GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Ik zoek een idee - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1

Ik zoek een idee - Ik zoek een idee voor een mod

Geplaatst op 21 maart 2010 - 19:08     #1 Dit lid is offline   wannes12 

• Auto dief
  • Pip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 12-september 09
Ik zoek dus een idee voor een mod voor gta san andreas. Ik maak enkel maps en geen voertuigen.
Ik heb vooral ervaring in het maken van circuits.Als ja een idee hebt zet er dan ook liefst duidelijke plannen of afbeeldingen bij. Dus post maar als je een goed idee hebt.Ik zeg dus wel een goed idee. Ik maak al mijn models in
3ds max. Je kan ook een sketchup model sturen en dan kan ik het misschien in gta san andreas zetten. Dus laat maar komen. Ook als je vragen hebt over het moddelen in 3ds-max.

Dit bericht is aangepast door wannes12: 21 maart 2010 - 19:11

Posted Image

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 11 april 2010 - 15:18     #2 Dit lid is offline   Kippetje123 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 19-juli 09

Bericht weergevenwannes12 zei op 21 maart 2010 - 20:08 :

Ik zoek dus een idee voor een mod voor gta san andreas. Ik maak enkel maps en geen voertuigen.
Ik heb vooral ervaring in het maken van circuits.Als ja een idee hebt zet er dan ook liefst duidelijke plannen of afbeeldingen bij. Dus post maar als je een goed idee hebt.Ik zeg dus wel een goed idee. Ik maak al mijn models in
3ds max. Je kan ook een sketchup model sturen en dan kan ik het misschien in gta san andreas zetten. Dus laat maar komen. Ook als je vragen hebt over het moddelen in 3ds-max.

hoe ervaren ben je?, want ik heb wel een eiland in sketchup, maar dat is nog niet helemaal af. ben nl. bezig met de 'ingewanden' van het eiland. misschien kan je meehelpen?

edit: heb geprobeerd een dingetje in 3ds te importen mar dat lukt niet. miss kan je me (als ik klaar ben) mee helpen.

Dit bericht is aangepast door Kippetje123: 12 april 2010 - 11:00

Geplaatst op 30 juli 2010 - 11:47     #3 Dit lid is offline   wannes12 

• Auto dief
  • Pip
  • Registratie: 12-september 09

Bericht weergevenKippetje123 zei op 11 April 2010 - 16:18 :

Bericht weergevenwannes12 zei op 21 maart 2010 - 20:08 :

hoe ervaren ben je?, want ik heb wel een eiland in sketchup, maar dat is nog niet helemaal af. ben nl. bezig met de 'ingewanden' van het eiland. misschien kan je meehelpen?

edit: heb geprobeerd een dingetje in 3ds te importen mar dat lukt niet. miss kan je me (als ik klaar ben) mee helpen.

Ik wil wel eens proberen

Posted Image

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1

Snel reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden