Jump to content
Joriz

GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!


Eindelijk heeft Rockstar Games aan ons bevestigd dat de downloadbare content van Grand Theft Auto IV ook naar de PC en Playstation 3 komt. Zowel GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony zullen al op 30 maart 2010 uitkomen en los downloadbaar zijn via Windows Live en PlayStation Network. Take Two Interactive (de eigenaar van Rockstar Games) concludeerde al eerder dat ze de downloadbare content te laat hadden uitgegeven voor XBox 360 en dat dit eigenlijk sneller achter de release van GTA4 zelf aan had gemoeten. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat beide downloadbare content nu tegelijk in maart uitkomen.

med_gallery_1_129_59899.jpg

Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).

Op dit moment is er nog geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 50 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 30 maart 2010 beschikbaar en reeds te downloaden via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De originele IV heb ik misschien wel al een jaar niet meer gespeeld, maar toch erg vet nieuws dat de episodes (eindelijk) naar de PS3 komen! :dans:

Nu hopen dat Rockstar de games voor een zacht prijsje verkopen, aangezien TLAD al meer dan een jaar oud is... ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

RAAAAH wat heb ik spijt dat ik een Xbox 360 gekocht heb

ik zal al laatst te balen omdat de PS3 alle leuke Exclusives krijgt (Uncharted, Heavy rain)

ik had de 360 Elite gekocht om de prijsverlaging en de DLC van gta 4

en nu komt het ook naar PS3 begrijp me niet verkeerd ik ben geen Fanboy en ik gun het de PS3ers

natuurlijk, maar ik heb gewoon een hekel aan exclusives.de games zouden op elke platform (Xbox 360 dus, want Uncharted kan nooit op de wii en dat zou er toch niet uit zien laat staan de handhelds) moeten komen

Laterz Vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga waarschijnlijk de uitbreidingspaketten kopen, en niet de "compleet nieuwe game". Voor de PC. ^_^

Overigens best erg dat zo'n nieuws niets meebrengt dan ruzie tussen verschillende console-eigenaars. Nu heeft elke console 'm, punt. Wees dan blij in plaats van elkaar te zitten uitschelden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist het! puh2.gif Nu maar wachten en bij de release kopen!!!worshippy.gif Ik ben echt blij dat ze die toch op de PS3 laten komen...honger.gif (en voor de PC'ers natuurlijk voor de PC!thumbsup2.gif )

PS: lekker puh Xboxers!!! Kunnen we ook een graantje meepikken!smile2.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Overigens best erg dat zo'n nieuws niets meebrengt dan ruzie tussen verschillende console-eigenaars. Nu heeft elke console 'm, punt. Wees dan blij in plaats van elkaar te zitten uitschelden.

PS: lekker puh Xboxers!!! Kunnen we ook een graantje meepikken!smile2.gif

Wat hebben de Xbox360 bezitters hierop te zeggen?

Geef ze anders nog wat meer voer voor een console war.. :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat hebben de Xbox360 bezitters hierop te zeggen?

Ik zelf ben zo blij!!!!!!!!!

gefeliciteerd misschien?

maargoed ik snap dit soort dingen neit want het is een exclusive maar het word meestal na der hand toch uitgegeven.ik vind dan dat je het gewoon geen exclusive mag noemnen.ik ben blij voor de PS3 ers maar ik vind het dus echt wel kut dat PS3 F*cking veel exclusive heeft en xbox niet,waarom niet gewoon alles op alle platformen releasen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap niet dat sommige mensen zo triest kunnen reageren op dit nieuws, erg jammer weer.

Verder wil ik iedereen veel plezier wensen en ik als (360 bezitter) vind het echt de moeite waard om de Episodes in huis te halen! :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mooi nieuws, maar of ik hem ga kopen, nee, ik download hem wel.

Dit mag dan mooi nieuws zijn, wij pc gamers worden wss weer net zo hard genaaid als met gta4 zelf, het meot weer geprot worden en word wss net zo crap gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...