ikt zei op 8 februari 2010 - 08:11 :
En zijn echte specs stonden er al voordat jij ging posten.

Ik ben een mens!

Want alleen mensen maken fouten. Ik heb het niet gezien / over het hoofd gezien bij mijn eerste reacties. Ik ben zo blij dat ik een fout gemaakt heb. Gelukkig dat er nog echte mensen bestaan, mensen die fouten maken en dat ook toegeven. ... Ben je nu blij ikt? Wat ben jij ongelofelijk negatief zeg, je zou eens een keer een dagje moeten lachen, misschien dat je dan wat vrolijker wordt. Biertje?
En dat je herhaaldelijk blijft beweren dat de topicstarter op een Pentium 3 zit terwijl in zijn 3e post in dit topic te zien is dat die een C2Q Q8300 @ 2.5GHz, 6GB DDR3, GT220 PC heeft boeit jouw niets.
Ga jij nu voor mij bepalen dat ik dat beweert heb en het mij niets boeit??? Echt niet gozertje, dat heb ik aangenomen, niet beweerd! En ik heb nergens geschreven dat het mij niets boeit dus ga alstublieft geen sprookjes uit je duimp zuigen. Bemoei je vooral met jezelf en laat anderen in hun waarde. Misschien dat je dan een keertje kan lachen.
Als een GTA-kenner, en vooral GTA IV kenner moet je weten dat GTA IV moeite heeft met herkennen van bepaalde CPU's in bepaalde hardware opstellingen.
Ga jij nu bepalen dat ik een GTA IV kenner ben? Jij kent mij helemaal niet kereltje, ga dan ook niet lopen beweren dat je mij kent.
- Ik ben geen GTA IV kenner, wel een GTA SA kenner.
- Ik moet helemaal niet weten dat GTA IV moeite heeft met het herkennen van bepaalde CPU's, want ik ben geen GTA IV kenner. En jij bepaalt niet wat ik weet en niet weet, dat weet ikzelf altijd nog beter.
- Het enige wat ik heb gehoord is dat de benchmark van het spel niet geheel betrouwbaar is.
Hou dus op met beweringen over mij te spuien want je kent mij niet. Hou dus op met het bedenken wat ik denk, ik denk voor mijzelf. Ik weet beter dan wie ook wat mij boeit en wat mij niet boeit. Denk voor jezelf en niet voor een ander. Doe eens een dagje, uurtje, minuutje positief i.p.v. 'n beetje negatief lopen doen. Zoek anders professionele hulp om wat positiever in het leven te staan en leer vooral op een normale manier kritiek te uiten.