Als je GTA Chinatown wars online wil doen, kan dat slechts alleen door een vriend te inviten. Je kan dus niet gewoon even met een wildvreemde in een server gedumpt worden. Dat zorgt er voor dat het best moeilijk word om online te gaan, aangezien je maar net een vriend moet hebben met de zelfde game op het zelfde platform.
In dit topic komen kun je jezelf toevoegen als je Chinatown wars hebt. Dit kun je doen door het onderstaande lijstje in te vullen en ik voeg je aan de lijst toe. Als je met iemand online wil, klik je op zijn naam om naar zijn profiel te gaan zodat je hem een PB kan versturen.
[color="#FF0000"]Ja, ik wil toegevoegd worden aan de lijst.[/color] [b]Platform:[/b] [b]Wil vooral:[/b] [i](Racen, drugs dealen ect.)[/i] [b]Rockstar Games Club social Club ID:[/b] [b]Opmerkingen:[/b]
Ook kun je een algemenen post plaatsten, waarbij je eigenlijk iedereen vraagt of iemand online wil (Je moet hiervoor wel in de lijst staan)
[color="#0000FF"]Ik zoek iemand voor een meeting.[/color] [b]Platform:[/b] [b]Datum:[/b] [b]Tijd:[/b] [b]Wil gaan:[/b] (Racen, drugs dealen ect.) [b]Opmerkingen:[/b]
| Forumnaam | Rockstar Games Social Club ID | Wil vooral | Platform | Opmerkingen |
| gta master 1 | GTA-MASTER-1 | Geen voorkeur | PSP | - |
Groetjes gta master 1,
PS. Ik weet niet of je een DS friendcode voor GTA CTW multiplayer op de DS nodig hebt, zou iemand mij dat kunnen vertellen?
Updates:
30-03-2010 17:27: Bij aanmeldlijst, algemene meeting lijst en lijst van aangemelden is 'Opmerkingen' toegevoegd.
Dit bericht is aangepast door gta master 1: 30 maart 2010 - 16:33
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren