Zijn er prostituees in GTA ChinaTown Wars? In de meeste voorgaande spellen wel. Dus vraag ik me af of ze ook hier zijn.
Pagina 1 van 1
Prostituees
Geplaatst op 1 februari 2010 - 16:50
Rinaldootje zei op 1 februari 2010 - 16:35 :
De enigste sle... Prostituee in Grand Theft auto: Chinatown wars is Cherie.
Cherie is een Random character. En in plaats van een goeie tijd, krijg je een paar Prostituees met wapens achter je aan. Oftewel Neem wapens en Body armor mee.
Cherie is een Random character. En in plaats van een goeie tijd, krijg je een paar Prostituees met wapens achter je aan. Oftewel Neem wapens en Body armor mee.
Je kunt ook maken dat je wegkomt.
Ook heb je nog de vrouw van Giorgio, de mannen staan bij haar auto op hun beurt te wachten aan het eind van de tweede missie.
Geplaatst op 7 februari 2010 - 16:29
Rinaldootje zei op 4 februari 2010 - 15:39 :
@ clus: Zover ik weet moet je die hoeren afslachten.
Clus heeft gelijk je hoeft ze inderdaad niet af te slachten je kunt ook gewoon wegrennen:
Citaat
Hiermee doelt ze blijkbaar op Huang en tovert een pistool tevoorschijn. Nu zul je jezelf moeten verdedigen van Cherie. Zo moeilijk is dit niet als je zelf een vuurwapen bij je hebt. Echter, er zullen uit allerlei steegjes collega's va Cherie tevoorschijn komen, die het ook niet zo nauw nemen met vuurwapens in Liberty City. Je kunt er nu voor kiezen om weg te rennen of ze allemaal uit te schakelen en hun wapens op te pakken.
Dit bericht is aangepast door Exoit: 7 februari 2010 - 16:30
97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jullie deel uitmaken van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto", kopieėr en zet bericht in je handtekening!
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren