Wie o wie kan mij helpen met het volgende? Ik probeer steeds te vliegen, maar het lukt gewoon niet. Ik heb SA al talloze keren gespeeld, en het ging altijd prima, maar ik kan niet stijgen en dalen. Dus ik kan in een vliegtuig wel gewoon gas geven en rechtuit vliegen, maar niet 'voor- of achterover hangen'. (Wat je bijv zou doen als je een looping gaat maken.) Is er iemand die dit probleem kent, en nog belangrijker, die weet hoe het moet worden opgelost?
Pagina 1 van 1
Vliegen werkt niet goed
Geplaatst op 20 maart 2010 - 17:44
In je menu, bij je besturing instellingen, staan de toetsen aangegeven die je moet gebruiken.
Options > Controller Setup > Redefine Controls
Kies vervolgens Foot Controls (te voet) of Vehicle Controls (in voertuigen) en bekijk en/of verander daar de instellingen. Als je dit al eens gedaan hebt en je wilt weer graag de standaard knoppen kies dan voor Restore Defaults.
Options > Controller Setup > Redefine Controls
Kies vervolgens Foot Controls (te voet) of Vehicle Controls (in voertuigen) en bekijk en/of verander daar de instellingen. Als je dit al eens gedaan hebt en je wilt weer graag de standaard knoppen kies dan voor Restore Defaults.
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren