Hallo.
ik heb net een paar mods geinstalleerd maar nu krijg ik alleen maar taxies te zien (die er rondrijden) en de auto waar ik zelf in rij (wel in andere kleuren enz). En ik kan wel gewoon elke auto spawenen maar dan rij d die er ook rond. Kan iemand me helpen?
Pagina 1 van 1
Alleen taxies
Geplaatst op 19 maart 2010 - 19:38
Je topic staat op de verkeerde plek. Hij hoort in IV: Textures & Moddeling Hulp. Ik verwijs je er alleen maar even op.
Maar ik kan je niet verder helpen. Misschien iets verkeerds gedaan bij modden? Iets in de codes misschien? Moet je even nakijken eventueel. Ik weet namelijk bijna niets over mods en zeker niet van GTA IV...
You're born this way ~ Lady Gaga

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ
Geplaatst op 19 maart 2010 - 19:43
Grand Theft Auto TOM zei op 19 maart 2010 - 19:38 :
Je topic staat op de verkeerde plek. Hij hoort in IV: Textures & Moddeling Hulp. Ik verwijs je er alleen maar even op.
Maar ik kan je niet verder helpen. Misschien iets verkeerds gedaan bij modden? Iets in de codes misschien? Moet je even nakijken eventueel. Ik weet namelijk bijna niets over mods en zeker niet van GTA IV...
Waarom reageer je dan in dit topic? Postbooster.
ATTENTIE: DEZE POST IS OOK ZO NUTTELOOS!
Geplaatst op 19 maart 2010 - 20:20
wesley123 zei op 19 March 2010 - 19:54 :
waarom doe je het dan?
@TSer; dat is doodnormaal en niks aan te doen, dit komt doordat gta4 neit geneog geheugen meer beschikbaar heeft om meerdere autos in het geheugen te laden
@TSer; dat is doodnormaal en niks aan te doen, dit komt doordat gta4 neit geneog geheugen meer beschikbaar heeft om meerdere autos in het geheugen te laden
Dank.
@ de eerste 2 post's please STFU
FreshFresh @ het Rachel topic zei:
Echt, als ik naar haar sig kijk, springt gewoon mijn broek open, en begin ik heel hard te hengsten
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren