GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Goede netwerkadapter - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Belangrijke Computertalk Links

.:Master Tutorial List:.
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Goede netwerkadapter

Geplaatst op 10 februari 2010 - 11:43     #1 Dit lid is offline   rakker126 

• Ricardo Diaz Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 26-april 08
Ik ben op zoek naar een goede netwerkadapter, mijn budget is 100 euro en ik zoek iets met minimaal één antenne, wellicht meer. Wat is de beste om te nemen, zelf zit ik op zolder en momenteel is het signaal onvoldoende met zo'n USB van Sitecom.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 12 februari 2010 - 17:38     #2 Dit lid is offline   Emaitroy 

• Cops killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 04-oktober 09
zoek je zo'n pci WIFI kaart?

http://i668.photobuc...y/MrLesPaul.png
>>> Door Jowx: Je handtekening mag maximaal 150x500 pixels en 100kb zijn! ;) <<<

| Intel core 2 quad q8200 @ 2.8ghz | Nvidia 9600GT | Articcooling Freezer pro 7 | Asus P5KPL-AM | kinston 2x2 |
| Windows 7 Ultimate 64Bit |

Geplaatst op 12 februari 2010 - 17:53     #3 Dit lid is offline   TomFurga 

• ^_^
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 29-januari 09
Voor een storingsvrije verbinding zou ik kiezen voor een Homeplug-systeem, zoiets als dit.
Ik heb dat afgelopen december voor 99,99 gekocht, snelheid tot 200 Mbits/s, en sindsdien geen enkele uitval meer gehad.
Voordeel is, dat het signaal niet door de ether gaat, maar via het stroomnet en daarmee meteen een stuk veiliger is. :)

Geplaatst op 12 februari 2010 - 18:02     #4 Dit lid is offline   Hayte 

• bipolar bear
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-februari 08
Meneertje clus, Ethernet is gewoon die "ouderwetse" en goedkope kabel die je in je computer propt. Niks meer, niks minder. Veiliger kan niet. WiFi aan de andere kant kan natuurlijk wel een stuk minder veilig zijn.

Maar ik denk niet dat rakker zin heeft om een heel nieuw systeem aan te schaffen, zodat hij niks met z'n huidige router/ontvanger kan doen. (welke van de twee hij wilt vervangen kan ik niet uit de tekst halen, wilt rakker dit aub even verduidelijken?)

Put us into corners 'cause we're into ideas.

When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades

Geplaatst op 12 februari 2010 - 18:50     #5 Dit lid is offline   TomFurga 

• ^_^
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 29-januari 09

Bericht weergevenHayte zei op 12 februari 2010 - 18:02 :

Meneertje clus...
:schater:

Ik ging er vanuit dat er iets gezocht werd voor een probleemloze verbinding tussen een PC op zolder en de router beneden. Dan is een Homeplug ideaal, die bestaat uit twee kabels, één voor tussen stopcontact en router(al dan niet draadloos) beneden en één voor tussen stopcontact op zolder en PC.
Maar als ik dat verkeerd begrepen heb... :$

Geplaatst op 12 februari 2010 - 20:32     #6 Dit lid is offline   Hayte 

• bipolar bear
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 17-februari 08
Ik geef toe, ik begrijp de openingspost ook niet helemaal, maar misschien heeft de topicstarter ook nog eens Printers en zooi die hij in het netwerk wilt hebben, wat niet gaat werken met twee homeplugs ben ik bang.

Put us into corners 'cause we're into ideas.

When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden