GTA4 Episodic content komt naar PC en Playstation 3!
Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:37
Yes! Zalig, die ga ik onmiddellijk kopen.
Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:43
De originele IV heb ik misschien wel al een jaar niet meer gespeeld, maar toch erg vet nieuws dat de episodes (eindelijk) naar de PS3 komen!
Nu hopen dat Rockstar de games voor een zacht prijsje verkopen, aangezien TLAD al meer dan een jaar oud is... ^^
Nu hopen dat Rockstar de games voor een zacht prijsje verkopen, aangezien TLAD al meer dan een jaar oud is... ^^
Signatureloos...
Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:54
RAAAAH wat heb ik spijt dat ik een Xbox 360 gekocht heb
ik zal al laatst te balen omdat de PS3 alle leuke Exclusives krijgt (Uncharted, Heavy rain)
ik had de 360 Elite gekocht om de prijsverlaging en de DLC van gta 4
en nu komt het ook naar PS3 begrijp me niet verkeerd ik ben geen Fanboy en ik gun het de PS3ers
natuurlijk, maar ik heb gewoon een hekel aan exclusives.de games zouden op elke platform (Xbox 360 dus, want Uncharted kan nooit op de wii en dat zou er toch niet uit zien laat staan de handhelds) moeten komen
Laterz Vice
ik zal al laatst te balen omdat de PS3 alle leuke Exclusives krijgt (Uncharted, Heavy rain)
ik had de 360 Elite gekocht om de prijsverlaging en de DLC van gta 4
en nu komt het ook naar PS3 begrijp me niet verkeerd ik ben geen Fanboy en ik gun het de PS3ers
natuurlijk, maar ik heb gewoon een hekel aan exclusives.de games zouden op elke platform (Xbox 360 dus, want Uncharted kan nooit op de wii en dat zou er toch niet uit zien laat staan de handhelds) moeten komen
Laterz Vice

Red Dead Redemption coming out 21 mei
Op naar de 600 posts
Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:55
Ik ga waarschijnlijk de uitbreidingspaketten kopen, en niet de "compleet nieuwe game". Voor de PC.
Overigens best erg dat zo'n nieuws niets meebrengt dan ruzie tussen verschillende console-eigenaars. Nu heeft elke console 'm, punt. Wees dan blij in plaats van elkaar te zitten uitschelden.
Overigens best erg dat zo'n nieuws niets meebrengt dan ruzie tussen verschillende console-eigenaars. Nu heeft elke console 'm, punt. Wees dan blij in plaats van elkaar te zitten uitschelden.

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:57
Ik wist het!
Nu maar wachten en bij de release kopen!!!
Ik ben echt blij dat ze die toch op de PS3 laten komen...
(en voor de PC'ers natuurlijk voor de PC!
)
PS: lekker puh Xboxers!!! Kunnen we ook een graantje meepikken!
Dit bericht is aangepast door Grand Theft Auto TOM: 29 januari 2010 - 17:03

Geplaatst op 29 januari 2010 - 16:58
Wat hebben de Xbox360 bezitters hierop te zeggen?
Ik zelf ben zo blij!!!!!!!!!
Geplaatst op 29 januari 2010 - 17:09
.Senne zei op 29 januari 2010 - 16:55 :
Grand Theft Auto TOM zei op 29 januari 2010 - 16:57 :
Dieko zei op 29 januari 2010 - 16:58 :
Geef ze anders nog wat meer voer voor een console war..

"If Joy Really Comes In The Morningtime, Then Imma Sit Back And Wait 'Till The Next Sunrise"
Geplaatst op 29 januari 2010 - 17:10
Dieko zei op 29 januari 2010 - 16:58 :
gefeliciteerd misschien?
maargoed ik snap dit soort dingen neit want het is een exclusive maar het word meestal na der hand toch uitgegeven.ik vind dan dat je het gewoon geen exclusive mag noemnen.ik ben blij voor de PS3 ers maar ik vind het dus echt wel kut dat PS3 F*cking veel exclusive heeft en xbox niet,waarom niet gewoon alles op alle platformen releasen?
Ben jij ook zo tegen het kapitalisme en vooral de vrijheid?
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Omdat vrijheid voor niemand leuk is!
Zoek dan ook een communistische leider op die graag de tiran uithing en verheerlijk zijn daden, er zijn er toch genoeg!
Omdat vrijheid voor niemand leuk is!
Geplaatst op 29 januari 2010 - 17:56
Die ga ik onmiddellijk kopen op 30 maart!
Eigenlijk kwam het al aan, omdat in de nieuwste PC update de achievements van TLAD zaten.
Eigenlijk kwam het al aan, omdat in de nieuwste PC update de achievements van TLAD zaten.
Dit bericht is aangepast door Donald F. Duck: 29 januari 2010 - 17:56
Geplaatst op 29 januari 2010 - 18:09
Die koop ik onmiddelijk YEEEEEEEEES!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren

|