Chinatown Wars is pas een paar dagen te koop en krijgt nu al vele goede kritieken, behalve dat staat het spel nu ook al op nummer 2 in de Appstore. Laat weten wat jij van dit spel vindt door op dit nieuwsbericht te reageren.
Chinatown Wars iPhone trailer online!
Geplaatst op 21 januari 2010 - 19:19
Nu Chinatown Wars eindelijk in de Appstore van Apple te koop is heeft Rockstar Games ook nog een korte trailer naar ons toegestuurd om iedereen een goede indruk van het spel te geven. In het filmpje is te zien hoe goed het spel er op de iPhone uit ziet.
Screenshots van Chinatown Wars gemaakt door GTAGames.nl zijn nu al in de galerij te vinden. Tevens staan alle missies al beschreven op WikiGTA. Natuurlijk kan je voor vragen over het spel ook altijd op het forum terecht.
Chinatown Wars is pas een paar dagen te koop en krijgt nu al vele goede kritieken, behalve dat staat het spel nu ook al op nummer 2 in de Appstore. Laat weten wat jij van dit spel vindt door op dit nieuwsbericht te reageren.
Get the Flash Player to see this player.
Geplaatst op 21 januari 2010 - 19:34
Korte trailer, maar ziet er goed uit. Zelfde Graphics als de DS zo te zien, ben wel benieuwd hoe het speelt.
GTA Episodes Of Liberty City 30 maart 2010 ● Red Dead Redemption 21 mei 2010

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases

LibertyKillerZ ● LKZ Blog ● LKZ Galerij ● YouTube ● Graphics Collection ● Game Releases
Geplaatst op 21 januari 2010 - 20:41
Kai-ShockWave zei op 21 januari 2010 - 19:34 :
Korte trailer, maar ziet er goed uit. Zelfde Graphics als de DS zo te zien, ben wel benieuwd hoe het speelt. 
Lang niet, het zijn eerder de graphics van de PSP.

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 21 januari 2010 - 21:04
.Senne zei op 21 januari 2010 - 20:41 :
Kai-ShockWave zei op 21 januari 2010 - 19:34 :
Lang niet, het zijn eerder de graphics van de PSP.
Hier moet ik .Senne toch gelijk geven de graphics leuning meer toe naar de PSP, ook heeft het een soort 3D achtig beeld.
Toch blijf ik China Town Wars op de DS het beste vinden, het geeft een geweldige sfeer op de DS.
Geplaatst op 21 januari 2010 - 21:56
Als een perfecte kloon van de Nintendo DS op de iPhone uitkomt, super, daar kan ik mee leven. Deze game is gewoon echt knap voor de iPhone en Nintendo DS. Maar als een PSP game 'geport' wordt naar een iPhone, is deze voor de PSP het kopen gewoon niet waard. Ze moesten het gewoon op een andere engine gemaakt hebben voor de PSP
Dit bericht is aangepast door Miek: 21 januari 2010 - 21:56
200910
Geplaatst op 22 januari 2010 - 14:47
Ziet er goed uit,
Ik heb chinatown wars al voor de Ds.
Heb helaas geen psp of iphone anders had ik die versies ook wel gehaald!
Ik heb chinatown wars al voor de Ds.
Heb helaas geen psp of iphone anders had ik die versies ook wel gehaald!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren