Jump to content

Bad Company 2 Signature


gta master 1

Recommended Posts

Hallo,

Om een lang verhaal kort te maken: Mijn PC crashte ongeveer een half jaar geleden en ik heb pas sinds gister weer Photoshop. Nu CS3 in plaats van CS2. Dus dat was sowieso al wennen en al helemaal omdat ik meer dan een half jaar niet meer had gephotoshopt (voor de crash was ik ook al niet meer zo heel actief meer bezig met photoshop). Toch had ik er weer hartstikke zin in en dit is m'n eerste werkje sinds maanden.

Rate en tips PLZ :tu:

bfbc2copy.png

Groetjes GTA Master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm mooi maar tegelijk ook weer niet mooi. :7

Wat ik mooi vind is dat hij lekker simpel is heerlijk gewoon veel wit. En de render die er aan de zijkant inkomt past heel goed.

Wat ik daar in tegen minder mooi vind is dat het lijkt alsof de render overbelicht is dat heeft stiekem toch ook wel weer iets, maar de lijnen die door de render lopen zijn minder. En je naam die valt bijna niet op, ik had een donkerdere kleur genomen de weerspiegeling van de tekst is dan wel weer goed. En de border moet je zeker laten staan.

jij krijgt van mij nu 7/10 punten, maar als je hem zou verbeteren kun je nog hoger van me krijgen :D

KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind 'm mooi maar tegelijk ook weer niet mooi. :7

Wat ik mooi vind is dat hij lekker simpel is heerlijk gewoon veel wit. En de render die er aan de zijkant inkomt past heel goed.

Wat ik daar in tegen minder mooi vind is dat het lijkt alsof de render overbelicht is dat heeft stiekem toch ook wel weer iets, maar de lijnen die door de render lopen zijn minder. En je naam die valt bijna niet op, ik had een donkerdere kleur genomen de weerspiegeling van de tekst is dan wel weer goed. En de border moet je zeker laten staan.

jij krijgt van mij nu 7/10 punten, maar als je hem zou verbeteren kun je nog hoger van me krijgen :D

KUTGW!

TY voor de tips. Die lijnen komen BTW van een lence flare die ik er bij had geplaatst. Ik had de tekst eerst wel donkerder, maar vond het niet zo mooi en heb hem dus wat lichter gemaakt, maar das persoonlijk (en het scherm kan kwa kleur en licht afwijken ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij het eerst opvalt is de grote leegte aan de rechterkant van je afbeelding. Zoals al eerder gemeld, lijkt de render iets overbelicht, die zou ik sowieso wel wat donkerder maken. Je tekst vind ik prima zoals hij is. Niet te duidelijk, maar de aandacht wordt er toch even op gevestigd. Ik zou de afbeelding aan de rechterkant meer opvullen, en de render iets donkerder maken. Succes verder met Photoshoppen, goed dat je weer bent begonnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij het eerst opvalt is de grote leegte aan de rechterkant van je afbeelding. Zoals al eerder gemeld, lijkt de render iets overbelicht, die zou ik sowieso wel wat donkerder maken. Je tekst vind ik prima zoals hij is. Niet te duidelijk, maar de aandacht wordt er toch even op gevestigd. Ik zou de afbeelding aan de rechterkant meer opvullen, en de render iets donkerder maken. Succes verder met Photoshoppen, goed dat je weer bent begonnen. :)

TY, Ik wou al wel een hele tijd opnieuw beginnen, maar wou zou weinig mogelijk spul op de harde schijf zetten zodat ik mijn oude, verwoeste data kon restoren. Anders was ik al een hele tijd geleden opnieuw begonnen ;) . Rechts is het misschien inderdaad wat leeg, maar ik kon er niet echt iets leuks op vinden (Het is ook weer m'n eerste sig sinds maanden om eens een excuus te verzinnen :puh: ). En zo vind ik hem ook wel mooi, maar ik snap ook wel weer dat je hem daar te leeg vind :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een voorbeeld dat een simpele sig ook mooi kan zijn.

Persoonlijk vind ik het net iets te leeg maar dat is mijn mening. Misschien een paar golvende effecten op lage opacity die van hem naar de rechterkant vloeien?

Render is mooi ingeblend, het is net of hij in een fel licht staat te kijken.

Goede keuze van font en dat spiegeleffect past er goed bij.

Zeker een 8.5/10 waard.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Een voorbeeld dat een simpele sig ook mooi kan zijn.

Persoonlijk vind ik het net iets te leeg maar dat is mijn mening. Misschien een paar golvende effecten op lage opacity die van hem naar de rechterkant vloeien?

Render is mooi ingeblend, het is net of hij in een fel licht staat te kijken.

Goede keuze van font en dat spiegeleffect past er goed bij.

Zeker een 8.5/10 waard.

Bedankt. Hij is ook wel wat leeg rechts, bedankt voor die tip van golvende effecten, kan de volgende keer altijd handig zijn :tu: . Bijna iedereen vind de render overbelicht maar dat is inderdaad om hem te laten lijken alsof hij naar een fel wit licht kijkt.

Soon mijn LBP sig waar ik morgen aan begin :puh: .Was vandaag al begonnen maar toen viel mijn PC weer eens uit :( (Doet hij wel eens vaker, is in 90% oververhitting (van de CPU)), had niet opgeslagen, maarja, was toch niet echt super mooi begin.

Link to comment
Delen op andere websites

FONT.png Lettertype: 8,66666666666667

  • Plaatsing: 8
  • Face: 9
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 7,5

  • Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 6,5
  • Ingeblend: 9

BORDER.png Border: 6

  • Stijl: 5
  • Dikte: 7

COLOR.png Kleur: 7

  • Stijl: 6
  • Verdeling: 8

BACKGRND.png Achtergrond: 5

EFFECTS.png Effecten: 7

OTHERS.png Overige: 9

BNSPNTS.png Bonuspunten: 6

COMMENTS.png Commentaar:

Heel mooie signature.De tekst is goed gelukt maar de achtegrond vind ik persoonlijk wat leegjes. Voor de rest is ie goed gelukt.

TOTAAL: 7,020833

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...