GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: wanneer krijg ik die auto van little jacob - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

wanneer krijg ik die auto van little jacob

Geplaatst op 15 maart 2010 - 19:12     #1 Dit lid is offline   zeffie 

• Ruitje intikker
  • Groep: Leden
  • Registratie: 15-maart 10
ik heb alle jobs van little jacob gedaan. en volgens deze site moet ik een auto van hem krijgen met rasta kleuren.ik kreeg wel een smsje van hem over de auto maar waar staat hij?

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 15 maart 2010 - 19:20     #2 Dit lid is offline   Guardian1980 

• Lekker bezig...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 19-mei 09
  • Corporation:Beat Down
Als ik het goed heb staat er de eerste negen keer dat je een drugsklus doet die oude roestbak. Maar de tiende (laatste) keer staat er dan die Rastawagen die je mag houden. Daar moet je dan nog wel even de laatste klus mee doen. Het is dus niet ze dat je je beloning nog ergens moet ophalen. Weet je zeker dat je alle klusjes voor LJ hebt gedaan, heb je het achievement/trophie "Courier Service" gekegen? En check anders even je stats, kun je zien of je alle klusjes hebt gedaan.

Geplaatst op 20 maart 2010 - 19:49     #3 Dit lid is offline   Haruhi_Suzumiya 

• P.L.U.R.
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-april 08
  • Gang:The Underground
Om er even op te mierenneuken, het is geen Rasta versie, maar een gewone versie met Rasta paintjob. Er zit wel degelijk verschil in, zie de wieldoppen etc maar ;).

Geplaatste afbeelding

Peace
Love
Unity
Respect

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden