Je vergeet Mafia 2 Die word ook uitgegevn door Take 2
Red Dead Redemption uitgesteld en voorlopig geen nieuwe GTA! - Red Dead Postponement - GTA5
Geplaatst op 7 maart 2010 - 14:33
Keb dus al paar games gevonden die ik dit jaar wel wil spelen .. maar ik vind geen Release Datum's ><
Weet iemand ze mss van : L.A. Noire en Maffia 2
Ofzoiets
Thx x3
Weet iemand ze mss van : L.A. Noire en Maffia 2
Ofzoiets
Thx x3
Geplaatst op 7 maart 2010 - 18:51
Geplaatst op 7 maart 2010 - 19:59
Heb er wel begrip voor dat er dit jaar geen GTA 5 komt.
Nu komen de "episodes" naar PC en PS3, wat lang geduurd heeft.
Ik denk dat het te snel op GTA 4 volgt wat nog meer verwachtingen wekt om nog sneller
aan een vervolg te moeten gaan werken. 2 jaar tussen opvolgers lijkt mij wel normaal.
En ik heb nog steeds speelplezier met GTA 4 op PC.
Nu komen de "episodes" naar PC en PS3, wat lang geduurd heeft.
Ik denk dat het te snel op GTA 4 volgt wat nog meer verwachtingen wekt om nog sneller
aan een vervolg te moeten gaan werken. 2 jaar tussen opvolgers lijkt mij wel normaal.
En ik heb nog steeds speelplezier met GTA 4 op PC.
Geplaatst op 10 maart 2010 - 18:30
Tja, jammer dat het zo lang duurt voordat gta5 komt, hopelijk draait deze tzt dan nog op de ps3 als er tegen die tijd niet weer een nieuwe console komt, tja vice city, het nadeel van de oude vice city en vice city stories vond ik dat het veld zo goed als 1 op 1 gekopieerd was., maar ja gta 3 was in liberty city , liberty city stories was in dezelfde liberty city, maar gta4 was dus in een volledig nieuwe liberty city!, ik ga er dan ook vanuit dat ze dat dan weer doen!
redemption komt bij mij ook niet op mijn boodschappelijstje, eerst maar de episodes spelen op de ps3, hopelijk genoeg voer voor een jaar, heb nu gta 4 ook bijna 3 jaar geloof ik nu?? en speel er nog veel mee!
p.s. hoort red dead redemption wel op het gta forum thuis?
redemption komt bij mij ook niet op mijn boodschappelijstje, eerst maar de episodes spelen op de ps3, hopelijk genoeg voer voor een jaar, heb nu gta 4 ook bijna 3 jaar geloof ik nu?? en speel er nog veel mee!
Dit bericht is aangepast door DDT Dorus: 10 maart 2010 - 18:35
Geplaatst op 11 maart 2010 - 12:52
DDT Dorus zei op 10 maart 2010 - 18:30 :
RDR wordt in dit gedeelte van het forum (Nieuws: Rockstar Games) genoemd omdat het net als GTA IV en CW van de stal van Rockstar komt. Na de release zal de aandacht, zo vermoed ik, hierheen verhuizen.
Geplaatst op 11 maart 2010 - 21:51
God zij dank dat episodes of liberty city wel gewoon op 30 maart uitkomt. En waarschijnlijk is gta5 weer in zo'n onzinstad zoals tokyo. Dat betekent shitauto's,onverstaanbare mensen en kleine straatjes
. En Red Dead Redemption ben ik toch niet zo'n fan van. Al what matters is Mafia II
.
The Nucleaire Forumbom.
Geplaatst op 13 maart 2010 - 12:32
Als GTA Episodes from Liberty City uitkomt ben ik wel lang zoet te houden!
Ik hoef namelijk niet die Red Dead Redemption... Ik vind namelijk alleen de GTA-reeks het leukst.
You're born this way ~ Lady Gaga

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ
Geplaatst op 18 maart 2010 - 16:17
Geplaatst op 18 maart 2010 - 19:47
Ik wil nu niet lastig gaan doen XD .. maar Red Dead Redemption is nog nieteens uit , maar toch vind je GTA beter xD
Kben ook erge GTA Fan. Maar die Red Dead Redemption wil ik zeker spelen !! Is zoals ik ergens heb gelezen (Denk op ander Topic
) ; Grand Theft Auto : Western Redemption
Grtzz
Kben ook erge GTA Fan. Maar die Red Dead Redemption wil ik zeker spelen !! Is zoals ik ergens heb gelezen (Denk op ander Topic
Grtzz
Grand Theft Auto TOM zei op 13 March 2010 - 12:32 :
Als GTA Episodes from Liberty City uitkomt ben ik wel lang zoet te houden!
Ik hoef namelijk niet die Red Dead Redemption... Ik vind namelijk alleen de GTA-reeks het leukst.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren