Kleine correctie: Ik heb niet alle voertuigen gereleased, hoogstens een stuk of 3 of 4 van de ongeveer 30 voertuigen(auto's+vliegtuigen..)
Het is jammer dat we stoppen, maar eigenlijk zat er een jaar geleden al geen schot meer in. We waren al heel lang nog maar met 3 man bezig, de rest dacht gewoon 'zoek het maar uit' en liet nooit meer iets van zich horen. Toen ook Nickonly(een van de hardst werkende leden van een jaar geleden) steeds minder tijd(en zin) in GLD stak, en steeds minder moeite ging doen, begonnen eerst vooral Apple-mac en uiteindelijk ook ik minder aan de mod te werken.
Ik begon vooral minder inzet te tonen omdat ik vaak totaal geen reacties op mijn models kreeg. Vaak als ik in ons privé forum postte, kreeg ik een reactie als 'heel mooi gemaakt Mythbuster

', maar meer tijd nam men niet. Daarna kwam ik op het idee om volgende screenshots maar in het 'Show jou models' topic te plaatsen. Enkele aardige modders van dit forum commentten altijd uitgebreid. Sommigen hadden echter altijd een smoesje dat ze 'net weg moeten', zeiden dat het topic bedoeld was om te showen, niet om te reageren, en/of ze vonden zichzelf gewoon het belangrijkst en hoopten op reacties zonder zelf met één enkel woord te reageren op andermans models, alleen op de wereld noemen ze dat.
Het spijt me dat ik het moet zeggen, maar persoonlijk werd ik daardoor erg gedemotiveerd. Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn
: ikke-ikke-ikke en de rest kan stikke, GLD is inderdaad gestikt nu
Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om een stuk of 3 of 4 auto's alvast te releasen, half in de hoop om weer wat meer reacties op GLD te krijgen, en half omdat ik niet wilde dat ik meer dan twee jaar voor niets auto's(en vliegtuigen) had zitten maken. De reacties op de mod bleven uit, mijn auto's kregen wel goede reacties maar er verscheen geen enkele post meer in dit forum. Dat wil zeggen, dus ook niet van mensen die, na gelezen te hebben dat de auto's oorspronkelijk voor GLD waren, nu nieuwsgierig werden wat GLD nu eigenlijk was. Dit was voor mij een reden om niet veel meer te doen voor GLD. De motivatie was eruit.
Gevolg daarvan was, dat Nickonly en Apple-Mac nog minder gingen doen.
Toen was het, voor mij, Schluss. Genoeg geweest.
Genoeg geweest.
In my opinion is de motivatie eruit gegaan doordat niemand, maar dan ook niemand, hier ooit meer reageerde, niet in het privé forum, en ook vooral niet in het openbare subforum. Als wij GLD leden ooit iets postten in het GLD forum, hetzij een wanhopige vraag om medewerkers, hetzij screenshots, hetzij iets anders, we kregen bijna altijd pas na een week ofzo een reactie, en op een vraag naar medewerkers helemaal niet! Iedereen in dit topic vind het jammer dat GLD stopt. Het klinkt misschien vreemd, maar eerlijk gezegd is dat indirect te wijten aan de mensen die geen zin hadden om tijd in GLD te stoppen/om mee te werken/om te reageren op zowel oude als nieuwe topics.
Helaas, het zij zo. Ik vind dat GLD zeker gereleased moet worden zoals het nu is, en daarbij eventueel aan een andere mod of aan andere personen moet worden overgedragen, zonder de verplichting dat zij heel GLD moeten gebruiken.
Het is jammer dat het zo moet eindigen voor deze fantastische mod

, maar als de leiders liever(en ik geef ze/ons half om half groot gelijk) hun tijd besteden aan hun sociale leven dan zit er niets anders op. Zo gaat dat. Het sociale leven, maar ook school, is nu eenmaal véél belangrijker.
Dit bericht is aangepast door Mythbuster: 26 januari 2010 - 20:29