Maar ik vraag me een paar dingen af, even heel stom misschien.
Stel ik koop/download de downloadbare versie. Wat nu? Kan ik dan bijvoorbeeld eerst GTA IV spelen, daarna, zonder GTA IV af te sluiten(!), TLaD spelen, dus dat er een toevoegingen aan het menu is waarmee je naar een van de episodic contents gaat?
Zo niet: Als je GTA IV(of een van de andere) dan per se moet afsluiten, wordt RGSC dan gewijzigd? Bijvoorbeeld dat de knop 'Play' wordt vervangen door drie knoppen met Play GTA IV, Play TLaD en Play TBogT?
Of: Als je de andere versie van GTA moet afsluiten, zou je dan een andere andere versie van RGSC aan moetn zetten waar de Play knop van TLaD/TBogT op zit, of de andere RGSC aan laten en een icoon van TLaD op m'n bureaublad aanklikken, bij wijze van spreken? Uitleg hierover zou welkom zijn.
Of eventueel zelfs via Games for Windows Live?!
En dezelfde vragen voor Episodes from Liberty City?! Ik denk persoonlijk dat daarbij de kans dat je een andere GTA IV versie niet helemaal hoeft af te sluiten erg klein is.. Al zou ik het wel heel erg waarderen als dat niet zou hoeven. Ik koop dan denk ik Episodes from Liberty City, aangezien ik alleen daarmee echt alle content krijg, dus ook de radiostations enz...
Ik zou het zeer waarderen als iemand me meer uitleg hierover kan geven. En als het niet bekend is, hoe werkt dit dan precies bij de Xbox versie, of bij andere spellen met ongeveer dezelfde werking(b.v. ook een soort RGSC maar dan van dat spel) en zulke download content?
Verder vraag ik me af hoe je dit betaald als je hem download? Betaal je dan via internet of hoe en wat? Microsoft Points gaat natuurlijk niet werken op de PC, lijkt me
EDIT: Nou ben ik in ieder geval zeker dat m'n vriendin die voor me kan kopen met m'n verjaardag
EDIT2@Hearv en GrandTheftTwano: Bedankt!
Dit bericht is aangepast door Mythbuster: 29 januari 2010 - 20:05
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren