GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Problemen met online gaan met trainer - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Problemen met online gaan met trainer - Simple Native Trainer 5.2

Geplaatst op 6 februari 2010 - 10:42     #1 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 16-oktober 07
Hey!
Ik heb wat probleempjes als ik met simple native trainer online wil gaan spelen. In de singleplayer doet hij het gewoon, maar zodra ik een vriend wil joinen in zn game of een eigen game starten, geeft gta aan dat OF: hij geen verbinding kan maken met Windows Live (wat niet zo is wat ik ben dan nog gewoon ingelogd) OF: GTA valt gewoon stijlloos uit.

Ik heb bij installatie dit topic gebruikt. Ik heb trouwens niet die downloadlinks gebruikt omdat sommige het bij mij niet meer deden. Ik heb 1 ASI loader gedownload (weet zo even niet meer welke) maar aangezien het om online spelen gaat, zal het wel aan FileCheckFix liggen. (Toch? Of niet?)

Hopelijk dat iemand me kan helpen, en misschien als het aan de bestanden ligt, meteen een goeie link er bij doen.

Life is hard. And Niko makes yours even harder.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 6 februari 2010 - 12:54     #2 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevenScorpiuss zei op 6 February 2010 - 10:42 :

Hey!
Ik heb wat probleempjes als ik met simple native trainer online wil gaan spelen. In de singleplayer doet hij het gewoon, maar zodra ik een vriend wil joinen in zn game of een eigen game starten, geeft gta aan dat OF: hij geen verbinding kan maken met Windows Live (wat niet zo is wat ik ben dan nog gewoon ingelogd) OF: GTA valt gewoon stijlloos uit.

Ik heb bij installatie dit topic gebruikt. Ik heb trouwens niet die downloadlinks gebruikt omdat sommige het bij mij niet meer deden. Ik heb 1 ASI loader gedownload (weet zo even niet meer welke) maar aangezien het om online spelen gaat, zal het wel aan FileCheckFix liggen. (Toch? Of niet?)

Hopelijk dat iemand me kan helpen, en misschien als het aan de bestanden ligt, meteen een goeie link er bij doen.

Dit heb ik ook wel vaker dan vroeger. probeer anders in plaats van de FileCheckFix.asi de FileCheckFixcracked.asi te installeren. Met deze kan je echter in alle MP modussen je trainer gebruiken, alhoewel dit tegen de regels is. Zelf gebruik ik ook deze versie, maar ik speel wel fair.

Geplaatst op 6 februari 2010 - 14:59     #3 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip

Bericht weergevenjvj zei op 6 February 2010 - 12:54 :

Dit heb ik ook wel vaker dan vroeger. probeer anders in plaats van de FileCheckFix.asi de FileCheckFixcracked.asi te installeren. Met deze kan je echter in alle MP modussen je trainer gebruiken, alhoewel dit tegen de regels is. Zelf gebruik ik ook deze versie, maar ik speel wel fair.

Mooi zo! En die kan ik waar vinden?

Geplaatst op 6 februari 2010 - 15:39     #4 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevenScorpiuss zei op 6 February 2010 - 14:59 :

Mooi zo! En die kan ik waar vinden?

Ik vind hem niet direct meer via google, dus hier is mijn upload van het bestand. Gewoon in je GTAIV map zetten dus, je kent het wel.
http://rapidshare.co...racked.asi.html :dans:

Geplaatst op 6 februari 2010 - 23:47     #5 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip
Ok, ik had er eentje gevonden, maar hiermee lukte het ook niet. Heb in plaats van de trainer ook eens de carspawner van diezelfde persoon gebruikt maar dat werkte ook niet. Ik kan er dus wel mee op single player, maar bij multiplayer geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met windows live oid. Moet er wel bij zeggen dat ik GTA 4 heb geïnstalleerd via steam, misschien dat het daaraan ligt?

Geplaatst op 7 februari 2010 - 01:48     #6 Dit lid is offline   wesley123 

• Opgepakt!
  • Registratie: 12-februari 08
nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Geplaatst op 8 februari 2010 - 16:40     #7 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip

Bericht weergevenwesley123 zei op 7 February 2010 - 01:48 :

nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Wie heeft hier gezegd dat ik het over competitieve modes heb? Ik heb het over free mode, en ik ken meerdere mensen die deze trainer bij free mode gebruiken.

Geplaatst op 8 februari 2010 - 16:43     #8 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07

Bericht weergevenScorpiuss zei op 8 februari 2010 - 16:40 :

Bericht weergevenwesley123 zei op 7 February 2010 - 01:48 :

Wie heeft hier gezegd dat ik het over competitieve modes heb? Ik heb het over free mode, en ik ken meerdere mensen die deze trainer bij free mode gebruiken.

De trainer werkt enkel in Free Mode (en Party Mode?) in Player Match, in Ranked werkt ie sowieso niet.

Posted Image
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 10 februari 2010 - 16:31     #9 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip
Ja dat had ik al ontdekt via die gozer. Maar als ik in player match een game wil starten doet hij het dus nog niet :(
Niemand een oplossing?

Geplaatst op 11 februari 2010 - 15:27     #10 Dit lid is offline   K1pc0rn 

• Tony Montana Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 04-januari 09
ga naar
http://www.gtagaming.com/downloads
en zoek in de balk
Fileckeckfix
Simple native trainer
asi loader
dan heb je alles en donder het in de gta Iv map
bij mij werkte het goed

Dit bericht is aangepast door lennart1995: 11 februari 2010 - 15:29

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 13 februari 2010 - 23:37     #11 Dit lid is offline   Scorpiuss 

• Buurt crimineel
  • Pip
Geen idee waarom nu wel en daarvoor niet, maar hij doet het!
Dank!

Geplaatst op 15 februari 2010 - 15:00     #12 Dit lid is offline   Dvt 

• Death Incorporated member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-februari 07

Bericht weergevenwesley123 zei op 7 februari 2010 - 01:48 :

Alexander Blade heeft die FileCheckFix crack ook niet gemaakt, dat hebben de modders @ Modmywhat.com gedaan.

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden