GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Red Dead Redemption - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding
  • (14 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Red Dead Redemption - Info, vragen, ervaringen, cowboyhoedjes.

Geplaatst op 26 mei 2010 - 03:11     #16 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 13-juni 05

Bericht weergevenJacky-2007 zei op 25 mei 2010 - 20:26 :

Ik zeg nooit meer wat... Heb de info die je me verstrekte verkeerd onthouden Isca, mijn fout! :$

Ik verwijt jou niks, ik verwijt Dvt wat. ;)

Ⓓⓔⓐⓣⓗ Ⓘⓝⓒⓞⓡⓟⓞⓡⓐⓣⓔⓓ Ⓒⓞⓞⓡⓓⓘⓝⓐⓣⓞⓡ

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 mei 2010 - 07:08     #17 Dit lid is offline   Vice-King 

• Kloon
  • Groep: Banned
  • Registratie: 24-december 09

Bericht weergevenLXZ-76 zei op 24 mei 2010 - 14:36 :

ik heb nu de avatar sombrero unlocked maar ik heb geen idee wat ik er voor gedaan heb. heeft iemand een idee?

iemand zijn hoed eraf geschoten en die gast moet dan niet geraakt worden

Geplaatst op 26 mei 2010 - 08:07     #18 Dit lid is offline   Jacky-2007 

• Rubbin' burners in Liberty City since '08
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Globale Moderators
  • Registratie: 11-april 08
Denk het niet, nee..

Jaarcijfers 2011 van Death Incorporated zijn gepubliceerd. Bekijk ze op de Death Blog!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 mei 2010 - 12:16     #19 Dit lid is offline   Dvt 

• Death Incorporated member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 20-februari 07

Bericht weergevenIscariah zei op 25 mei 2010 - 15:49 :

Bericht weergevenDvt zei op 25 mei 2010 - 11:08 :

Bericht weergevenIscariah zei op 25 mei 2010 - 10:56 :

Bericht weergevenLXZ-76 zei op 24 mei 2010 - 14:36 :

ik heb nu de avatar sombrero unlocked maar ik heb geen idee wat ik er voor gedaan heb. heeft iemand een idee?

Bericht weergevenJacky-2007 zei op 24 mei 2010 - 15:47 :

Betekent dat je een R* developer hebt gekilled in MP, of iemand die reeds een R* developer heeft gekilled. Vergelijkbaar met het zombie virus uit IV. :Y

Helaas Jaap... Je hebt het volledig fout. De Sombrero heb je ge-unlockt omdat je de hoed van je tegenstander van z'n kop hebt geschoten. :sigaar:

Nee hoor Isca, jij hebt het ook helemaal fout! Dat je een sombrero unlockt betekent dat je voor de 500ste keer dood bent gegaan! :clown:

Oh ja sure wijsneus.... Check eerst even na wat je zegt. Daarom kreeg ik die award ook al binnen 10 minuten na het starten van het spelen. Ik wist van deze award. Het is gewoon dat je iemand z'n hoed eraf schiet. BRON: o.a. http://forum.xboxwor...ad.php?t=142643. Veel zijn er nog niet bekend, maar de sombrero dus wel. En het gele R* logo T-Shirt heb ik trouwens ook al... En ik WEET hoe. Ga me nou niet vertellen wat goed en fout is, als je er zelf niet zeker van bent.

Lol Isca dat was een grapje... Zag je mijn :clown: niet? Ik wilde LXZ ff op de kast jagen door hiermee te suggereren dat hij zo slecht is dat hij 500 keer dood is gegaan. :P

Dit bericht is aangepast door Dvt: 26 mei 2010 - 12:20

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 26 mei 2010 - 12:20     #20 Dit lid is offline   Jacky-2007 

• Rubbin' burners in Liberty City since '08
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Globale Moderators
  • Registratie: 11-april 08
:schater: ...

Jaarcijfers 2011 van Death Incorporated zijn gepubliceerd. Bekijk ze op de Death Blog!

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 mei 2010 - 12:23     #21 Dit lid is offline   Dvt 

• PipPipPipPipPipPip
Oh btw:

Xbox 360 Top LIVE Titles

• Modern Warfare 2
  • Halo 3
  • Red Dead Redemption
  • Halo 3: ODST
  • Call of Duty: WaW
  • Halo: Reach Multiplayer Beta
  • FIFA 10
  • Battlefield Bad Co. 2
  • GTA IV
  • Call of Duty 4

Het is geen Halo 3 of Modern Warfare 2 killer, maar goed doet hij het wel! :dans:

Dit bericht is aangepast door Dvt: 26 mei 2010 - 12:24

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 mei 2010 - 22:48     #22 Dit lid is offline   Shorty_D 

• Rudeboyd
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 09-april 05
Halo 3 :7
MW 2 :7

MW2 gekocht, maar ik prefereer de tactische BC2. Ik hou wel van dat "realisisme" van die game, tegenover het baggere doolhofje door en kills hier en daar van MW2.
Red Dead Redemption behoort gewoon dik op de 1e plaats te staan. 8)

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 27 mei 2010 - 00:28     #23 Dit lid is offline   Guardian1980 

• Lekker bezig...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 19-mei 09
  • Corporation:Beat Down
Bij mij gebeurd het af en toe dat de stemmen wegvallen in de cutscenes. Je hoort dan nog wel het achtergrondmuziekje en de ondertiteling loopt gewoon door, evenals het beeld zelf. Nog meer mensen die dit probleem kennen en eventueel een oplossing hebben?

Geplaatst op 27 mei 2010 - 02:23     #24 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip

Bericht weergevenguardian1980 zei op 27 mei 2010 - 01:28 :

Bij mij gebeurd het af en toe dat de stemmen wegvallen in de cutscenes. Je hoort dan nog wel het achtergrondmuziekje en de ondertiteling loopt gewoon door, evenals het beeld zelf. Nog meer mensen die dit probleem kennen en eventueel een oplossing hebben?

Ik heb dat 1 keer gehad... (Niet tijdens een cutscene trouwens, maar gewoon in SP freeroam) Even de game opnieuw opstarten en het was weer gefixt.

Maar nu even wat anders. Ik moet toegeven dat ik niet kan pokeren. Toch heb ik een goed trucje gevonden om toch te winnen. Dit is bijv. nodig voor een Achievement, maar ook voor een outfit. (US Army) Hoe je makkelijk kan winnen, is door steeds All-In in te zetten. Door dit een aantal keer te proberen, zal je zien dat er spelers afvallen. Zo niet, probeer het dan opnieuw totdat het lukt om alle spelers te verslaan met deze eenvoudige methode. Het lukte me al vrij gauw.

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 27 mei 2010 - 02:34     #25 Dit lid is offline   Shorty_D 

• Rudeboyd
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 09-april 05
Thnx voor de tip :tu:

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 27 mei 2010 - 16:34     #26 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip

Bericht weergevenShorty_D zei op 27 mei 2010 - 03:34 :

Thnx voor de tip :tu:

Graag gedaan uiteraard. :*D

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 28 mei 2010 - 05:41     #27 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip
Ik was met de trein en ik had een leuke gast op bezoek. Check hieronder zelf maar. De foto is genomen met mijn telefoon en had/heeft dus afschuwelijke kwaliteit. Ik moest wel, want m'n 360 staat in HD modus. Wil ik overschakelen naar SD, dan moet ie herstarten en is de gast dus ook weg. ;) Maar het plaatje heb ik in Photoshop even een facelift gegeven, dus je ziet nu iig wat er op de foto staat. :dans:

Spoiler

Dit bericht is aangepast door Iscariah: 28 mei 2010 - 05:42

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 28 mei 2010 - 10:39     #28 Dit lid is offline   Dvt 

• PipPipPipPipPipPip
LOL. Ja herten hebben af en toe ook geen zin om te rennen of lopen hè... :clown:

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 29 mei 2010 - 15:47     #29 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip
Zo... Ik heb mijn dagelijkse RDR WTF momentje weer gehad. Ik reed langs Twin Rocks en de Walton's gang missie startte, dus besloot ik hem maar weer te doen. Alles verliep fijn, 100% accuratie dankzij mijn Buffalo rifle. Toen ik klaar was, kwam ik het huisje uit waar die laatste Walton staat en opeens werd ik van achteren aangevallen door een stier! WTF deed dat beest daar en waar kwam ie vandaan?! Vragen, vragen... Het was voor het eerst dat ik daar een stier trof. Gelukkig heb ik het overleeft en heb ik een hamburger van 'm gemaakt. ;)

EDIT:

Ok, ik had 'm op pauze maar achter een grote steen liepen er dus nog 2 rond in het wild... Da's dus 3 x WTF voor de prijs van 1.

EDIT 2:

Aangezien ik nog steeds als laatste gepost had hier, edit ik maar even ipv. dat ik een nieuwe reactie aanmaak. Het enige wat ik even wilde melden is dat ik net als Tsirapo het "Redeemed" achievement binnen heb en dat ik dus op de 100% zit met de stats. :dans: Laat de DLC nu maar komen! ^_^

Dit bericht is aangepast door Iscariah: 30 mei 2010 - 18:56

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 1 juni 2010 - 16:36     #30 Dit lid is offline   Iscariah 

• Yardies baas
  • PipPipPipPip
Aangezien ik de 100% had gehaald als "Hero" met de honor meter op maximaal, heb ik maar eens een nieuwe game aangemaakt. Ditmaal als een fucking badass asshole. ^_^ Best grappig ik heb al een bounty van $810 en heb momenteel nog vrijwel geen geld en ook nog geen pardon letters. :D Dit gaat awesome worden. Het klopt alleen nu niet echt meer met het verhaal, omdat ie z'n leven juist wil beteren. Wat ik cool vind is dat ie nu onaardige dingen zegt als mensen hem in de weg lopen. :dans:

EDIT: Direct na het schrijven van dit bericht kwam ik op het geniale idee om de dokter van McFarlen's ranch eens kennis te laten maken met m'n Carbine Rifle. :*D Hij's nu alleen wel 5 dagen weg. Zwaaizwaai.

Dit bericht is aangepast door Iscariah: 1 juni 2010 - 16:45

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
  • (14 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • laatste »
  • Je kunt geen onderwerp beginnen