GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Vliegen werkt niet goed - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Vliegen werkt niet goed

Geplaatst op 20 maart 2010 - 17:18     #1 Dit lid is offline   derrudyjah 

• Vandaal
  • Groep: Leden
  • Registratie: 10-juni 05
Wie o wie kan mij helpen met het volgende? Ik probeer steeds te vliegen, maar het lukt gewoon niet. Ik heb SA al talloze keren gespeeld, en het ging altijd prima, maar ik kan niet stijgen en dalen. Dus ik kan in een vliegtuig wel gewoon gas geven en rechtuit vliegen, maar niet 'voor- of achterover hangen'. (Wat je bijv zou doen als je een looping gaat maken.) Is er iemand die dit probleem kent, en nog belangrijker, die weet hoe het moet worden opgelost?

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 20 maart 2010 - 17:44     #2 Dit lid is offline   _KoE_Mzungu 

• Ah oui, oui! Je suis la vache qui rit!
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Galerij weergeven
  • Registratie: 27-november 06
In je menu, bij je besturing instellingen, staan de toetsen aangegeven die je moet gebruiken.
Options > Controller Setup > Redefine Controls
Kies vervolgens Foot Controls (te voet) of Vehicle Controls (in voertuigen) en bekijk en/of verander daar de instellingen. Als je dit al eens gedaan hebt en je wilt weer graag de standaard knoppen kies dan voor Restore Defaults.

Geplaatst op 20 maart 2010 - 17:56     #3 Dit lid is offline   derrudyjah 

• Vandaal
  • Registratie: 10-juni 05
Bedankt voor je reply, maar dit heb ik allebei al eens (en nu nog eens) geprobeerd, maar het werkt niet... Andere suggesties?

Geplaatst op 21 maart 2010 - 18:18     #4 Dit lid is offline   Smithie 

• Wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 11-januari 09

Bericht weergevenderrudyjah zei op 20 maart 2010 - 17:56 :

Bedankt voor je reply, maar dit heb ik allebei al eens (en nu nog eens) geprobeerd, maar het werkt niet... Andere suggesties?

Misschien gta eens opnieuw installeren ?

Geplaatst op 23 maart 2010 - 00:14     #5 Dit lid is offline   lorenzo gta 

• Drugs dealer
  • PipPip
  • Registratie: 04-maart 07
ik had ook altijd moeite met de instellingen van de toetsen, bij standaard instellingen is pijltje naar boven en pijltje naar beneden omhoog en beneden, volgens mij moet je dan de knoppen special up/special down veranderen
succes!

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden