Beste mensjes
Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.
Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.
FL Studio - Fruity Loops
Geplaatst op 21 maart 2010 - 12:11
Dieko zei op 21 March 2010 - 12:46 :
Beste mensjes
Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.
Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.
Ik gebruik het om beats te maken,
Check hier voor mijn beats.
Voor tutorials kan je gewoon op youtube zoeken.
En wil je wiet roken ja jonge kom hier.
Want ik smoke meer als little jacob in gta4.

50 -- 100 -- 150 -- 200 -- 250 -- 300 -- 400 -- 500 -- 600 --
Want ik smoke meer als little jacob in gta4.

Geplaatst op 21 maart 2010 - 13:04
T-Designz zei op 21 maart 2010 - 12:11 :
Dieko zei op 21 March 2010 - 12:46 :
Beste mensjes
Ik gebruik het om beats te maken,
Check hier voor mijn beats.
Voor tutorials kan je gewoon op youtube zoeken.
Je link doet het niet.

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson
Geplaatst op 21 maart 2010 - 20:54
Je kan beter Cubase gebruiken.
Geplaatst op 23 maart 2010 - 16:30
Nuendo en Cubase zijn voor mij te moeilijk. Voor de beginner kan je het best Fl Studio gebruiken.

Dieko nog online op dit uur hij gooit een kroketje in de frituur Berucht op diverse fora plus een frikandel van Mora nog maar wat bitterballetjes in 't vet Die jongen gaat nog lang niet naar bed
Made by NilsHolgersson
Geplaatst op 23 maart 2010 - 16:51
Ik gebruik ook FL studio, maar ik ben d'r niet echt pro mee ofzo.
Ik heb een paar beats gemaakt, sommige (de betere:7) zijn afkomstig van tut's, maar langer dan 30 sec duren ze bij mij nooit
(Mede dankzij het feit dat als ik weer eens inspiratie heb, me moeder binnen 2 min weer begint te zeiken xD)
Ik heb een paar beats gemaakt, sommige (de betere:7) zijn afkomstig van tut's, maar langer dan 30 sec duren ze bij mij nooit
(Mede dankzij het feit dat als ik weer eens inspiratie heb, me moeder binnen 2 min weer begint te zeiken xD)
Hier valt niks te zien
Geplaatst op 21 april 2010 - 14:19
Ik ben er ook regelmatig mee bezig, kijk op Youtube zou ik zeggen voor tutorials! Er staan talloze tuts op.
P.S. ZIjn hier nog meer mensen met ervaring met zulke programma's?
P.S. ZIjn hier nog meer mensen met ervaring met zulke programma's?
Geplaatst op 21 april 2010 - 21:56
Ik werk er ook mee. Samen met een vriend maak ik de laatste tijd wel eens wat nummers.
Dit zijn ze tot nu toe (de Radio Edits, voor de Originele kun je op de channel kijken).
#1: No Silence
#2: Adagio For Strings
#3: Level 1 (muziek voor een game)
#4: Level 2 (muziek voor een game)
#5: Level 3 (muziek voor een game)
Op volgorde van maken.
Dit zijn dus m'n eerste 5 nummers, dus zo professional ben ik nog niet.
Mvg,
Flitskikker
Dit zijn ze tot nu toe (de Radio Edits, voor de Originele kun je op de channel kijken).
#1: No Silence
#2: Adagio For Strings
#3: Level 1 (muziek voor een game)
#4: Level 2 (muziek voor een game)
#5: Level 3 (muziek voor een game)
Op volgorde van maken.
Dit zijn dus m'n eerste 5 nummers, dus zo professional ben ik nog niet.
Mvg,
Flitskikker

Geplaatst op 2 mei 2010 - 23:24
Erg mooi gemaakt Flitskikker! Welke plugin heb je daar eigenlijk voor gebruikt :-O ?
P.S. Weet iemand hier hoe je een redelijke hardstyle-/core kick kan maken? Ik worstel daar nou al een tijdje mee, helaas krijg ik het telkens weer niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee?
P.S. Weet iemand hier hoe je een redelijke hardstyle-/core kick kan maken? Ik worstel daar nou al een tijdje mee, helaas krijg ik het telkens weer niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee?
Geplaatst op 3 mei 2010 - 00:02
Wesley_GTA zei op 3 mei 2010 - 00:24 :
Erg mooi gemaakt Flitskikker! Welke plugin heb je daar eigenlijk voor gebruikt :-O ?
Dankjewel!
Ik heb veel plugins gebruikt, maar vooral reFx Nexus.
Op YouTube kun je daar wel tutorials voor vinden. Anders kan ik de VST plugin MicroTonic wel aanraden.
Mvg,
Flitskikker

Geplaatst op 3 mei 2010 - 10:46
AutoTune plugin is ook wel lachen. Alleen moet je wel een hele goede microfoon hebben.

Made by NilsHolgersson
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren