Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City uitgesteld!


GTAGames.nl afbeelding
Rockstar Games lijkt zijn naam weer eens waar te maken. Net zo als de echte Rocksterren komt ook bij Rockstar Games alles "te laat opdagen". Het komt er op neer dat Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City voor de Playstation 3 en PC is uitgesteld tot 13 april in Amerika en tot 16 april in Europa.
De reden hiervan is, volgens Rockstar Games, dat ze in opdracht van Sony Computer Entertainment Europe nog enkele wijzigingen diende te maken aan de Liberty City radio station, televisiestations en de ingame 'internet' content. Het is niet duidelijk wat er dient worden gewijzigd. Het kan zijn dat Sony wil dat de bestanden wat kleiner zijn zodat het downloaden van de downloadable content wat sneller gaat op alle ADSL lijntjes in Europa. Maar ook kan het geval zijn dat Sony wil dat er iets in het spel veranderd moet worden aangezien het mogelijk 'te aanstootgevend' is.
Waarom Rockstar Games ook besluit de PC versie uit te stellen willen ze niet duidelijk maken, al is dit waarschijnlijk om de releases voor de duidelijkheid op één dag te houden, wat bij het promoten van het spel ook makkelijker is.

Bij de release zal GTA The Lost and Damned en GTA The Ballad of Gay Tony los, als uitbreiding voor GTA4, te downloaden zijn via de Playstation Store en de Live Marketplace van Microsoft. Naast de los downloadbare content voor de mensen die Grand Theft Auto IV al hebben zal tevens weer een Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City pakket uitkomen voor zowel PC als Playstation 3 voor mensen die nog geen Grand Theft Auto IV hebben. De Episodes from Liberty City bevat tevens enkele extra radiostations en natuurlijk al vele opties die al in GTA4 zaten zoals multiplayer voor 32 spelers en videoeditor (enkel PC).


Op dit moment is er nog steeds geen verdere informatie bekend over de prijs. Waarschijnlijk zal Episodes from Liberty City rond de 45 euro kosten en de los downloadbare episodic content rond de 20 euro. Alle zijn vanaf 16 april beschikbaar. De downloadbare content is wel al maanden te downloaden voor XBox 360 via Xbox LIVE Marketplace.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En als je hem bij bol.com voor 30 euro koopt krijg je hem de 13e of de 14e binnen.

Kan je dan wel installeren? (ivm releasedate)

De Singleplayer zal je wel al kunnen doen.

Mulitplayer waarschijnlijk nog niet omdat de servers nog niet online zijn. :N

Of anders wordt je misschien gekickt van de server tot 16 april.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hij is toch vandaag uitgebracht, ik kreeg ineens een mailtje van rockstar :puh: maar ik wist er niks van dat ik email van hen hoor te krijgen :puh:

Heb je een link naar dat mailbericht (als ie echt is)? Ben er wel benieuwd naar, want er staat niks op de website van R*. En meestal komen mailtjes pas later aan.

(Bovenaan elk mailtje staat de optie om hem volledig in je browser weer te geven.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hij is toch vandaag uitgebracht, ik kreeg ineens een mailtje van rockstar :puh: maar ik wist er niks van dat ik email van hen hoor te krijgen :puh:

Heb je een link naar dat mailbericht (als ie echt is)? Ben er wel benieuwd naar, want er staat niks op de website van R*. En meestal komen mailtjes pas later aan.

(Bovenaan elk mailtje staat de optie om hem volledig in je browser weer te geven.)

Het spel is in Amerika uitgebracht op 13 april. In Europa komt hij de 16e.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit er in TbogT ook een vorm van car-tuning of heb je alleen maar bepaalde auto's met nitro. Want ik lees op de site van Bart Smit dat je ook bepaalde uiterlijke veranderingen kan maken.

Je kan er volgens mij geen nitro opzetten, ze bedoelen vast dat je je kleren kan veranderen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit er in TbogT ook een vorm van car-tuning of heb je alleen maar bepaalde auto's met nitro. Want ik lees op de site van Bart Smit dat je ook bepaalde uiterlijke veranderingen kan maken.

Je kan er volgens mij geen nitro opzetten, ze bedoelen vast dat je je kleren kan veranderen.

Ik heb toch in een trailer gezien dat een sport wagen met NOS hoor

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...