GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Hoe vermoord je mensen op jou gemak? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: General forum van GTAGames.nl
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Hoe vermoord je mensen op jou gemak? - Hoe doe je op je manier?

Geplaatst op 12 maart 2010 - 21:11     #16 Dit lid is offline   Niiek 

• Maffia hulpje
  • PipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-november 09
  • Gang:Hustlers United
is de Stunpunch uit de missie 'Clean Getaway' ook buiten deze missie te gebruiken ?

Niiek :tu:

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 12 maart 2010 - 21:30     #17 Dit lid is offline   Dieko 

• PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-mei 08

Bericht weergevenHearv94 zei op 11 maart 2010 - 22:06 :

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Zoiets?

Doe ik ook altijd. Heb er een filmpje van gemaakt.

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson

Geplaatst op 13 maart 2010 - 00:35     #18 Dit lid is offline   Melvin_123 

• Cops killer
  • PipPipPip
  • Registratie: 21-februari 10
mensen van een brug of iets anders HOOGS Afduwen en ze ten pletter zien vallen :P

Geplaatst op 13 maart 2010 - 08:50     #19 Dit lid is offline   Flokkert 

• Leider Al-Qaida
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-januari 10
  • Gang:Hustlers United

Bericht weergevenDieko zei op 12 maart 2010 - 21:30 :

Het is natuurlijk ook leuk om een grote ladder op te klimmen, boven te wachten en wanneer de politie komt ze in hun benen schieten, dan flikkeren ze helemaal terug naar beneden. Dat is dan wel niet direct vermoorden maar het is leuk, net als mensen voor de trein duwen :7 .

Zoiets?

Dat vind ik zo vett, blijft ook altijd leuk

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 13 maart 2010 - 11:15     #20 Dit lid is offline   LibertySeasnake 

• Winkel overvaller
  • PipPip
  • Registratie: 22-september 09

Bericht weergevenDieko zei op 12 maart 2010 - 21:30 :

Zoiets?

Ik doe liever met, assault rifle, shotguns, pistols. Ik vind melee wapens niet zo goed om mensen van de toren af te slaan!

Geplaatst op 13 maart 2010 - 11:31     #21 Dit lid is offline   Djmaddox 

• LIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKENLIKKEN
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 15-maart 09
  • Corporation:Beat Down

Bericht weergevenLibertySeasnake zei op 13 maart 2010 - 11:15 :

Ik vind melee wapens niet zo goed om mensen van de toren af te slaan!

Omdat je er dan zelf afvalt?

http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<

Geplaatst op 13 maart 2010 - 11:41     #22 Dit lid is offline   LibertySeasnake 

• Winkel overvaller
  • PipPip
  • Registratie: 22-september 09

Bericht weergevenDjmaddox zei op 13 maart 2010 - 11:31 :

Bericht weergevenLibertySeasnake zei op 13 maart 2010 - 11:15 :

Ik vind melee wapens niet zo goed om mensen van de toren af te slaan!

Omdat je er dan zelf afvalt?

Dat is de reden niet. Ik vind leuker als iemand op trap komt. Hij is boven, Dan word tie in heel snel af geshoten. En ik vind ook grappige. als je valt. Dan gaan ze over de kop. Dat vind ik LOL!

Geplaatst op 13 maart 2010 - 13:09     #23 Dit lid is offline   Phoenyxar 

• PLUR
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 13-juni 09
  • Gang:The Underground
Dat noemt men de wetten van de fysica LCSnake :7 .
Iemand in zijn been schieten als hij boven komt vind ik wel leuker, ergens in
Middle Park, op de steigers, zal je bijna altijd een ped tegenkomen. Loop er eens een paar keer tegen waardoor ze in het water flikkeren, wanneer ze omhoog willen komen, geef ze dan een trap, mooi op hun kop ^_^ . Na een tijdje komen er dna peds helpen en voor je het weet zit het meer tamelijk vol van de peds :7 . Tijd voor een granaatje :puh: ...

Peace
Love
Unity
Respect

Geplaatst op 13 maart 2010 - 17:35     #24 Dit lid is offline   vice infernusX 

• TU
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 18-juni 08
  • Gang:The Underground

Bericht weergevenHearv94 zei op 13 maart 2010 - 13:09 :

Dat noemt men de wetten van de fysica LCSnake :7 .
Iemand in zijn been schieten als hij boven komt vind ik wel leuker, ergens in
Middle Park, op de steigers, zal je bijna altijd een ped tegenkomen. Loop er eens een paar keer tegen waardoor ze in het water flikkeren, wanneer ze omhoog willen komen, geef ze dan een trap, mooi op hun kop ^_^ . Na een tijdje komen er dna peds helpen en voor je het weet zit het meer tamelijk vol van de peds :7 . Tijd voor een granaatje :puh: ...

ik heb die tip van Jackie-2007 gebruikt:

•Je kan complete vechtpartijen uitlokken tussen pedestrians in de singleplayer. Ga bijvoorbeeld op Star Junction staan, waar veel taxi's te vinden zijn.

•Zoek een taxi op, en sla een paar keer tegen de taxi. De chauffeur zal uitstappen en op je af komen.

•Loop nu snel naar een andere taxi en klim op het dak. De chauffeur die achter je aan zit, zal tegen de taxi slaan waar je bovenop zit.

•De chauffeur in de tweede taxi zal nu gaan knokken met de eerste chauffeur. Meestal komen omstanders helpen, en als je even wacht zijn ze jou alweer helemaal vergeten en ontstaat er een enorme vechtpartij!

Gevolg: Totale ontstopping in het verkeer, en uit de hand gelopen rellen, de politie doet alles om de rellen te stoppen. Tijd voor een granaatje tussen die ontstopping van 20 auto's :puh: ...

Dit bericht is aangepast door vice infernusX: 13 maart 2010 - 17:36

Posted Image

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden