Jump to content

World Of Warcraft


Gtaboy107

Recommended Posts

Dit topic is gemaakt met de toestemming van Visser23

world-of-warcraft-logo.jpg

World of Warcraft (vaak afgekort tot WoW) is een videospel. Het is een klassengebaseerde MMORPG. Dit houdt in dat de speler een eigen personage creëert en in een virtuele wereld (vrijwel) vrij kan rondlopen. Deze wereld wordt naast computergestuurde NPC's ook bewoond door de spelers: De wereld is altijd "online", afgezien van de momenten dat de servers onderhouden worden door Blizzard Entertainment. De virtuele wereld blijft bestaan, ongeacht of de speler deelneemt of niet. In het spel draait het er in principe om het personage verder te ontwikkelen. Als je het spel koopt, krijg je een kaart voor 30 dagen spelen, en je moet steeds een nieuwe kopen om weer door te kunnen spelen.

Server types en speelwijzen

Er zijn vier soorten servers waarop de speler World of Warcraft kan spelen: PvP, PvE (Normal), RP en RP-PvP:

* PvP (Player versus Player; speler tegen speler) houdt in dat de speler altijd aangevallen kan worden door spelers van de andere factie, behalve in thuisgebieden van de speler zijn eigen factie.

* PvE (Normal) (Player versus Environment; speler tegen omgeving) houdt in dat dat alleen kan als de speler in één van de gebieden is van de andere factie of als de speler zelf PvP heeft aangezet voor zijn personage karakter.

* Een RP (Roleplay) server is wat dit betreft hetzelfde als een PvE server, maar het heeft iets anders erbij: je wordt geacht je te gedragen zoals je karakter dat ook zou doen.

* Een RP PvP server is een Roleplaying server met het PvP-systeem geactiveerd.

Personages

Omdat WoW een rollenspel is, maakt de speler zijn eigen personage waarmee hij kan spelen. Men kan kiezen tussen acht (bij het uitbreidingspakket "The Burning Crusade" werden er nog een figuur bij de Alliance en een figuur bij de Horde bijgevoegd) verschillende rassen, tien verschillende klassen en twee verschillende facties.

Facties en rassen

Alle karakters behoren, afhankelijk van hun ras, bij één van de twee facties, de Alliance (Alliantie) of de Horde. Deze twee facties zijn vijandelijk naar elkaar opgesteld. Ze spreken elkaars taal niet en kunnen elkaar aanvallen.

De rassen die bij de Alliance horen:

* Dwarves (Dwergen) Zij waren eerst stonen (steendwergen) maar nadat een van de "Oldgods" the curse of flesh op hen had uitgesproken waren ze van vlees en bloed. Nadat ze naar hun sneeuwachtige bergen waren verhuisd, Dun Morogh, hebben ze daar hun hoofdstad gevestigd, Ironforge.

* Gnomes (Gnomen) Zij komen oorspronkelijk uit hetzelfde gebied als de Dwarves nu zijn, Dun Morogh, ze leefden in Gnomeregan. Maar na een explosie van een chemisch experiment is de helft van de gnomen ermee besmet waren. Andere gnomen hebben zich bij de Dwarves aangesloten en wonen in een klein gedeelte van Ironforge, Tinkertown.

* Humans (Mensen) Ze hebben al eeuwen op de grond van het Eastern Kingdom geleefd met twee hoofdsteden, Stormwind en Lordaeron. Maar nadat de Scourge King Arthas de koning van Lordaeron (zijn vader) had vermoord, is Lordaeron gevallen en is een groot deel van Lordaeron onder invloed van de Scourge en de Forsaken.

* Night Elves (Nachtelfen) Ze halen hun magie en kracht uit de natuur en hebben hun hoofdstad gevestigd op Teldrassil, Darnassus.

De rassen die bij de Horde horen:

* Orcs (Orken) Zij komen oorspronkelijk uit Draenor (Outland).Ze hebben de weg naar Azeroth gevonden door de eerste scheuring tussen beide werelden, die veroorzaakt werd door de krankzinnige en laatste 'Guardian' Medivh. Nadat ze verjaagd zijn door de Humans en Dwarves in Dun Baldar, zijn ze naar Kalimdor gevlucht waar ze een hoofdstad hebben gebouwd: Orgrimmar.

* Tauren. Tauren komt van het Latijnse woord taurus dat stier betekent. Lang geleden was het een nomadenvolk maar ze hebben nu een hoofdstad op bergmassieven in de vallei van Mulgore gebouwd: Thunder Bluff.

* Trolls (Trollen) Zij zijn slank en lang en hebben slagtanden, anders dus dan de trollen uit Lord of the Rings. De Trolls horen oorspronkelijk niet op het continent Kalimdor, maar komen uit Zul'Gurub en Stranglethorn Vale. Door met de Orcs vrede te sluiten hebben ze hun plaats gekregen bij 'Echo Isles' in Durotar.)

* Undead/Forsaken (ondoden, oorspronkelijk 'Scourge', maar maakten zich los uit de heerschappij van Arthas. Ze worden geleid door Sylvanas Windrunner en hebben als hoofdstad de Undercity.)

In het uitbreidingspakket "The Burning Crusade" werden er twee nieuwe rassen toegevoegd, namelijk:

* Blood Elves (Bloedelfen - Horde). Ze zijn de afstammelingen van de High Elves, maar nadat de Scourge hun ras bijna heeft laten uitsterven hebben de overlevenden zich de Blood Elves genoemd. Ook zijn hun bronnen van magie verloren gegaan, waardoor ze nu moeten zoeken naar nieuwe bronnen om hun lust naar magie mee te stillen.)

* Draenei (Alliance). Soort blauwige humanoïden uit Outland. Ze zijn op Azeroth gecrasht nadat Blood Elves hun ruimteschip (The Exodar) hadden gesaboteerd. Na zich te hebben hersteld van de crash en de vele doden die waren gevallen, hebben de Draenei zich gevestigd op Azuremyst Isles. Ze leven nu in wat van het ruimteschip over is gebleven. Dat is nu hun gelijknamige hoofdstad geworden.

In het uitbreidingspakket "Cataclysm" zullen er weer twee nieuwe rassen worden toegevoegd, namelijk:

* Worgen (Alliance). Deze zijn wolfachtige humanoïden levend in Gilneas, maar ook in Silverpine Forest en Duskwood.

* Goblins (Horde). Dit ras was al lang op Azeroth, en is echter zowel vriendelijk tegen de Alliance als tegen de Horde, maar een groep maakt deel uit van de Horde, is vijandig tegen de Alliance, en zal door spelers te spelen zijn.

PvP

PvP-combat (player versus player / speler tegen speler) is de enige manier waarop spelers van de Alliance hun gezworen vijanden van de Horde kunnen bevechten, en vice versa. Op normale realms moeten spelers hiervoor eerst PvP inschakelen voordat ze aangevallen kunnen worden door leden van de andere factie. Er bestaan speciale PvP-realms waar PvP automatisch ingeschakeld is. Het levelen op deze PvP-realms is veel moeilijker dan op normale realms, aangezien spelers elk moment aangevallen kunnen worden door spelers van de andere factie. Er bestaan ook Battlegrounds, de conflictpunten tussen de Horde en de Alliance, waar altijd oorlog woedt. PvP is een van de twee systemen (PvE en PvP) waarbij de speler door middel van het spelen wapens en bepantsering kan kopen. In PvP kost dit punten; Honor -Haalbaar in de Battlegrounds- en Arena Points -Haalbaar door het spelen van een 2v2, 3v3 of 5v5 arena gevechten.

Arena-PvP

Arena-PvP is een versie van PvP waarbij de speler met tactieken en "group setup" de tegenstander moet verslaan. Deze Arena-gevechten komen voor in de volgende vormen:

* 2v2

* 3v3

* 5v5

In een week, die loopt van woensdag tot de woensdag, kan de speler met een team Arena-gevechten doen. Hiervoor kunnen er punten verdiend worden. Deze punten zijn gebaseerd op hoe de speler er voor staat met zijn of haar team. Als de speler een team creëert begint de speler met een waarde van 0 "rating". Dit kan de speler met Arena-gevechten omhoog of naar beneden halen. Hiermee kan de speler speciale wapens en bepantsering kopen. Vroeger begon je op een 'waarde'van 1500 rating, maar sinds een recente patch moeten de spelers vanaf 0 rating beginnen, om zo de 'echte' PvPers meer plezier te gunnen en het niet zo gemakkelijk maakt hoog te geraken als je erg weinig speelt.

Arena PvP wordt meestal gedaan door mensen die veel van hun klas weten. Dat zijn dan ook de mensen die hoger van 2000 rating hebben, dus let op: Hoe meer gevechten je wint, des te hoger wordt je rating, en des te moeilijker worden de gevechten. Per 100 rating zit je in een nieuwe bracket. Je vecht dus alleen tegen mensen die in je eigen bracket zitten.

Hoofdklasse dieren

Verspreid over het leefgebied van de Alliance en de Horde zijn er vele dieren in WoW. Sommige zijn bedoeld voor interactie en reageren op acties van de speler, andere zijn inactief (critters).

Mounts

Elk ras heeft ook zijn eigen mount (rijdier). Daarmee kan de speler zijn karakter sneller door het land laten reizen dan de gewone loopsnelheid. Op level 20 is er de mogelijkheid om een mount te kopen die er voor zorgt dat de speler 60% sneller reist. Op level 40 is er de mogelijkheid om een epic mount te kopen die er voor zorgt dat de speler 100% sneller reist.

In de uitbreiding The Burning Crusade zijn er flying mounts toegevoegd; gevleugelde mounts waarmee de speler over de regio's van Outlands en Northrend kan vliegen. Deze kunnen 150% (rare flying mount), 280%(epic flying mount) of 310% (legendary flying mount) sneller vliegen. Voor de rare flying mount moet de speler level 60 zijn.

In het nieuwe gebied, van de nieuwe uitbreiding (Wrath of the Lich King) kan de speler deze ook gebruiken, mits deze Cold Weather flying heeft gekocht (Kost 1000 goud, en level 77 voor nodig). Er zijn ook zeldzame mounts te vinden, die de speler bijvoorbeeld kan krijgen door een speciaal monster te verslaan. Als men level 80 is kan men voor 1000 gold een boek kopen dat men vervolgens naar een ander karakter kan verzenden. Deze zal kunnen vliegen als deze minimaal level 68 is.

Klassen

De tien verschillende klassen zijn Druid, Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior en Death Knight. Twee van deze klassen waren in de originele versie factiespecifiek en konden alleen worden gekozen als de speler bij een bepaalde factie zat: Paladins vond de speler alleen terug bij de Alliance en Shamans alleen bij de Horde. Sinds het uitkomen van het uitbreidingspakket The Burning Crusade kunnen Paladins ook door de Horde gespeeld worden en Shamans door de Alliance. Niet ieder ras kan een speler van iedere gewenste klasse worden. Bij het nieuwste uitbreidingspakket (Wrath of the lich king) is het voor een persoon met een karakter van minstens level 55 mogelijk een Death Knight aan te maken. Dit is een hero class (held klasse) die op een speciale plek komt en al gelijk level 55 is. De speler kan op die plek een aantal Quests doen die er voor zorgen dat hij heel snel level 58 is, zodat hij naar Outlands kan en daar kan levelen. Deze "Quest Chain" is alleen mogelijk voor Death Knights, andere classes komen niet op de plek waar de Quests beginnen. Death Knight hero class is mogelijk voor elk ras in WoW. Death Knights krijgen ook hun eigen speciale mount, net zoals de Warlock en Paladin. Het is een epic mount. Maar ze krijgen geen normale (60%) mount.

Beroepen

Een speler kan twee hoofdberoepen kiezen, "Professions" genaamd.

* Alchemy (Alchemie, het brouwen van drankjes);

* Blacksmithing (Wapens of bepantsering maken);

* Enchanting (Betoveren van wapens en kledij in het spel met een aura);

* Engineering (Maken van kleine werktuigen);

* Herbalism (Identificeren en oogsten van planten);

* Leatherworking (Leerlooierij);

* Mining (Koper, tin en andere metalen delven);

* Skinning (Het villen van beesten);

* Tailoring (Kleermakerij);

Enkel in de uitbreiding: The Burning Crusade

* Jewelcrafting (Het maken van juwelen)

* Inscription (Het maken van inscripties voor verbeterde spreuken of eigenschappen, zoals Stamina(Uithoudingsvermogen)).

De speler kan daarnaast nog drie kleinere beroepen kiezen. Deze beroepen zijn: Cooking (Koken), Fishing (Vissen) en First-aid (Eerste Hulp). Deze drie beroepen hebben geen effect op het limiet van twee beroepen. Een speler is vrij om ze alle drie te leren naast zijn twee hoofdberoepen.

Plaatsen

World of Warcraft word gespeeld in Azeroth. Deze wereld wordt in drie delen opgesplitst: Kalimdor, Eastern Kingdoms en Northrend (na WotLK). De drie delen zijn op hun beurt weer opgesplitst in verschillende gebieden. Tussen deze gebieden kun je vrij rondreizen, zonder dat het spel moet laden. Met de uitbreiding "The Burning Crusade" is er een nieuwe wereld bijgekomen: Outland. Deze wereld is ongeveer half zo groot als één continent van Azeroth, dus een kwart van de omvang van de huidige wereld (zeeën niet meegerekend). Een aantal plekken in Azeroth kwam al in eerdere spellen (Warcraft 1, 2 en 3) voor zoals Ironforge, Stratholme, Dalaran, Orgrimmar, Durotar, The Barrens en Arathi Highlands en Goldshire. Inmiddels is er een eiland aan Azeroth toegevoegd namelijk Northrend. Dit "continent" bevindt zich ten noorden van Kalimdor en Eastern Kingdoms. Het is ongeveer even groot als Outland. Het is een eiland met veel sneeuw, ijs en bergen. Ook dit land is al eerder bezocht in Warcraft 3 en de uitbreidingsset.

Guilds

Spelers in World of Warcraft kunnen zich binden tot een bepaalde groep. Dit noemt men een guild (gilde). Mensen uit de speler zijn guild kunnen de speler helpen met moeilijke opdrachten. Ook kan de speler wapens of uitrusting aan anderen weggeven terwijl men hier anders veel voor zou moeten betalen. Mensen in een guild helpen elkaar om sneller sterker te worden. Een guild heeft altijd één guild leider die alles beslist. Officieren helpen hem bij het managen van de guild.

Als het hoogste level is bereikt, is het gebruikelijk om de moeilijkere instances met een guild te doen. Men spreekt een tijd af en gaat dan een moeilijke instance in om tegen zeer sterke monsters te vechten. Deze instances vragen vaak een goede samenwerking om volbracht te kunnen worden.

Battlegrounds

Sinds patch 1.5 zijn er in World of Warcraft Battlegrounds. Hier kunnen de twee facties tegen elkaar strijden voor meer honorpoints.

Er zijn vijf battlegrounds:

* Arathi Basin (15 tegen 15) (het veroveren en veiligstellen van 5 punten op de map)

* Alterac Valley (40 tegen 40) (een gevecht in een groot gebied, waarbij het de bedoeling is het kamp van de vijand aan te vallen en de generaal te doden)

* Warsong Gulch (10 tegen 10) (Capture the flag)

* Eye Of The Storm (15 tegen 15) (een nieuwe battleground in The Burning Crusade, waarbij punten moeten worden veroverd en een vlag moet worden gepakt)

* Strand Of The Ancients (15 tegen 15) (een nieuwe battleground in World of Warcraft: Wrath of the Lich King)

* The Isle of Conquest (40 tegen 40) (dit battleground werd in de content patch 3.2 geïntroduceerd)

Cross-Realm Battlegrounds

Met het uitbrengen van de patch 1.12 zijn er Cross-Realm Battlegrounds bijgekomen. Dit zijn reguliere battlegrounds die zijn gelinkt met andere World of Warcraft servers, zodat er minder wachttijd is om in een battleground te komen. Met patch 1.12 zijn er eigenlijk altijd wel battlegrounds bezig, wat daarvoor nog niet het geval was.

Instances (dungeons)

Er zijn enkele instances in WoW die betreden kunnen worden door groepen spelers. Er zijn instances voor 5, 10, 25 en 40 personen. Bij de instance voor 5 personen heeft de speler twee niveaus: een normale dungeon of een moeilijkere dungeon. Bij de instances voor 10 man of meer spreekt men van een raid. Twee voorbeelden van 10 man instances zijn Karazhan (Azeroth, lvl 70, The Burning Crusade) en Zul'Aman (Azeroth, lvl 70, The Burning Crusade). Bij de 25 en 40 ligt de nadruk op volledige samenwerking, en in de moeilijkste instances is het zo dat iedereen precies moet weten wat hij moet doen. Is dit niet het geval slaagt de groep niet. In patch 2.4 is er nog een instance bijgekomen namelijk: Fury of the Sunwell. Met daarin twee instances; een dungeon Magister's Terrace en een 25 man raid, Sunwell Plateau.

Quests

Een quest is een opdracht die een speler kan uitvoeren. Door het uitvoeren van zo'n opdracht krijgt de speler ervaringspunten (XP), geld en/of één of meerdere items. Er bestaan veel verschillende soorten quests, zo zijn er quests waarbij de speler een aantal monsters moet doden, quests waarbij de speler spullen moet verzamelen, quests waarbij de speler met NPC's moet praten, enz. De hoeveelheid geld en ervaring die verdiend wordt, staat in verhouding met de moeilijkheidsgraad van de quest.

Achievements

Dit lijkt op quests alleen haal je hier geen geld, ervaringspunten (XP) noch spullen die je kan gebruiken om een beter armor te krijgen. Wat dan weer wel? Je krijgt punten volgens de moeilijkheid van de opdracht en bij enkele kan je een titel bij je naam, een passief pet of een mount bemachtigen.

Events

Naast de reguliere questlines worden er ook bij tijd en wijle zogenaamde events gehouden, vaak met tijdelijke nieuwe quests. Zo is er om de zoveel tijd kermis, en zijn er speciale feestdagen. De events die gevierd worden in World of Warcraft zijn: Brewfest, Children's week, Hallow's End, Love Is In The Air, Lunar Festival, Midsummer, Noble garden en Winter Veil. Bij elk van deze afzonderlijke events horen ook Achievements.

Bron: Wikipedia.org

worldofwarcraft.jpg

Ikzelf ben een Level 78 Tauren Shaman! En wat zijn jullie? Praat hier over deze fantastische game!

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    12

  • -Matthijs-

    12

  • Gtaboy107

    6

  • Dotz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh, ik heb de eerste regel gelezen en heb absoluut geen kritiek op het aanmaken van dit topic, ik merk alleen op dat je het een tijdje terug een enorm slecht spel vond en er nu lyrisch over bent.

Ja, dat is al iets van 3 jaar geleden, het lijkt net alsof je zegt dat ik niet mag of kan veranderen. Het leek mij saai en stom, maar ik had het nog nooit gespeeld. In werkelijkheid is het leuk, gezellig en spannend. Het is voor sommigen saai, maar ik vind het top.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf een half jaartje gespeeld, en het was heel erg verslavend. Elke dag speelde ik het zo'n 4 á 5 uur. Maar toen ik stopte viel ik in een gat, ik had nog nooit zo'n uitgebreid en verslavend spel gespeeld, en nu moest ik stoppen. Het is een hartstikke goede game, maar het krijgt gewoon teveel kritiek omdat mensen er zo snel verslaafd aan raken. Ik weet wel dat ik het nooit meer ga spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

@ KillerZero86: Jij hebt toch ook wel eens dat je een game 'eerst' niet leuk vond maar na een tijdje geweldig vind? Heb ik althans zo vaak, maar je mag het uiteraard helemaal zelf bepalen.

Dan over het spel zelf. Het is natuurlijk de grootste en populairste game als we het over MMORPG hebben. Iedereen kent dit spel wel en veel mensen spelen het dag en nacht.(24/7). Dat er veel mensen verslaafd aan zijn verbaasd me enigszins niets aangezien het nooit begint te vervelen en je telkens weer een hoger leven kunt behalen. Ook als is het spel alweer een aantal jaartjes oud blijft zowat iedere fan het spelen aangezien er ook uitbreidingspakketen verschijnen zodat iedereen het leuk blijft vinden.

Ik speel het zelf niet aangezien het niet mijn soort genre is. Als je mij dit spel geeft ben ik er alweer met een dag klaar mee. Ik snap dat het erg populair is binnen de game industrie maar als je er niet van houdt dan gaat het al snel vervellen, ondanks de uitbreidingen etc. Als je verslaafd bent/raakt aan deze game vind ik dat het je eigen probleem is. Het is tevens je eigen keuze of je het wilt blijven spelen of niet, maar om er echt 24/7 achter te zitten vind ik echt belachelijk. Dan vind ik dat je geen leven hebt en maar eens goed moet nadenken waar je eigenlijk mee bezig bent. Dit spel zal nog zeker wat jaartjes meegaan maar mij maak je er echt niet blij mee. :N

Link to comment
Delen op andere websites

De kritiek is soms ook wel terecht hoor. Verslaafd ben ik er niet aan, vind het gewoon een leuk spel om mijn tijd mee te doden, maar niet zo extreem zoals de Chinezen en Amerikanen. Daar is ook veel kritiek op mensen die WoW spelen en dan hun personage verkopen, of alleen maar blijven spelen voor het geld dat je dan kunt krijgen met je lvl 80. De mensen die echt verslaafd zijn, hebben meestal geen vriendin en zijn meestal toch alleen in hun leven en hebben ook tot niet veel vrienden, en dan gaan ze in dat spel verdiepen en ze worden dan verslaafd, waarschijnlijk komt dat omdat je in het spel niet ''wint'' en dus eigenlijk geen doel hebt in het spel, en dan gaan ze weer een nieuwe personage enzo maken. De kritiek is natuurlijk ook de prijs die je steeds moet betalen want ik vond het zelf in het begin ook maar raar dat je ervoor moest betalen, maar nu begrijp ik het wel, en doe ik dat maar al te graag. Eerst mocht ik WoW niet spelen omdat mijn moeder die verhalen over verslaving had gehoord, maar ik heb allang aangetoond dat ik dat niet wordt.

Wat ik ook altijd zo irritant vind is dat als ik bezig ben met een monster te vermoorden. Dan hoef ik nog maar 1 keer het beest te raken, komt er iemand langs en maakt die laatste slag, waardoor hij de exp krijgt en ik niet. Want ik heb dat al eens gehad met een hele moeilijke, en toen kwam diegene en zei zo van: Thx.

Zoal is er veel kritiek, en kun je het spel niet leuk vinden omdat er dus geen doel is, maar het is voor mensen een leuk en vermakelijk spel. Er zijn al 11 miljoen mensen die het spelen, en ik weet zeker dat 8 of 9 miljoen daarvan Chinezen en Amerikanen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

WoW is niet voor mij weggelegd. Als ik een spel speel moet ik dat meteen leuk vinden, anders vind ik er toch niets aan. Ik ben eigenlijk maar aan 2 MMORPG's echt verslaafd geweest en dat waren Habbo & RuneScape. (als je zulke MMORPG's bedoelt toch). Bij WoW had ik ooit de 10 dagen trial gedownload, ik weet dat als ik het leuk zou vinden het nooit terug zou spelen, omdat ik het dikke geldklopperij vind dat je eerst ee nspel moet kopen en dan er maandelijks nog geld voor moet neerleggen. Maar goed, ik had WoW dus een uurtje gespeeld, en het zei me eigenlijk niets. Ik vond zelfs de graphics niet zo "geweldig" als iedereen het zei, het had eigenlijk hetzelfde niveau als RuneScape op dit moment, alleen nog wat saaier. Alles zag er nogal slordig uit vond ik en het zei me eigenljk ook niets. Dus heb ik het na dat uurtje ook nooit meer aangezet. Maar dit is mijn mening, misschien had ik WoW wel leuk gevonden als ik nog echt verslaafd was aan spellen (gamen is bij mij flink gemindert). Maar goed. Dat was mijn mening. Voor mij is WoW niet dat "perfect" spel. Daarbij, als ik dan toch een MMORPG wil spelen, dan speel ik RuneScape wel. Mijn indruk was dat de graphics er hetzelfde uitzien, en dat het alleen wat overzichtelijker is. En misschien nog beter, ook al ontbreken hier en daar dan wel wat dingen, maar het kan gratis gespeeld worden en je hebt ook PVP, NPC's, andere spelers, en constant minstens 100.000 spelers online in de week, en 150.000 in het weekend _O_ (hoewel ik dat spel ook niet meer leuk vind eigenlijk, maar 't is beter dan WoW vind ik).

Nogmaals: Het is een mening, dus ga me nu niet op alles wat ik zeg afkraken, want dan negeer ik 't toch.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

World of Warcraft is met de graphics veeeeeeel beter dan Runescape. Ik snap Runescape toch niet, daar word je account toch zo gestolen. Ikzelf heb dat nooit gehad hoor. :D

En btw, als je WoW niet leuk vind, post hier dan niet aub. Ik weet het nu onderhands wel en ik praat liever met spelers die het wel leuk vinden.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik speel het al erg lang.

Ik heb:

1 lvl 80 paladin

1 lvl 80 mage

1 lvl 73 druid

1 lvl 72 death knight

Deze profession heb ik lvl 450:

Herbalism, Alchemy, Mining, Enchanting en ik ben nu Jewelcrafting aan het trainen maar dat is nog best duur als je alles van de AH koopt :puh:

Gtaboy op welke Realm speel jij?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...