Jump to content

[REL|MTA] Puma's Mta Maps [RELEASE TOPIC]


Puma

Recommended Posts

Maps voor Mta: San Andreas, DM1.0, gemaakt door mij, Puma. Deze maps zijn gemaakt voor de race-gamemode. Een korte beschrijving per map is hieronder te vinden.

BELANGRIJK: Alles wat hier te zien is is voor 100% gemaakt door mij, behalve het magnetwheels script van Dragon en wat geluiden. De rest is gemaakt door mij: de maps, scripts, models, textures etc.

BELANGRIJK: Maps die een bestandsgrootte van meer dan 100 kb hebben, kunnen voor problemen zorgen op 'slome' servers. Het wordt afgeraden maps met een bestandsgrootte van enkele honderden kilobytes, te gebruiken op slome servers!

DOWNLOADS op de GTAGarage pagina

http://www.gtagarage...ow.php?id=11149


Tame the Cube

DD map. Je staat met z'n allen op een grote kubus boven water. De kubus zal verschillende kanten op bewegen en draaien; deze bewegingen zijn willekeurig. Degene die het langst op de kubus kan blijven staan, wint.

Bestandsgrootte: 127 kb

Video:


Newton's Boxes

DD map die gebruik maakt van Dragon's "magnetwheels" script, waarmee je op alle oppervlakken kunt rijden. De map zelf bestaat uit smalle wegen die in alle richtingen lopen.ns.

Bestandsgrootte: 44 kb

Screens:

newton2.jpg

newton1.jpg


Rise of the Devil

DD map. Lijkt qua map zelf een beetje op Wankenstein DD. Het vindt plaats boven rood water (stelt lava voor). Het 'lava' stijgt elke 30 seconden tot een bepaald niveau, tot het vijfde en tevens bovenste niveau is bereikt. Hierbij komt het grootste gedeelte van de map onder water te staan, waardoor de map dus relatief klein is. Na een tijdje zal het water weer zakken.

Bestandsgrootte: 100 kb

rise3.jpg

rise2x.jpg

rise1.jpg


The Dog is Hot

Race map, waarin de Hotdog mod van mij wordt gebruikt, de Infernus vervangende. De collision en de positie van de wielen is precies hetzelfde en de Hotdog rijdt dus ook exact hetzelfde als de Infernus. De race zelf bestaat uit een parcours dat begint in de country, tot in de woestijn. Dit lijkt misschien lang, maar de map gebruikt een soort van vangrails, waardoor je bijna de hele map vol gas kunt rijden, zonder uit de bocht te vliegen.

Bestandsgrootte: 76 kb

Screens:

dog1n.jpg

dog3k.jpg

dog2b.jpg

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites


Just get the f*cking Hunter

Originele DM map waarin scripts gebruikt worden om de objecten te animeren en bewegen. De moeilijkheidsgraad ligt redelijk hoog, maar dat komt vooral doordat je een beetje timingsgevoel moet hebben.

Bestandsgrootte: 8 kb

Video:


Straight out, Full speed

Race map. Precies zoals de naam zegt: rechtdoor, vol gas. De map bestaat uit een redelijk parcours waar bij je vrijwel alleen rechtdoor hoeft te rijden. Door diverse loopings en schansen zul je vaak over dezelfde weg rijden, maar steeds in andere richtingen.

Bestandsgrootte: 9 kb

Screens:

straight3a.jpg

straight2.jpg

straight1m.jpg


City of Guns

Stad-achtige DD/DM map voor de race-gamemode. Deze map bevat een door mij geschreven script, die verschillende markers hier en daar in de map plaatst. Als je door één van deze markers rijdt, zul je een willekeurig geweer krijgen, waarmee je natuurlijk de andere spelers het leven zuur kunt maken. shoot the other players/cars to blow.

Bestandsgrootte: 11 kb

Video (vanaf 0:45):


Las Wateras Fights

DD-like map on buildings in Las Venturas. The water level is raised, so the streets under water. The roofs of multiple buildings are linked together and, like in City of Guns, markers are spawned around the map. If you drive through one of these markers, you'll get a gun which you can use to shoot the other players/cars down with.

File size: 6 kb

Video (vanaf 1:45):

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

The Alien Spaceship V1

DD map op een buitenaards ruimteschip boven water. Het ruimteschip bestaat uit verschillende ringen, die allemaal een andere kant op draaien. In het midden van de map is een minigun verstopt: lastig om te krijgen. Deze V1-versie is de 'kleine' versie van deze map: de kwaliteit van de models en textures is veel lager en er zit geen custom voertuig bij, dus de bestandsgrootte is dan ook veel kleiner.

Bestandsgrootte: 331 kb

Video:


Circles circles circles

DD/DM map boven water in een onder water gezet Las Venturas, met een easter-egg. Scripts zorgen voor de nodige draaiende objecten.

Bestandgrootte: 7 kb

Video (vanaf 0:15):

Hunted by Objects

Ongewone DD/DM map. De map is een grote vlakte. Deze vlakte bestaat uit een groot aantal kleine objecten, die van de ene kant naar de andere kant verdwijnen, zodat iedereen op een smal stukje komt te staan. Op het eind verschijnt er een marker, die je een minigun geeft als je erdoorheen rijdt. Kill de anderen, zou ik zeggen? Tijdens de map komen veel extra's voorbij, zoals een onderzeeër die even een luchtje komt scheppen, een voorbij varend vrachtschip en een overvliegend vliegtuig.

hunt5.jpg

hunt4.jpg

hunt3y.jpg

hunt2b.jpg

hunt1i.jpg


Kart 1

Mariokart-achtige kart map, race. De video spreekt boekdelen.

Bestandsgrootte: 251 kb

Video (from 0:00):

jd5KBh0pRDA


The Alien Spaceship V2

Zelfde als V1, maar met textures en models van hogere kwaliteit, plus een voertuigmod (Voozer).

Bestandsgrootte: 1660 kb

NOTE: ONLY RECOMMENDED FOR FAST SERVERS!!!

Screens (for video of the low-quality version, see "The Alien Spaceship V1"):

v22u.jpg

v21o.jpg


Platform Racing

Race-map op een platform boven zee. Verder niets speciaals, de video zegt genoeg.

Bestandsgrootte: 178 kb

Video (vanaf 0:38):


Cave Racing

Mariokart-achtige map in een grote grot, met mini-Mesa's als kartwagentjes.

Bestandsgrootte: 343 kb

Screens:

mtascreen20090917220226.png

mtascreen20090917220522.png


Las Wateras Speedboating

Race map, waarbij een speciaal voertuig wordt gebruikt. Door een verhoogde zwaartekracht vaart deze veel sneller. De race zelf vindt plaats in een onder water gezet Las Venturas: je vaart dus letterlijk tussen de gebouwen door.

Bestandsgrootte: 102 kb

Screens:

mtascreen20090917224112.png

mtascreen20090917224143.png

mtascreen20090917224147.png


The Pooltable

Race-map op een gigantische pooltafel. Ballen bewegen over de tafel heen en hierdoor is het lastig om de race te voltooien.

Bestandsgrootte: 131 kb

Screens:

mtascreen20090921213422.png

mtascreen20090921213428.png

mtascreen20090921213435.png

mtascreen20090921213437.png


DOWNLOADS op de GTAGarage pagina

http://www.gtagarage...ow.php?id=11149

Replies zijn altijd welkom :)!

Veel plezier ermee

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat zijn een heleboel MTA-maps van enorme kwaliteit.

Ik kan ze wel gebruiken en ik denk héél veel anderen ook, vind ze allemaal mooi en vooral de eigen gemaakte auto-mods vind ik prachtig.

Zeker de moeite waard om te downloaden vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...