GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Bad Company 2 Signature - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Bad Company 2 Signature - na ongeveer 6 maanden

Geplaatst op 28 januari 2010 - 18:32     #1 Dit lid is offline   gta master 1 

• gebruiktitelloos
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 11-maart 07
Hallo,

Om een lang verhaal kort te maken: Mijn PC crashte ongeveer een half jaar geleden en ik heb pas sinds gister weer Photoshop. Nu CS3 in plaats van CS2. Dus dat was sowieso al wennen en al helemaal omdat ik meer dan een half jaar niet meer had gephotoshopt (voor de crash was ik ook al niet meer zo heel actief meer bezig met photoshop). Toch had ik er weer hartstikke zin in en dit is m'n eerste werkje sinds maanden.

Rate en tips PLZ :tu:

Geplaatste afbeelding

Groetjes GTA Master 1,

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 28 januari 2010 - 20:28     #2 Dit lid is offline   Emaitroy 

• Cops killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 04-oktober 09
Ik vind 'm mooi maar tegelijk ook weer niet mooi. :7
Wat ik mooi vind is dat hij lekker simpel is heerlijk gewoon veel wit. En de render die er aan de zijkant inkomt past heel goed.
Wat ik daar in tegen minder mooi vind is dat het lijkt alsof de render overbelicht is dat heeft stiekem toch ook wel weer iets, maar de lijnen die door de render lopen zijn minder. En je naam die valt bijna niet op, ik had een donkerdere kleur genomen de weerspiegeling van de tekst is dan wel weer goed. En de border moet je zeker laten staan.
jij krijgt van mij nu 7/10 punten, maar als je hem zou verbeteren kun je nog hoger van me krijgen :D
KUTGW!

http://i668.photobuc...y/MrLesPaul.png
>>> Door Jowx: Je handtekening mag maximaal 150x500 pixels en 100kb zijn! ;) <<<

| Intel core 2 quad q8200 @ 2.8ghz | Nvidia 9600GT | Articcooling Freezer pro 7 | Asus P5KPL-AM | kinston 2x2 |
| Windows 7 Ultimate 64Bit |

Geplaatst op 28 januari 2010 - 20:50     #3 Dit lid is offline   gta master 1 

• gebruiktitelloos
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenEmaitroy zei op 28 januari 2010 - 20:28 :

Ik vind 'm mooi maar tegelijk ook weer niet mooi. :7
Wat ik mooi vind is dat hij lekker simpel is heerlijk gewoon veel wit. En de render die er aan de zijkant inkomt past heel goed.
Wat ik daar in tegen minder mooi vind is dat het lijkt alsof de render overbelicht is dat heeft stiekem toch ook wel weer iets, maar de lijnen die door de render lopen zijn minder. En je naam die valt bijna niet op, ik had een donkerdere kleur genomen de weerspiegeling van de tekst is dan wel weer goed. En de border moet je zeker laten staan.
jij krijgt van mij nu 7/10 punten, maar als je hem zou verbeteren kun je nog hoger van me krijgen :D
KUTGW!

TY voor de tips. Die lijnen komen BTW van een lence flare die ik er bij had geplaatst. Ik had de tekst eerst wel donkerder, maar vond het niet zo mooi en heb hem dus wat lichter gemaakt, maar das persoonlijk (en het scherm kan kwa kleur en licht afwijken ;) )

Geplaatst op 28 januari 2010 - 21:00     #4 Dit lid is offline   Kloep 

• Suit up!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 03-januari 08
Wat mij het eerst opvalt is de grote leegte aan de rechterkant van je afbeelding. Zoals al eerder gemeld, lijkt de render iets overbelicht, die zou ik sowieso wel wat donkerder maken. Je tekst vind ik prima zoals hij is. Niet te duidelijk, maar de aandacht wordt er toch even op gevestigd. Ik zou de afbeelding aan de rechterkant meer opvullen, en de render iets donkerder maken. Succes verder met Photoshoppen, goed dat je weer bent begonnen. :)

Geplaatst op 28 januari 2010 - 21:32     #5 Dit lid is offline   gta master 1 

• gebruiktitelloos
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenKloep zei op 28 januari 2010 - 21:00 :

Wat mij het eerst opvalt is de grote leegte aan de rechterkant van je afbeelding. Zoals al eerder gemeld, lijkt de render iets overbelicht, die zou ik sowieso wel wat donkerder maken. Je tekst vind ik prima zoals hij is. Niet te duidelijk, maar de aandacht wordt er toch even op gevestigd. Ik zou de afbeelding aan de rechterkant meer opvullen, en de render iets donkerder maken. Succes verder met Photoshoppen, goed dat je weer bent begonnen. :)

TY, Ik wou al wel een hele tijd opnieuw beginnen, maar wou zou weinig mogelijk spul op de harde schijf zetten zodat ik mijn oude, verwoeste data kon restoren. Anders was ik al een hele tijd geleden opnieuw begonnen ;) . Rechts is het misschien inderdaad wat leeg, maar ik kon er niet echt iets leuks op vinden (Het is ook weer m'n eerste sig sinds maanden om eens een excuus te verzinnen :P ). En zo vind ik hem ook wel mooi, maar ik snap ook wel weer dat je hem daar te leeg vind :) .

Geplaatst op 28 januari 2010 - 21:37     #6 Dit lid is offline   Dizzee 

• Ex-Crewlid
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 07-juli 05
Een voorbeeld dat een simpele sig ook mooi kan zijn.
Persoonlijk vind ik het net iets te leeg maar dat is mijn mening. Misschien een paar golvende effecten op lage opacity die van hem naar de rechterkant vloeien?
Render is mooi ingeblend, het is net of hij in een fel licht staat te kijken.
Goede keuze van font en dat spiegeleffect past er goed bij.
Zeker een 8.5/10 waard.

Dit bericht is aangepast door Dizzee: 28 januari 2010 - 21:39

Geplaatste afbeelding
Titels en Badges Signaturegalerij
Game PC: Gigabyte GA-P55-UD3 socket 1156, Intel core i7 860 2.8 Ghz, Sapphire ATI HD5870 1GB DDR5 PCI-express, Corsair HX520 520W,
Corsair 2x 2 GB DDR3 PC10600, 1x Samsung F3 HD103SJ 1 Terabyte 32mb 7200rpm SATAII, AOC 2434Pw 24 Inch TFT 2ms D-sub/HDMI Full HD.

Geplaatst op 28 januari 2010 - 22:16     #7 Dit lid is offline   gta master 1 

• gebruiktitelloos
  • PipPipPipPipPip

Bericht weergevenDizzee zei op 28 januari 2010 - 21:37 :

Een voorbeeld dat een simpele sig ook mooi kan zijn.
Persoonlijk vind ik het net iets te leeg maar dat is mijn mening. Misschien een paar golvende effecten op lage opacity die van hem naar de rechterkant vloeien?
Render is mooi ingeblend, het is net of hij in een fel licht staat te kijken.
Goede keuze van font en dat spiegeleffect past er goed bij.
Zeker een 8.5/10 waard.

Bedankt. Hij is ook wel wat leeg rechts, bedankt voor die tip van golvende effecten, kan de volgende keer altijd handig zijn :tu: . Bijna iedereen vind de render overbelicht maar dat is inderdaad om hem te laten lijken alsof hij naar een fel wit licht kijkt.

Soon mijn LBP sig waar ik morgen aan begin :P .Was vandaag al begonnen maar toen viel mijn PC weer eens uit :( (Doet hij wel eens vaker, is in 90% oververhitting (van de CPU)), had niet opgeslagen, maarja, was toch niet echt super mooi begin.

Geplaatst op 29 januari 2010 - 20:28     #8 Dit lid is offline   .Corneria. 

• "Boom, Headshot!"
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-september 08
  • Corporation:The Covesight Community
Geplaatste afbeelding Lettertype: 8,66666666666667
  • Plaatsing: 8
  • Face: 9
  • Kleur: 9

Geplaatste afbeelding Render: 7,5
  • Plaatsing: 7
  • Mooiheid: 6,5
  • Ingeblend: 9

Geplaatste afbeelding Border: 6
  • Stijl: 5
  • Dikte: 7

Geplaatste afbeelding Kleur: 7
  • Stijl: 6
  • Verdeling: 8

Geplaatste afbeelding Achtergrond: 5

Geplaatste afbeelding Effecten: 7

Geplaatste afbeelding Overige: 9

Geplaatste afbeelding Bonuspunten: 6

Geplaatste afbeelding Commentaar:
Heel mooie signature.De tekst is goed gelukt maar de achtegrond vind ik persoonlijk wat leegjes. Voor de rest is ie goed gelukt.

TOTAAL: 7,020833

Aantal sterren & Rank: Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding Gerated met Geplaatste afbeelding FlitskikkerRateSystem For Signatures

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden