In het Limburgse Bocholt (België) is gisteren een tractor op een groep fietsende senioren ingereden. Er vielen vier doden. De toestand van een vijfde persoon die in levensgevaar was, is gestabiliseerd. Een van de twee lichtgewonden mocht het ziekenhuis dezelfde vanavond al verlaten.
Hoe staan jullie GTAforum leden tegenover dat groot materieel in het verkeer?
Ik veronderstel dat er hier ook wel een hele hoop mensen met de fiets naar school gaan.
Bron:Klik
Pagina 1 van 1
Vier doden nadat een tractor inrijdt op groep fietsers. - Hoe denken jullie over tractoren en zwaar materieel in het verkeer?
Geplaatst op 19 maart 2010 - 23:33
Tractorbestuurders moeten wel weten hoe gevaarlijk hun voertuig is. Want hier in de straat rijden ze soms met 80 km/u, en dat terwijl er in deze straat verschrikkelijk veel kinderen wonen. Maar de oorzaak bij dit ongeluk was toch dat de zon in de bestuurders z'n ogen scheen?
Geplaatst op 19 maart 2010 - 23:38
Basssss zei op 19 maart 2010 - 23:33 :
Maar de oorzaak bij dit ongeluk was toch dat de zon in de bestuurders z'n ogen scheen?
Bij de reconstructie bleek dat de hooibalen in het zicht van de bestuurder hingen, wat ook een oorzaak zou kunnen zijn.
Dit bericht is aangepast door Hearv94: 19 maart 2010 - 23:49
Peace
Love
Unity
Respect
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 19 maart 2010 - 23:45
60 km/u dan, ze gaan in ieder geval ongelooflijk hard.
Geplaatst op 19 maart 2010 - 23:46
lol als ik fiets hoef ik niet bang te zijn want ik moet de eerste tractor in rotterdam nog tegenkomen laat staan dat die me aanrijd:P
maar wel erg voor die ouwe mensjes.
maar wel erg voor die ouwe mensjes.
>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150px en 100 kB.<<<
http://img685.images...ootoshimono.png
http://img685.images...ootoshimono.png
Geplaatst op 20 maart 2010 - 00:44
Er gebeuren in het verkeer dagelijks ongelukken, al halen ze niet allemaal het nieuws of een topic in Opinie. Hoe dan ook, dit is niets bijzonders. Het is triest voor de nabestaanden en voor de slachtoffers, maar meer ook niet. Dus.. Topic gesloten.
● ● ● ● ● "ZooMumba, kinderschoenen en dating voor 50-plussers" ● ● ● ● ●

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx

Forum Regels ● Forum FAQ ● Helpdesk ● Moderatieteam ● PB ● E-mail ● Jowx
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten

Citeren