Hallo, ik ben net nieuw hie dus als verkeerd staat sorry. Kom allemaal als je graag in bussen rij naar mijn clan. Mijn naam op de ps3 is YessinBakema (sorry voor slechte uitleg ik zit op ps3 te schrijven )
Pagina 1 van 1
Lia bus MP - Multiplayer op GTA (ps3)
Geplaatst op 20 maart 2010 - 20:07
En waar gaat dit precies over? Het enige dat ik begrijp is dat je dit van de PS3 schrijft en dat je PS3 naam YessinBakema is.
http://i41.tinypic.com/2q33i40.png
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<
>>> Door NandroDavids: Signature te groot. Maximaal 500 x 150 pixels en 100 KB<<<
Geplaatst op 21 maart 2010 - 02:54
Aan je bericht te lezen, gaat het hier om een clan. Wij van Gtaforum.nl steunen geen externe clans en is het maken van reclame daarvoor niet toegestaan.
Als je een (eenmalige) meeting wilt organiseren, mag dat en kan je mij een PB sturen om het topic te heropenen maar niet voordat je komt met een duidelijke en heldere beginpost want zoals het er nu staat, komt het zeer slordig over en zal je niet veel mensen trekken.
Als je een (eenmalige) meeting wilt organiseren, mag dat en kan je mij een PB sturen om het topic te heropenen maar niet voordat je komt met een duidelijke en heldere beginpost want zoals het er nu staat, komt het zeer slordig over en zal je niet veel mensen trekken.
Sorry, voorlopig op non-actief
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten
Citeren