GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Achievement Liberty City Minute voor 100% - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Achievement Liberty City Minute voor 100%

Geplaatst op 24 februari 2010 - 09:21     #1 Dit lid is offline   Kippetje123 

• Auto dief
  • Pip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 19-juli 09
heey,
ik wou weten of de Achievement Liberty City Minute voor 100% nodig was. Want dat lijkt me nl. best wel lastig. Zou het ook werken als je je computerklok stilzet?

kippetje123

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 24 februari 2010 - 10:22     #2 Dit lid is online   Grand Theft Auto TOM 

• Mister Gaga
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 26-februari 09
  • Gang:Hustlers United
Als je opgeslagen hebt en je sluit af telt de tijd niet meer mee en kun je het de volgende keer weer verder spelen. Ik deed er namelijk een week over, maar je moet de tijd dat je niet aan het gamen bent niet meetellen! Geplaatste afbeelding Dus als het goed is moet je die nog kunnen halen.Geplaatste afbeelding Als je dus opslaat en gewoon stopt tellen ze die niet bij de 30 uur erbij.

Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Dit bericht is aangepast door Grand Theft Auto TOM: 24 februari 2010 - 10:22

You're born this way ~ Lady Gaga
Geplaatste afbeelding
Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Geplaatst op 24 februari 2010 - 10:23     #3 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Nee, dit werkt niet ;). De PC houdt dat namelijk zelf bij.

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 24 februari 2010 - 12:30     #4 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
Liberty City Minute is geen onderdeel van de 100% ;) . Reageer eens op zijn vraag...
Het is trouwens eigenlijk geen moeilijke Achievement, ik had er 18 uur over gedaan :) .

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 24 februari 2010 - 12:31     #5 Dit lid is offline   MostWantedKid 

• TeamDubstep
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 28-december 09
Ik ben er ook al mee bezig. Laatste missie die ik gedaan heb was Hating the Haters en zit nu op ongeveer 13 uur.

>>> Door Hanneswasco: Dit doet er eigenlijk helemaal niet toe, het antwoord op de vraag is al gegeven en je voegt eigenlijk niets toe aan het onderwerp.<<<

* | Profiel | GTA V | WikiGTA | *

Geplaatst op 27 februari 2010 - 20:12     #6 Dit lid is offline   Kippetje123 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 19-juli 09
bedankt voor de antwoorden ;)
ik heb alleen nog een vraagje:
ik zie nooit dat ik een achievement haal, klopt dat? dus, komt er geen berichtje ofzo in het scherm als je er een gehaald hebt?

kippetje123

Geplaatst op 27 februari 2010 - 20:29     #7 Dit lid is offline   GrandTheftTwano 

• Bada Bing!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 20-januari 07
  • Corporation:The Covesight Community

Bericht weergevenKippetje123 zei op 27 februari 2010 - 20:12 :

ik zie nooit dat ik een achievement haal, klopt dat? dus, komt er geen berichtje ofzo in het scherm als je er een gehaald hebt?

kippetje123

Ja, als je een Achievement hebt voltooid verschijnt er direct een berichtje met 'Achievement unlocked'. Je ziet dit berichtje helemaal bovenaan dus het zal je niet ontgaan. ;)

Geplaatst op 6 maart 2010 - 10:17     #8 Dit lid is offline   ---Diablo--- 

• Auto dealer
  • PipPip
  • Registratie: 28-december 08
Het spel voor 100% uitspelen is op zich niet heel erg moeilijk. Uiteraard kan je in sommige missies even vastlopen. Maar ook dat gaat snel weer voorbij.
Voor de rest met je vrienden uitgaan is niet heel veel aan. En natuurlijk de minigames, de Flying Rats en Stunt Jumps kosten simpelweg veel tijd.

Geplaatst op 7 maart 2010 - 16:26     #9 Dit lid is offline   mink 

• Inbreker
  • Registratie: 25-april 09
Voor iedereen die GTA4 100% willen uitspelen, kijk op wikiGTA en dan naar de 100% checklist, en kruis dan alle dingen aan die je al gedaan hebt.

Geplaatst op 10 maart 2010 - 20:05     #10 Dit lid is online   Fezz 

• So awesum /)^ɛ^(\
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-februari 09

Bericht weergevenKippetje123 zei op 27 februari 2010 - 20:12 :

kippetje123

Gebruik je soms XLiveless?

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden