GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Toch nog 2 EE's? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Toch nog 2 EE's?

Geplaatst op 9 februari 2010 - 17:17     #1 Dit lid is offline   Cuban Gangster 

• *Lookin' towards some good memories...
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-april 08
Allereerst, zeg niet: "Is al bekend", want als dat zo is, graag het topic erbij waar hij dan al vermeld staat.

1: In Little Haiti is een winkel genaamd "Coin Laundry". Een verwijzing naar het witwassen van geld?

2: Fudd's Gifts: Gevestigd in Downtown, toen ik de naam zag dacht ik direct aan de EE die Hearv94 had gevonden in de Meet Luis Lopez trailer van TBoGT. Voor meer info over de betekenis ervan, kijk even naar zijn post ;).

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 11 februari 2010 - 12:17     #2 Dit lid is offline   Lantyz 

• S · Q · R · L
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 29-mei 04
Een coin laundry is simpelweg een wasserette met wasmachines die werken zodra je er muntgeld in gooit.

Geplaatste afbeelding

"Fudd" is ook gewoon een achternaam. Enige connectie met de informatica(!)-term "FUD" (gespeld met één 'D') lijkt me voor zowel GTA Vice City als GTA IV erg vergezocht.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 11 februari 2010 - 16:03     #3 Dit lid is offline   Hearv94 

• Lookin' towards some good memories...
  • Registratie: 13-juni 09
In IV was het ook echt letterlijk 'FUD' en niks anders... De Coin Laundry is inderdaad wel wat zwakjes en over de Fudd kan je twijfelen, maar van R* weet je nooit...

Geplaatst op 13 maart 2010 - 15:18     #4 Dit lid is offline   pietervandieren 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 16-juli 06

Bericht weergevenHearv94 zei op 11 februari 2010 - 16:03 :

In IV was het ook echt letterlijk 'FUD' en niks anders... De Coin Laundry is inderdaad wel wat zwakjes en over de Fudd kan je twijfelen, maar van R* weet je nooit...

het zijn geen hele sterke fijnzinnige namen, maar persoonlijk denk ik wel dat er expres voor deze woorden is gekozen.

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden