Wellicht viel een aantal van jullie de afwezigheid van Jay; al op. Wegens drukte in zijn privé leven is het voor Jay; niet meer mogelijk zijn taak als Moderator van het Graphics forum actief uit te voeren. Namens de crew bedanken wij je hartelijk voor al je inzet als crewmember. Hopelijk zien we je nog eens wat vaker in een groen jasje rondlopen.
Niemand minder dan -Matthijs- zal de opvolger van Jay; worden. Deze jongen heeft al eens eerder bewezen dat hij geschikt is voor deze functie. Geef een warm welkom terug voor onze -Matthijs-.
-Matthijs- vervangt Jay; als GFX Moderator - Welkom terug.
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:21
Woei, Matthijs weer in zijn oud vertrouwd jasje!
It's a beautiful world we live in
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:26
Goede vervanging voor Jay;
Veel succes -Matthijs-, opnieuw. Gefeliciteerd!
Daarnaast, bedankt Jay; voor je inzet. Jammer dat het de laatste tijd zo minder werd, maar toch, bedankt!
Daarnaast, bedankt Jay; voor je inzet. Jammer dat het de laatste tijd zo minder werd, maar toch, bedankt!
Gameliner! Al het nieuws op een rijtje! Neem gauw een kijkje op deze gamewebsite.
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:29
Heel veel succes Matthijs
>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i54.tinypic.com/1j40w3.png
http://i54.tinypic.com/1j40w3.png
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:33
Succes -Matthijs-
Dit bericht is aangepast door .Corneria.: 22 januari 2010 - 18:33
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:42
Blauw heeft je altijd goed gestaan -Matthijs-, welkom terug bij de crew. Veel plezier en succes.
Geplaatst op 22 januari 2010 - 18:59
Bedankt Jay; voor je inzet en goed modereerwerk! We spreken mekaar nog!
-Matthijs-, jij bent uiteraard de meest geschikte kandidaat voor Jay's job over te nemen in het GFX-gedeelte, en ik wens je dan ook veel succes daar!
-Matthijs-, jij bent uiteraard de meest geschikte kandidaat voor Jay's job over te nemen in het GFX-gedeelte, en ik wens je dan ook veel succes daar!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren