Spijtig van RDR, maar je kan niet altijd mazzel hebben. En geen nieuwe GTA dit jaar, was natuurlijk al verwacht.
Red Dead Redemption uitgesteld en voorlopig geen nieuwe GTA! - Red Dead Postponement - GTA5
Geplaatst op 4 maart 2010 - 17:16
Geplaatst op 4 maart 2010 - 17:19
Wel jammer, maar ik denk dat de meeste ook wel zoet zijn met wat er tot hier toe is en wat komen zal.
En je moet maar zo denken... Hoe langer het duurt, hoe beter de nieuwe GTA waarschijnlijk zal zijn ^^.
En je moet maar zo denken... Hoe langer het duurt, hoe beter de nieuwe GTA waarschijnlijk zal zijn ^^.
Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:15
ik vind het eigelijk nie zo erg, Ik heb ten eerste liever een game die goed is afgewerkt en ten tweede vind ik het ook wat te snel na de episodes komen. Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.

boe, zegt de eene koe tegen de ander
Geplaatst op 4 maart 2010 - 19:43
Tomeken zei op 4 maart 2010 - 19:15 :
Maar natuurlijk is het voor de Xboxspeler een tegenvaller, maarja niks aan te doen.
daar heb je helemaal gelijk in. Wij hebben de episodes al maanden en allang uitgespeeld
maar ik denk dat ik dan mijn tijd ga doden met Splinter Cell Conviction die begin april uitkomt
Muahahahaahahkuchuchekuch moet toch evve beter mn slechte lach leren
Geplaatst op 4 maart 2010 - 20:38
Eigenlijk wel goed dat ze dit doen, hopelijk hebben ze van hun fouten in IV geleerd.
http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<
Geplaatst op 4 maart 2010 - 23:28
Dvt zei op 4 March 2010 - 22:44 :
Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.
Idd
Geplaatst op 4 maart 2010 - 23:40
Dvt zei op 4 maart 2010 - 22:44 :
Natuurlijk komt GTA 5 niet dit jaar uit. Er komt überhaupt waarschijnlijk eerst nog een 'tussen'-GTA.
Nou, ik denk niet dat je dat bij voorbaat kunt zeggen. Maar met 'GTA5' wordt niet een geheel nieuwe bedoelt, gewoon de volgende GTA. Of dat nou een 'tussen'-GTA is of niet.
Maar ja, spelletjes genoeg om te spelen, dus wanneer het allemaal uitkomt maakt me niet zo veel uit.
>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i696.photobuc...oldRushSig1.png
http://i696.photobuc...oldRushSig1.png
Geplaatst op 5 maart 2010 - 07:01
Het nieuws van GTA 5 maat me niet zoveel uit. Er was nog amper wat van bekend. Red Dead Redemption lijkt me wel een erg leuk spel, maar kdenk niet dat ik m ga kopen. Het is toch wel goed en slecht nieuws voor de afwachters van RDR. Ze moeten (helaas) langer wachten, maar het spel zal blijkbaar wel beter worden.
Respect R*
!!!
Respect R*
Geplaatst op 5 maart 2010 - 09:55
Ik had niet echt anders verwacht dat er voorlopig nog geen nieuwe GTA uitkomt, dat wordt dan wel iets té snel na de DLC's.
Overigens wordt dit jaar best wel uitgebreid qua games, zoals: RDR, Crysis 2, BFBC2 etc...
Voorlopig houd ik mijn GTA verslaving nog wel in bedwang met de Episodes from Liberty City voor mn Pc of PS3.
Overigens wordt dit jaar best wel uitgebreid qua games, zoals: RDR, Crysis 2, BFBC2 etc...
Voorlopig houd ik mijn GTA verslaving nog wel in bedwang met de Episodes from Liberty City voor mn Pc of PS3.
Farewell Killing Winners United...

Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren