Wat vind je van Luis?
Geplaatst op 15 april 2010 - 06:50
Ik vind hem wel cool.
Geplaatst op 15 april 2010 - 07:04
Dit bericht is aangepast door redfire18: 15 april 2010 - 07:04
Geplaatst op 15 april 2010 - 07:08
Tja, ik vind hem echt minder: Zijn houding slaat nergens voor. En ondertussen als tie gaat werken in de club van Gay Tony. Gaat met een vrouw doen. Bijna de hele tijd.
En ik vind modrn niet zo mooi. Er gebeurt beetje rare dingen. Golden buzzard, N.O.O.S,E, tank, & nog andere rare dingen.
Luis is volgens mij een hooker. Dat maakt niet zo leuk bij hem!
Begrijp zijn verhaal niet zo. Ik begrijp meer Johnny's & Niko's verhaal.
Dit bericht is aangepast door LibertySeasnake: 15 april 2010 - 07:10
Geplaatst op 15 april 2010 - 07:11
Geplaatst op 18 april 2010 - 18:47
Geplaatst op 18 april 2010 - 18:52
benhelsloot zei op 15 april 2010 - 07:55 :
Zijn moeder wilde hem eigenlijk niet als kind. Dat valt op te maken uit ingame conversaties. Santo zegt in Momma's Boy al: Your mom doesn't have any pictures of you on the wall. En als je moeder zo blijft zeiken word je dat ook schijtziek hoor.
LibertySeasnake zei op 15 april 2010 - 08:08 :
Tja, ik vind hem echt minder: Zijn houding slaat nergens voor. En ondertussen als tie gaat werken in de club van Gay Tony. Gaat met een vrouw doen. Bijna de hele tijd.
En ik vind modrn niet zo mooi. Er gebeurt beetje rare dingen. Golden buzzard, N.O.O.S,E, tank, & nog andere rare dingen.
Hoezo zijn een NOOSE tank en een Buzzard nu weer raar? En Luis is helemaal geen hoer, of eerlijk gezegd, jiggalo. Die dingen gebeuren echt in het nachtclub leven in New York hoor, en Rockstar heeft dat uitstekend overgebracht naar ingame. En dat je het verhaal niet snapt ligt aan jou...
@hierboven: Onder invloed van Drugs wilde Tony de dingen voor Rocco gaan doen. Maar Luis wilde dat niet omdat hij toch maar zichzelf op zou blazen. Er was geen andere keus dan hem neer te slaan.
Dit bericht is aangepast door Cuban Gangster: 18 april 2010 - 18:53

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 18 april 2010 - 19:18
Cuban Gangster zei op 18 April 2010 - 19:52 :
benhelsloot zei op 15 april 2010 - 07:55 :
Zijn moeder wilde hem eigenlijk niet als kind. Dat valt op te maken uit ingame conversaties. Santo zegt in Momma's Boy al: Your mom doesn't have any pictures of you on the wall. En als je moeder zo blijft zeiken word je dat ook schijtziek hoor.
LibertySeasnake zei op 15 april 2010 - 08:08 :
Hoezo zijn een NOOSE tank en een Buzzard nu weer raar? En Luis is helemaal geen hoer, of eerlijk gezegd, jiggalo. Die dingen gebeuren echt in het nachtclub leven in New York hoor, en Rockstar heeft dat uitstekend overgebracht naar ingame. En dat je het verhaal niet snapt ligt aan jou...
@hierboven: Onder invloed van Drugs wilde Tony de dingen voor Rocco gaan doen. Maar Luis wilde dat niet omdat hij toch maar zichzelf op zou blazen. Er was geen andere keus dan hem neer te slaan.
best wel raar he terwijl hij dat zeg zie je een foto van luis op de achtergrond
een klein foutje of een easter egg ?

Geplaatst op 18 april 2010 - 21:20
Het enige irritante is dat hij op alles wel wat te klagen heeft
zeuren kan hij wel
Ik vind zijn houding wel goed
echt zo'n player die het met de helft van alle Lady's in LC heeft gedaan.
Ik had wel graag gezien dat hij meer rondhing bij de Northwood Dominican Drug Dealers.
Dat je wat meer het ganggevoel hebt. Armando en Henrique zijn ook niet alles
Het zou me cooler hebben geleken als Tony echt een hoog lid bij de
Ancelotti's zou zijn zodat je ook opdrachten voor hun doet
en ook binnen bent in de gang
Dit bericht is aangepast door vice infernusX: 18 april 2010 - 21:28
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren