voltooid.
Hierna zal je een SMS'je krijgen van Stevie, kijk eens in je inbox(gsm). :)
Edit: Bedankt Hannes... :7

Dit bericht is aangepast door Hearv94: 20 januari 2010 - 17:35

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:28     #3 Dit lid is offline   little-willy 

• Rover

Bericht weergevenHearv94 zei op 20 January 2010 - 17:26 :

Je moet Brucie's Exoic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown.

Oke, duidelijk. Bedankt.

Zit er verder nog een 'Beloning' aan het voltooien van de Assasinations missies ?

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:31     #4 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
Er is geen beloning, maar ze is vereist voor de 100% en je krijgt de Achievement: 'Assassins Greed', ook krijg je voor elke Assassin wat geld, er zijn er 9... en het is gewoon leuk :D .

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:33     #5 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07

Bericht weergevenHearv94 zei op 20 januari 2010 - 17:26 :

Je moet Brucie's Exoic Export hebben voltooid, No. 01 voor Brucie en Smackdown.

De Exotic Exports van Brucie moet je niet hebben voltooid voor Stevie's Car Thefts. Enkel de missie No. 1 en Smackdown. Meer info op WikiGTA.

Geplaatste afbeelding
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:36     #6 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 27-november 06

Bericht weergevenlittle-willy zei op 20 januari 2010 - 17:23 :

Ik heb de storyline nu uitgespeelt. Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

In principe is bij jou Stevie's Car Theft al begonnen zonder dat jij daar erg in hebt gehad. Jij hebt namelijk al een SMS met foto van Stevie gehad met je eerste opdracht. Zoek in je telefoon tussen de SMS-jes (Messages) naar een SMS van Stevie en je weet welk voertuig je moet ophalen en afleveren. Succes ^_^

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:37     #7 Dit lid is offline   little-willy 

• Rover

Bericht weergeven_KoE_Mzungu zei op 20 January 2010 - 17:36 :

Bericht weergevenlittle-willy zei op 20 januari 2010 - 17:23 :

Maar ik weet niet hoe je Stevies Car Theft begint. Ik heb
op walktrough gelezen dat het speelbaar word na een missie. Maar er is geen waypoint ofzo of een ''job'' keuze in je telefoon.

In principe is bij jou Stevie's Car Theft al begonnen zonder dat jij daar erg in hebt gehad. Jij hebt namelijk al een SMS met foto van Stevie gehad met je eerste opdracht. Zoek in je telefoon tussen de SMS-jes naar een SMS van Stevie en je weet welk voertuig je moet ophalen en afleveren. Succes ^_^

Dus als je de eerste foto pick up heb volbracht krijg je automatisch de volgende per sms ?

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:38     #8 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenlittle-willy zei op 20 januari 2010 - 17:37 :

Dus als je de eerste foto pick up heb volbracht krijg je automatisch de volgende per sms ?

Het duurt ongeveer 6 uren ingame voordat je de volgende SMS krijgt => saven :) .

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:40     #9 Dit lid is offline   little-willy 

• Rover

Bericht weergevenHearv94 zei op 20 January 2010 - 17:38 :

Bericht weergevenlittle-willy zei op 20 januari 2010 - 17:37 :

Het duurt ongeveer 6 uren ingame voordat je de volgende SMS krijgt => saven :) .

Oke, Danku allen :P

Verder geen vragen meer over ?
Topic closed ?

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:48     #10 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 27-november 06
Het sluiten van topics is ter beoordeling van de moderators, daar hoef jij je niet druk om te maken; niet om vragen. Verder raad ik je aan om eerst op WikiGTA te kijken voordat je weer vragen hebt. Alle antwoorden op de vragen die je in dit topic hebt gesteld is daar namelijk al lang en breed uitgelegd.

Nog een tip: in plaats van te saven na het wegbrengen van een voertuig voor Stevie kan je ook de AutoSafe functie in je spel aanzetten. Dan wordt je spel automatisch bewaard na het afleveren van een voertuig in de garage van Stevie. Daarna heb je 6 uur de tijd om wat anders te gaan doen, zoals andere sub-missies en/of collectables. Je krijgt vanzelf wel bericht van Stevie als hij weer een klusje voor je heeft. ^_^

Geplaatst op 20 januari 2010 - 17:49     #11 Dit lid is offline   little-willy 

• Rover

Bericht weergeven_KoE_Mzungu zei op 20 January 2010 - 17:48 :

Het sluiten van topics is ter beoordeling van de moderators, daar hoef jij je niet druk om te maken; niet om vragen. Verder raad ik je aan om eerst op WikiGTA te kijken voordat je weer vragen hebt. Alle antwoorden op de vragen die je in dit topic hebt gesteld is daar namelijk al lang en breed uitgelegd.

Nog een tip: in plaats van te saven na het wegbrengen van een voertuig voor Stevie kan je ook de AutoSafe functie in je spel aanzetten. Dan wordt je spel automatisch bewaard na het afleveren van een voertuig in de garage van Stevie. Daarna heb je 6 uur de tijd om wat anders te gaan doen, zoals andere sub-missies en/of collectables. Je krijgt vanzelf wel bericht van Stevie als hij weer een klusje voor je heeft. ^_^

Bedankt voor de tip!

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden