Wegens persoonlijke omstandigheden is Hanneswasco met onmiddelijke ingang niet meer in staat zijn taken als moderator op het forum uit te oefenen.
Hanneswasco stopt als moderator
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:47

.: Forumregels :: GtaGames.nl :: WikiGTA :: Gangs & Corporations :.
.: Jaarboek 2011 :: Admins Strippen :: GTA SnapMap :.
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:48
Dit vind ik jammer om te horen hij was een geweldige moderator.
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:49
Wat jammer nou, heb hem niet als moderator gekend maar hij leek me altijd een goede moderator, veel succes in je offline-leven Hannes
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:50
Deze zag ik niet aankomen..
Nou ja, succes met wat je IRL zal bezig houden, erg jammer dat je plots mod af bent.
It's a beautiful world we live in
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
A sweet romantic place
Beautiful people everywhere
The way they show they care makes me want to say
It's a beautiful world
Oh what a beautiful world
For you
~Rage Against The Machine
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:52
Erg jammer hoor, maar ik respecteer je keuze. Veel succes verder in het echte leven!
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:54
Hannes, je was echt een goeie moderator! Hopelijk kom je ooit weer een keer terug
>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i54.tinypic.com/1j40w3.png
http://i54.tinypic.com/1j40w3.png
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:55
ik vind het erg jammer hij stond voor iedereen klaar ook was het in de clan kiwi erg leuk
hannes bedankt voor alles
hannes bedankt voor alles
Geplaatst op 25 februari 2010 - 20:57
Nee toch...
Nee serieus, dat was het eerste dat in me opkwam toen ik dit zag staan, dit zag ik ook echt niet aankomen... Je was waarschijnlijk de beste moderator die ik kende Hannes, spijtig dat dit gebeurt. Bedankt voor hetgene dat je in het verleden hebt verwezenlijkt
.
Nee serieus, dat was het eerste dat in me opkwam toen ik dit zag staan, dit zag ik ook echt niet aankomen... Je was waarschijnlijk de beste moderator die ik kende Hannes, spijtig dat dit gebeurt. Bedankt voor hetgene dat je in het verleden hebt verwezenlijkt
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 25 februari 2010 - 21:01
Erg jammer, maar het forum gaat natuurlijk niet voor.
![]() |
Covesight Community · Recruitment • PB • Profiel • GTA V |
|
Host signature: Megadreams |
Geplaatst op 25 februari 2010 - 21:09
Kortaf berichtje
.
Jammer Hannes, ik heb je altijd wel een goeie kerel gevonden. Zeker hoe je ook opschoot met wikigta en daar vele nuttige dingen (kaartjes voor missies met treinen
) heb geplaatst. Veel succes in RL! Hopelijk kan Jacky het gaaies in het IV fora in zn eentje aan! Bedankt hannes!
@ Doet die ook IV
? Dan ook zei succes..
Jammer Hannes, ik heb je altijd wel een goeie kerel gevonden. Zeker hoe je ook opschoot met wikigta en daar vele nuttige dingen (kaartjes voor missies met treinen
@ Doet die ook IV
Dit bericht is aangepast door Fiegel5: 25 februari 2010 - 21:30
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren