Ja maar daar voor moet je betalen en daar heb ik weinig zin in;)
Geluidsprobleem
Geplaatst op 18 juli 2006 - 11:31
Geplaatst op 24 juli 2006 - 15:40
ik bwn hier nieuw en heb ook een probleem!
ik heb gewoon de originele en al het geluid doet het behalve als CJ of sweet etc iets zegt
ik dee het begin dat ik naar huis fietste kwam ik aan bij grove stond van onder:
grove street - home
ofzo maar ik hoorde hem niks zeggen bij missies daarna was da ook. heb het spel al eens eerder gehad toen had ik er geen last van
ik heb gewoon de originele en al het geluid doet het behalve als CJ of sweet etc iets zegt
ik dee het begin dat ik naar huis fietste kwam ik aan bij grove stond van onder:
grove street - home
ofzo maar ik hoorde hem niks zeggen bij missies daarna was da ook. heb het spel al eens eerder gehad toen had ik er geen last van
Citaat
lol, sony zou eens een keertje niet eigenwijs zijn. Ze blaten nu al jaren van 'jaaaa maar strax gaan we echt pwnen, [..]En dan ook nog roepen dat de console zoveel beter is dan alle andere consoles, maar ondertussen wel geklopt worden door beide Aldi priced "inferior in hun ogen" machines.
zal wel zuur zijn om sony te zijn
zal wel zuur zijn om sony te zijn
Geplaatst op 24 juli 2006 - 15:44
BaaszB zei op 26 Jun 2006, 22:38:49:
Ja maar daar voor moet je betalen en daar heb ik weinig zin in;)
Je hoeft niet per definitie te betalen, alleen als je drirect de link wil hebben van de driver.
Hoe je gratis je driver kan updaten wordt in deze tutorial stap voor stap uitgelegd, gemaakt door moi.
Drivers updaten
GTA IV = GTA IV: Liberty City

Say no! To racism!
Toedeloe..
Geplaatst op 10 augustus 2006 - 15:49
Hallo allemaal,
Ik pas een nieuwe pc,:
Asus a8n-sli se
Athlon 64 3800+
1,5 HB DDR Ram
160 GB sata maxtor disk
2x Geforce 7600 GT XXX editie
Windows XP Pro SP2
Ik heb dus ook het bekende geluids probleem, als er regen komt, dan hoor ik niks behalve de regen (weet niet of muziek het doet want ik was aan het lopen) Als de regen ophoud, dan zijn alle geluidjes erweer zoals lopen en schieten enz.
Ik heb bij dxdiag de hardware versnelling te verlagen zonder succes, ook de oudere EAX.dll te vervangen zonder succes (deze 2 ook gecombineerd en zonder) maar dit mocht ook geen succes hebben.
Ik hoop dat er mensen zijn met hetzelfde moederbord als ik (ik gebruik onboard sound) die mij de goeie richting op kunnen sturen. Zou iemand weten hoe het onboard geluid heet van dit moederbord?
BVD alvast voor komende reactie(s)!
Ik pas een nieuwe pc,:
Asus a8n-sli se
Athlon 64 3800+
1,5 HB DDR Ram
160 GB sata maxtor disk
2x Geforce 7600 GT XXX editie
Windows XP Pro SP2
Ik heb dus ook het bekende geluids probleem, als er regen komt, dan hoor ik niks behalve de regen (weet niet of muziek het doet want ik was aan het lopen) Als de regen ophoud, dan zijn alle geluidjes erweer zoals lopen en schieten enz.
Ik heb bij dxdiag de hardware versnelling te verlagen zonder succes, ook de oudere EAX.dll te vervangen zonder succes (deze 2 ook gecombineerd en zonder) maar dit mocht ook geen succes hebben.
Ik hoop dat er mensen zijn met hetzelfde moederbord als ik (ik gebruik onboard sound) die mij de goeie richting op kunnen sturen. Zou iemand weten hoe het onboard geluid heet van dit moederbord?
BVD alvast voor komende reactie(s)!
Geplaatst op 10 augustus 2006 - 16:24
Dat heb ik ook, en ik denk dat het niet op te lossen is
Bij sommige mensen blijft het geluid na regen zelfs uit! (Bij mij ook)
Geplaatst op 24 september 2006 - 17:08
Cheshire ik weet niet of ik hetzelfde moederboard heb als jij maar ik heb dus ook de regenbug.
Anyhow, na deze dll te hebben gedownload heb ik wel een stuk minder sound bugs, eerst had ik ook last van echo en nog wat foute troep.
Alleen de regen dus nog.
Anyhow, na deze dll te hebben gedownload heb ik wel een stuk minder sound bugs, eerst had ik ook last van echo en nog wat foute troep.
Alleen de regen dus nog.
Geplaatst op 17 februari 2007 - 13:32
Probeer je drivers te updaten:
Geluidskaart updaten:
- Ga naar apparaatbeheer (rechtermuisknp op deze computer -> eignenschappen -> hardware en klik op apparaatbeheer)
- Dubbelklik op je geluidskaart -> kies tabblad stuurprogramma -> stuurprogramma bijwerken. kies in de wizard de update.
En anders kan je nog op de site van het merk van je geluidskaart kijken
.
Succes.
Geluidskaart updaten:
- Ga naar apparaatbeheer (rechtermuisknp op deze computer -> eignenschappen -> hardware en klik op apparaatbeheer)
- Dubbelklik op je geluidskaart -> kies tabblad stuurprogramma -> stuurprogramma bijwerken. kies in de wizard de update.
En anders kan je nog op de site van het merk van je geluidskaart kijken
Succes.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren