GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Infernus kwijt - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Infernus kwijt - ik ben mijn infernus kwijt

Geplaatst op 17 maart 2010 - 16:15     #1 Dit lid is offline   Jimmiefitz 

• TU
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 16-maart 10
  • Gang:The Underground
nadat ik de missie bryce's infernus speelde kreeg ik een infernus
ik parkeerde 'm toen bij het safehouse van playboy x en de volgende keer dat ik keen was ie weg!

hoe komt dat en hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 17 maart 2010 - 16:20     #2 Dit lid is offline   Kenny-Petrovic 

• OWN Redactielid
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-maart 07
  • Corporation:The Covesight Community
Misschien heb jij je infernus niet goed binnen de gele lijnen van de parkeerplaats gezet.
En een nieuwe krijgen van bryce is niet mogelijk je zou wel een nieuwe kunnen krijgen door mee te doen aan een race van Brucie.
Er staan dan meestal sportauto's en dan staat er ook nog wel eens een infernus tussen.
Deze moet je dan gewoon stelen. :tu:

Geplaatst op 17 maart 2010 - 16:24     #3 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevenKenny-Petrovic zei op 17 March 2010 - 16:20 :

Misschien heb jij je infernus niet goed binnen de gele lijnen van de parkeerplaats gezet.
En een nieuwe krijgen van bryce is niet mogelijk je zou wel een nieuwe kunnen krijgen door mee te doen aan een race van Brucie.
Er staan dan meestal sportauto's en dan staat er ook nog wel eens een infernus tussen.

Dat kan gebeuren als die eikels van de politie je achterna zit, soms botsen ze tegen je wagen zodat ie nietmeer in het vak staat, of erger, ze stelen hem om je achterna te zitten! :Y

Geplaatst op 17 maart 2010 - 16:24     #4 Dit lid is offline   Fezz 

• So awesum /)^ɛ^(\
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-februari 09
Weet je zeker dat je hebt opgeslagen? En ik denk ook dat je het niet goed hebt geparkeerd. Soms kan het zijn dat de medeweggebruikers je auto aan de kant duwen, uit het vak. Dan slaat hij hem ook niet op. Ik zal die missie opnieuw doen als je daarvoor hebt opgeslagen.

Geplaatst op 17 maart 2010 - 16:54     #5 Dit lid is offline   BoerBanaan 

• Music Addict
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 24-augustus 09
  • Corporation:The Covesight Community

Bericht weergevenjvj zei op 17 maart 2010 - 16:24 :

Bericht weergevenKenny-Petrovic zei op 17 March 2010 - 16:20 :

Dat kan gebeuren als die eikels van de politie je achterna zit, soms botsen ze tegen je wagen zodat ie nietmeer in het vak staat, of erger, ze stelen hem om je achterna te zitten! :Y

<3 Pay & Spray

>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i54.tinypic.com/1j40w3.png

Geplaatst op 17 maart 2010 - 17:13     #6 Dit lid is offline   AeroCool 

• The Scientists baas
  • PipPipPipPip
  • Registratie: 08-juni 05
ik heb ook wel eens gehad dat ik politie achter me aan had en die steelde mij auto
ik zag dat gelukkig dus heb snel die auto weer terug gepakt en met me eigen auto gevlucht

dennis313 is nu aerocool

Geplaatste afbeelding

oude Clan SwS Recruitment.... Clan talk

Geplaatst op 17 maart 2010 - 19:09     #7 Dit lid is offline   jvj 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 01-maart 09

Bericht weergevendennis313 zei op 17 March 2010 - 17:13 :

ik heb ook wel eens gehad dat ik politie achter me aan had en die steelde mij auto
ik zag dat gelukkig dus heb snel die auto weer terug gepakt en met me eigen auto gevlucht

Toen dat bij mij voorkwam werd ik gewoon woest! Dat ze gewone wagens van de weg stalen was al lang bekend voor mij, maar dan mijn mooie wagen?! Daar moeten ze met hun vuile poten afblijven! :bonk:

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden