GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Nvidia Driver problemen - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Belangrijke Computertalk Links

.:Master Tutorial List:.
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Nvidia Driver problemen

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:15     #1 Dit lid is online   Zamg0d1 

• Uiteindelijk wil toch iedereen een basgitaar
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 03-mei 08
  • Corporation:The Covesight Community
Hallo,
Ik was op zoek naar een programma om externe beeldschermen beter te laten werken en fijner te laten werken etc. Maar toen ik er eentje had kreeg ik een error dat ik geen toegang had tot mijn videokaart. Ik dacht 'laat ik eens de drivers opnieuw installeren' en nu heb ik dus mijn drivers verwijderd en zit ik zonder videokaart. Hoe kan ik dit nu oplossen? Want als ik de driver-setup wil openen krijg ik weer dezelfde error.

Iemand enige suggesties? :)

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:18     #2 Dit lid is offline   Hayte 

• bipolar bear
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-februari 08
Welke error krijg je?

Put us into corners 'cause we're into ideas.

When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:36     #3 Dit lid is offline   KillerZero86 

• And remember: Respect Is Everything!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 05-juni 07
Geen toegang tot je grafische kaart betekend over het algemeen dat een programma de graka in gebruik heeft. Probeer eens opstarten in veilige modus en dan de driver installeren?

Geplaatste afbeelding
AMD Phenom II x4 B55 @ 3,87 Ghz|Antec Three Hundred|Asus EAH5770/2DIS/1GD5/A|Compaq 1701|Gigabyte MA77OT-UD3|Kingston 4GB DDR3 ValueRAM|LG Flatron E2240T|Logitech Cordless Wave Keyboard|Logitech Performance MX|Samsung Spinpoint F3 HD103SJ(1TB)|Samsung Spinpoint F1 DT HD322HJ(320GB)

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:36     #4 Dit lid is online   Zamg0d1 

• PipPipPipPipPipPipPip

Bericht weergevenHayte zei op 9 februari 2010 - 21:18 :

Welke error krijg je?
http://i45.tinypic.com/2vnq24m.png

de naam is +.exe omdat ik per ongeluk hernoemde :$ Maar het gaat er dus om dat ik geen Sims kan spelen en ook niks kan doen waar mijn videokaart voor nodig is. En heb hem zsm nodig omdat ik veel films op me HDD heb staan en ik kijk regelmatig films via mijn laptop op mijn TV via HDMI.

Btw.. Het gaat om een laptop :clown:

@hierboven: Hoe start ik op in veilige modus? :)

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Dit bericht is aangepast door Thundercover: 11 februari 2010 - 18:52

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:39     #5 Dit lid is offline   KillerZero86 

• And remember: Respect Is Everything!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 05-juni 07
Tijdens het opstarten op f8 drukken, als je het Windows splahscreen ziet ben je te laat. Dan uit de lijst veilige modus kiezen. Het beste is gewoon net zo lang kort op de knop te drukken tot je dat scherm ziet.

Werkt trouwens uitvoeren als administrator niet gewoon? Rechtsklik op het exe bestand en dan "uitvoeren als administrator"

Dit bericht is aangepast door KillerZero86: 9 februari 2010 - 21:40

Geplaatste afbeelding
AMD Phenom II x4 B55 @ 3,87 Ghz|Antec Three Hundred|Asus EAH5770/2DIS/1GD5/A|Compaq 1701|Gigabyte MA77OT-UD3|Kingston 4GB DDR3 ValueRAM|LG Flatron E2240T|Logitech Cordless Wave Keyboard|Logitech Performance MX|Samsung Spinpoint F3 HD103SJ(1TB)|Samsung Spinpoint F1 DT HD322HJ(320GB)

Geplaatst op 9 februari 2010 - 21:45     #6 Dit lid is offline   Hayte 

• bipolar bear
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-februari 08
Dus, even ter uitleg, als je je laptop opstart krijg je eerst een schermpje van je fabrikant te zien (dus, als het een Acer laptop is, krijg je eerst Acer te zien met in één van de hoeken Intel of AMD). Even wachten tot het schermpje weg gaat, en dan op F8 rammen. Als je het laadbalkje van Windows ziet ben je te laat.

Put us into corners 'cause we're into ideas.

When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades

Geplaatst op 10 februari 2010 - 06:51     #7 Dit lid is online   Zamg0d1 

• PipPipPipPipPipPipPip
Gelukt :dans: Maar nu weer een ander probleem... Bij het openen van DisplayFusion (dat Multi-Monitor programma) krijg ik dezelfde error. Heb geïnstalleerd in veilige modus maar nu krijg ik die error :-(

EDIT: Bleek dat mijn firewall de exe's blokkeerde. Opgelost :dans: :klap:

Dit bericht is aangepast door Zamg0d1: 10 februari 2010 - 08:08

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden