Jump to content

samsung star/jet wallpapers


jellemuis

Recommended Posts

hoi ik heb gister een samsung star gekregen, maar ik vind dat standaard plaatje echt ontzettend verlept..

en omdat er bijna geen mooie te vinden zijn op internet, heb ik dus bedacht om zelf achtergronden te maken, ik heb er nu 1 en die vind ik best wel mooi gelukt, als iemand hem wil gebruiken mag dat gerust.

ik ben er nog meer aan het maken, die komen ergens in deze week

als je er 1 gebruikt zeg het dan wel even, ik wil weten of ze in de smaak vallen

hoe kan je de plaatjes kleiner maken in de posts want zo nemen ze wel heel veel ruimte in beslag

post-115407-126556948768.jpg post-115407-126597493385.jpg

post-115407-126597491095.jpg post-115407-126597492208.jpg

post-115407-126719959608.jpg post-115407-126746099333.jpg

ik weet dat ik er al zat 2 heb gemaakt die erg veel op de volgende lijken, maar ik kon het niet laten om er ook 1 met Miley Cyrus te maken.

mileycyrusk.jpg

Bewerkt: door jellemuis
Link to comment
Delen op andere websites

Nice man =D Vooral die 2e (Jessica Alba dacht ik?) vind ik echt prachtig! Het enige min-puntje is dat het 1e plaatje een beetje pixelerig is.

Ga zo door!

dat pixelrig hoort alleen lukte het me niet om het bij die van jessica alba voor elkaar te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice man =D Vooral die 2e (Jessica Alba dacht ik?) vind ik echt prachtig! Het enige min-puntje is dat het 1e plaatje een beetje pixelerig is.

Ga zo door!

dat pixelrig hoort alleen lukte het me niet om het bij die van jessica alba voor elkaar te krijgen.

Ik zou hem zo laten

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die tweede ingesteld als achtergrond(stom dat je moet prutsen welk deel van de foto je als achtergrond wilt gebruiken, maar met wat gepruts heb ik denk ik toch wel de ganse achtergrond geselecteerd). Nice work. ;)

P.S. + Edit: Hoe heet dat wijffie op die tweede achtergrond?

@ hieronder: Danku!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik mss vragen , Met welk programma je dit hebt gedaan? bloos.gif

Hoogstwaarschijnlijk Photoshop, zelfs al zou het met een ander programma gedaan zijn, dit kan je ook met Photoshop. ;)

Dan heb ik nog veel te leren schater.gif, Is Adobe photoshop Een goed programma voor zoiets? confused2.gif

>>> Door -Matthijs-: Voor (verdere) vragen m.b.t. Photoshop graag een topic aanmaken in de Helpdesk. Dit topic is bedoelt voor reacties op de wallpapers. Zo houden we de boel mooi gescheiden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik mss vragen , Met welk programma je dit hebt gedaan? bloos.gif

Hoogstwaarschijnlijk Photoshop, zelfs al zou het met een ander programma gedaan zijn, dit kan je ook met Photoshop. ;)

Dan heb ik nog veel te leren schater.gif, Is Adobe photoshop Een goed programma voor zoiets? confused2.gif

>>> Door -Matthijs-: Voor (verdere) vragen m.b.t. Photoshop graag een topic aanmaken in de Helpdesk. Dit topic is bedoelt voor reacties op de wallpapers. Zo houden we de boel mooi gescheiden.<<<

ja zeker wel ik heb er nog 1 gemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...